X. Repülés

214 21 1
                                    

Az egész elsőéves Mardekáros kóceráj ezt a napot várta. A Malfoy ikrek tűkön ültek, hogy végre hozzáférjenek a seprűkhöz. Már az első héten bevágódtak a Mardekár-ház kviddics kapitányánál, Marcus Flintnél, kinek elmondása szerint az itteni seprűk nagyon ratyik és ha tehetjük, akkor vásároljunk valami menőbbet. Én igazán ritkán ültem seprűnyélen, viszont a bátyáim szoktak kviddicsezni, ezáltal annyira nem vagyok elveszve. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor játszottam a bátyáimmal kviddicset. Inkább jobban preferálom a ránk, hybridekre jellemző repülési formát, amiben segítségünkre van két hatalmas szárny. A szfinxeknek jellegzetes sas szárnyas megoldása van, csak nyilván fekete színben. Pontosabban csak édesanyámnak. Nekem még nem nőtt ki a szárnyam és még egy jó ideig nem fog. Anyámnak elmondása szerint 25 évesen nőtt ki a szárnya, ami 500 év leforgása alatt az egyik leghamarabb elért teljes szfinx alak. Ennek fényében aligha számíthatok szárnyakra a tanulásom alatt...

Visszatérve az eredeti témára! Azért látásból ismerem a kviddicset és szerintem egy viszonylag szórakoztató játék, azonban én inkább jobban szeretem a Pokémont. Mindig kimegyünk a Szaharába, majd varázslat és homok segítségével megalkotunk szörnyeket, amik összeverekednek egymással. Egyszerűen odavagyok érte!

Másodszorra is visszatérve! Folyamatosan a könyvtárba menekültem, vagy 3 hónapos kiscica képében róttam a folyosókat Mrs. Norrissal, nehogy az agyamra menjen a 2 pár iker gyerek a dicsekvésükkel. Ugyanis minden éjszakán összetalálkoztunk egy Griffendéles testvérpárral, nevezetesen Fred és George Weasleyvel. Mindhárman teljesen egy húron pendülünk a Weasley ikrekkel, viszont Beth annyira retteg a "véráruló" megnevezéstől, hogy a nyilvánosság előtt a környezetükben szidni fogja őket. Azért a biztonság kedvéért hozzájuk vágta, hogy Weasley-patkány, de szerencsére a srácok nem vették zokon. Megígérte viszont, hogy privátban normálisan fog viselkedni. Már meg sem lepődök...

Lassan 2 hete várunk a repülésórákra, mire Pitonnak végre szándékában állt kiragasztani azt a kurva hirdetményt a Mardekár klubhelyiségébe. És lássanak csodát! A Griffendéllel leszünk. Amióta Draco kikapta Neville kezéből a nefeleddgömböt, azóta pikkelnek ránk. Már most fogom a fejem, a lehetséges következmények miatt.

Madam Hooch az oktatónk, aki nem laca-facázik, azonnal belevág a közepébe. Felállított minket a Griffendélesekkel szembe és mellénk rakott egy bozontos gallyakból álló rozoga seprűt.

– Nyújtsátok ki a kezetek a seprű fölé –harsogja a tanár– és mondjátok, hogy FEL!

– FEL! –ordítottuk egyszerre. Az én seprűm nem habozott és rögvest a karmaim közé pattant. Ahogy körbenéztem, mindegyik Mardekáros kezében ott virított az engedelmes seprű! Talán Vincentnek vergődött egy kicsit a fűben, de végül aztán mikor a tanár elfordult, gyorsan és manuálisan felkapta a földről. Utána Madam Hooch körbe-körbe járt és arról regélt, hogy hogyan kell biztonságosan megülni a seprűt. A Malfoy ikrek és én állítólag rosszul markoltuk a seprűt, amit a tanárnő sikeresen korrigált és ki is oktatta őket. Amikor hozzám szólt volna, először megdöbbent a látványomtól, –majd vonakodva bár– de ugyanazt elmagyarázta, amit a szőke párosnak. Őszintén remélem, hogy előbb-utóbb a tanárok is hozzám szoknak...

– Figyelem! Sípszóra mindenki elrugaszkodik a földről! 1-2 méter magasan lebegjetek egy kicsit, majd szálljatok le a földre! –kiabálja– 1... 2... –viszont hirtelen megakadt a számolásba. Hiszen a Griffendéles Neville Longbottom fogta magát és engedély nélkül repült felfelé. Lassan Madam Hooch is észbe kapott és a sípja –különösen számomra– fülsüketítő zaja törte meg a tisztás csöndjét. Amikor már azon gondolkoztam, hogy megkergülve befussak a Tiltott rengetegbe, vagy esetleg odalépjek a tanárhoz és egy suhintással kibasszam a kezéből a sípot, hirtelen egy tompa puffanás hangja zavart meg. Longbottom a földön landolt egy szépen törött karral. A tanárnő megtiltotta nekünk a repülést, majd felrántotta a srácot a földről és elrohant vele a gyengélkedőre.

Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros? Where stories live. Discover now