Már megint elmúlt az éjszaka és újra fáradtan kelek. Ahányszor eltelt egy este a Roxfortban, mindig egy kicsivel nyúzottan ébredek. Nem is értem...
Reggelinél nyers folyami rákot és kaktuszlevet szolgálnak fel. Az íze még egzotikusabb volt, mint amit én halászok a Nílusban. Az asztalnál megint jelen volt a Hugrabug két gyöngyszeme. Emma és Katy. Így hát ment a reggeli trécselés.
– Szent Merlin, Andi! Julien annyira cukiiii! –vonyítja Emma, mire megsüketültem a bal fülemre.
– Csendesebben ordíts! Éles a hallásom! –morcoskodok, de igazából soha sem tudnék haragudni rá– Mit szeretnél Julientől? Már rég hazament.
– Nem lehetne az enyém? Annyira gyönyörű és aranyos!
Ahogy meghallottuk Emma áradozását, azzal a tipikus WTF fejjel kezdtük el bámulni. Csak nem... szerelmes...?
Azonban még gondolkodni sem volt időm, mert Katy kiitta a poharát, rácsapta az asztalra és elkezdett kurjongatni.
– Nádfedeles kulipintyó áll a Tiszán.
Nem jár olyan lovas hintón rég a babám. Nem bánom, nem bánom
Ha gyalog jön, én akkor is megvárom. –énekel vigyorogva. Most meg mindenki Katyt bámulta, viszont ezúttal megbújt egy kis félmosoly a szájunk sarkában. Erre Katy felvillanyozva elővett egy literes, átlátszó üvegben tárolt vizet.– Gyerekek! Az én hazámban a varázstalanok minden meccs előtt alapozni szoktak. Ezt ma nekünk el kell fogyasztani! –parancsolja ellentmondást nem tűrő hangon.
– Bocsi Katy! Én nem iszok. –biggyeszti le a száját Emma.
– Nemár...! Csak egy kicsit! –vínnyogja, de látszólag hasztalanul, majd ránézett a Malfoy ikrekre.
– Szívesen innánk, de a szüleink megtiltották. –sóhajtoznak kórusban. Katy tekintete végigment Gregen meg Vincenten át Pansyn és Milin, majd megállapodik rajtam, mint egy utolsó reménysugáron.
– Mi az az alapozás? –teszem fel ezt az ártatlan kérdést, mire Katy sírógörcshöz hasonlító morgást hallatott.
– Az az, amikor egy program kezdete előtt ezt isszák. –válaszolja Beth.
– Értem, de ez mi, amit most kínálgat Katy?
– Házi pálinka, ugye? Így nevezik nálatok...? –fordul Beth Katy felé.
– Leggyakrabban igen, de ez például kifejezetten versenypálinka és helyenként még "Tüzes Víznek", meg Holy Waternek is hívják. –szólal meg váratlanul Katy is.
– És ezt te honnan tudod, kisasszony? –nézek számon kérően a Malfoy ikrekre.
– Gyakran járunk le vadászni Magyarországra, mert a sűrű Bükkben sok a vad, így hát előtte Katy szülei megitatják a mi szüleinket is.
– És ez mitől "versenypálinka"? Díjjat is nyertetek vele? –kérdezi most Emma.
– Neeeem, dehooogy! –tagadja– Az úgy volt, hogy ősz elején mindig összejön a család, majd nagyanyám elkiáltja magát, hogy:
"– Mindent bele! Hajrá!" mire mindenki megrohamozza a fákat és minden létező gyümölcsöt leszednek róla, meg felszednek alóla és megtöltik vele a hordókat. Így készül az őszi vegyes gyümi. AMIBŐL MINDENKINEK KÖTELEZŐ INNIA! –ordítja jóindulatból és sorban mindenkinek elszedte a poharát, majd töltött bele.– Igyunk a Mardekár győzelmére! –emeli poharát Katy, várva, hogy csatlakozzunk. Elsőre a Malfoy ikrek szálltak be, utána rögtön Greg és Vincent emeli poharát, majd Pansy és Milli. Én is megemeltem. Kíváncsi voltam mégis milyen az a híres "Tüzes Víz".
YOU ARE READING
Oroszlán A Kígyók Között, Avagy Létezik-e Kedves Mardekáros?
FanfictionEz egy Bölcsek Köve Fanfiction. Eléggé ütős spoilerek lesznek benne, ezért mindenkit arra figyelmeztetek, hogy előbb az eredeti Bölcsek Kövét olvassa el, különben nem fogjátok érteni. 😉 Andromeda Harry Potternek és a barátainak lessz az évfolyam tá...