Mindenki hallhatott –legalább Töri óráról– a Nílus deltájában fekvő Egyiptomról. Más néven az "Emberiség bölcsője" ként is ismert homokos, sivatagos helyről. Innen származok én is.
1980. 06. 19-én születtem Egyiptomban Julia Moon és Robert Moon 7. gyermekeként. Aranyvérű családfánk eléggé régre nyúlik vissza. Julius Caesar és Kleopátra eltitkolt szerelméből alakult ki, mert Kleopátra volt az első boszorkány. Súlyos erkölcsi, és vallási törvényeket szegtek meg, ezért akkoriban nem tartoztunk a családfához. Mára már viszont elfogadták, hogy mi vagyunk a törvényes leszármazottai, ezért joggal viselhetjük –nyilván képletesen értelmezve– az Egyiptom hercegnője, vagy királynője címet. A fáraóknál gyakorta népszerűségnek "örvendett" a vérfertőzés, ezért a hivatalos családfa feltételezhetően 200 éve kihalt, így mi lettünk az utódok.
Sajnos büszkeségből nálunk sincs hiány, hiszen melyik aranyvérű családnál nincs olyan ember, aki a kelleténél magasabban hordja az orrát és vastagabb az arcán a bőr, mint egy kifejlett elefántnak? Na, látod! Ugye megmondtam.
6 bátyám van, viszont nincs kisebb testvérem, ezért én vagyok a legfiatalabb és egyben egyedüli lány édesanyámon kívül. Egyik bátyám sem ugyanolyan, hiszen egyedi dolgokhoz értenek, viszont a családból mindenki átok semlegesítőként fog dolgozni. Így hát én is. Már egyfajta hagyomány ez a családban...
Az átok semlegesítés lényege, hogyha egy akármilyen ember megkapja az egyiptomi fáraók valamelyik halálos átkát, akkor vagy semlegesíti azt, vagy enyhít az átkon. Ezt általában a kéretlen bidsi-k –varázstalan, tudatlan ember– szokták elkövetni. Ilyenkor lép közbe az egyik családtagom, aki legtöbbször álcázva magát, megszünteti, vagy enyhíti az átkot és később törlik a memóriáját az áldozatnak.
Mivel generációk óta ez a hivatása a Moon családnak, ezért gyakran vétettünk hibákat. Nagyon súlyos hibákat, hiszen mi sem vagyunk istenek.
A külső szemlélőnek úgy tűnik, hogy a családunk maga a tökéletesség, de ez szimpla képmutatás és átverés. A valóság az, hogy a családfánkat sűrűn át szövik a furcsábbnál furcsább átkok. Egyáltalán nem nevezném magunkat átlagos családnak, mert a munka és a sok ártó átok miatt teljesen mások vagyunk mint a sima bidsi, vagy mágus.
Az évezredek során megannyi ártást kaptunk a családunkra, hogy folyót lehetne fakasztani belőle a Szaharában. Ebből is látszik, hogy nem mindegyik átok rossz, hanem jó is van köztük. A 3000 évvel ezelőtti átkokról nem is maradtak meg feljegyzések, ezért fogalmunk sincs, hogy milyen befolyással voltak a családra az akkori átkok.
A két legkiemelkedőbb átok amiből létrejöhetett ez az új Szfinx faj, az nem más mint a Maledictus átok –más néven ymbryn átok– és a Taplilatuz errorum átok.
A Maledictus átok alapelve az, hogy –csakis nők– genetikai úton animágusok és az adott állat tulajdonságait is megkapja. –állati farok, hegyes fogak, stb.– Ez az átok öröklődik. A legidősebb aranyvérű Maledictus átokkal rendelkező hölgy a család hivatalos utóda. Férfiak itt nem számítanak. Az említett utódnak hozzá kel mennie egy tiszta vérű férfihoz és biztosítania kell a következő leány utód megszületését. Ha sikerrel járt, akkor megkapja azt, ami sohasem lehetett az övé: A nagy Őt.
Ha a feltételek közül valamelyik nem teljesül, akkor a szerelmét sohasem fogja megtalálni.Az utóbbi átkot akkoriban kaptuk meg, amikor a kísérleti tenyésztés virágkorát élte. Azokban az időkben továbbfejlesztették a Maledictus átkot a Taplilatuz errorum nevű átokkal, ami érdekes dolgokat eredményezett. Többek között azt, hogy az animágus nem csak egy állat külsejét, hanem a megfelelő rejtőzködés érdekében minden létező állat alakját fel tudja venni, ha megeszi a DNS-ét, eltárolja és majd ha szükség lesz rá, manifesztálja azokat. Elsőre nem is hangzik rosszul, viszont ennek veszélyes pszichológiai következményei vannak, ezért ez a bűbáj megkapta az átok minősítést. Később 1965-ben egy híres mágus beszüntette a kísérletezés működését, de addigra már "kitenyésztették" a családomat –Femina Hybrid Sphinge–. Így alakult ki a hybridek fajtája. Végül kiszabadítottak minket és elszigetelve élünk önellátóan. Nyilván nem bujkálunk, ezért reális körülmények között megtalálnak minket az emberek között, álcázva.
YOU ARE READING
Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros?
FanfictionEz egy Bölcsek Köve Fanfiction. Eléggé ütős spoilerek lesznek benne, ezért mindenkit arra figyelmeztetek, hogy előbb az eredeti Bölcsek Kövét olvassa el, különben nem fogjátok érteni. 😉 Andromeda Harry Potternek és a barátainak lessz az évfolyam tá...