V. Ismerkedés

308 22 5
                                    

Hirtelen, nagy sebességgel kicsapódik a kupé ajtaja és bejön rajta nekünk háttal egy velünk egykorú, világos hajú lány látszólag nehéz tárgyat húzva. Azonnal visszahúztam a kezemet Emmától és kapkodva visszaraktam magamra a rejtő bűbájokat.

- Szabad ez a rengeteg hely? -majd választ sem várva azonnal levetette magát egy ülésre Emma mellé. Az utazóládáját húzta maga után. Emma egy csendes "ahát" mondott.

- Köszi! -mosolyog mindkettőnknek, mire megkönnyebbülten fellélegeztem. Nem vette észre.

- Öcsi! Gyertek nyugodtan! -kiabál kifele a kupéból, mikor a következő pillanatban megjelent két nagydarab -nem túl eszesnek látszó- srác és köztük rejtőzött egy tejföl szőke fiú, aki rettenetesen hasonlított az idegen lányhoz.

- Milyen modortalan vagyok, még be sem mutatkoztunk. -szólalt meg azonnal az idegen lány- Ők itt Vincent Crak és Gregory Monstro. -mutat a két tökkel ütöttre.- Ő itt az öcsém, Draco Malfoy.

- Csak 1 perccel. -morogja az orra alatt.

- Rá se rántsatok! Én Elisabeth Malfoy vagyok. Az iker tesója. -mondja bohókásan és int a fiúknak, hogy üljenek le. Mellettem Draco foglalt helyet. Franc se tudja, de nekem nagyon ismerős ez a Malfoy név!

- Andromeda Moon vagyok. -töröm meg a kínos csendet, mire az ikrek halványan megdermednek.- Ő itt Emma Howkins. -és az említett személy széles mosollyal kezet fogott mindenkivel.- Az egyik bátyámat is Vincentnek hívják! -mosolygok Crak felé, aki szintén eleresztett egy zavart vigyort.- Mondjátok már meg, hogy miért olyan ismerős nekem a nevetek? -pillantok az ikrekre.

- Nekem is rémlik valami a neveddel kapcsolatban... -töpreng Elisabeth.

- Ne csináld már hugi! És még azt mondod, hogy te mindent tudsz a varázsló családokról! -torkolja le Draco.

- Hát persze! Az egyiptomi Moon család. Több mint 5000 éves! -néz rám megvilágosodva, amin én is megdöbbenek. Többet tud a családomról mint hittem! Sejtelmesen nézek Elisabethre.

- Hmmmm... tudtam ám. A szent 28 egyik legnemesebb családja, a Malfoy família. -végre én is megvilágosodtan. Az ikrek elégedetten bólogattak.

- Itt mindenki londoni, kivéve Andit! Mesélj már Egyiptomról! Milyen hely Egyiptom? Napsütötte? Sivatagos? -türelmetlenkedik a szóvivő, Elisabeth. Egy ártatlan mosoly közepette elkezdtem mesélni a Nílus deltájának a természetes szépségét. A házról, az állatokról, a növényekről, ugyanazt elmondtam a családunkról, amit eddig is Emmának és nem utolsó sorban a Mágiaügyi Minisztériumról mesélek jelenleg.

- Nektek hol van a Mágiaügyi Minisztériumotok? -kérdezem összességében a társaságtól.

- Londonban egy romos ház alatt. -vágja rá Emma.

- Nekünk a gízai piramisokban van. A szfinx bal oldalán van egy ajtó, amit csak a mágusok látnak és átkerülsz a legnagyobb piramisba. Ott megbűvölt falak vannak, amiken csakis a dolgozók látnak át és azok is csak a belső oldalon. Mi látjuk a turistákat, de ők egy falnyi hieroglifát látnak. -magyarázom. Lehet, hogy csak én voltam túlságosan sas szem, de észrevettem hogy titokban eggyel többen néznek engem. Mikor elhallgattam, a kupé ajtajában álló lapát fogú, göndör hajú lány szólalt meg legelőször.

- Izgalmasan hangzik! Úgy hallottam, hogy Egyiptomban csak egy világszerte ismert varázsló család él. Mégpedig Kleopátra leszármazottai. Olvastam róla a mágia történetben. A családomban én vagyok az egyetlen mágus és eléggé meglepődtem, amikor kibontottam a levelet majd elolvastam a tartalmát. Nagyon megörültem, amikor megtudtam, hogy a Föld egyik legjobb varázslóiskolájában tanulhatok. Egyébként a nevem Hermione Granger. -hadarta el egy szuszra. Egy kicsit elgondolkodtam a lány szavain. Sohasem hittem volna, hogy a családunk ilyen ismert.

Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? Where stories live. Discover now