Provela sam dan prepirući se sa Nerom oko žanra filma, koji smo birali. Ja volim horore i avanturističke, ali Nero govori da su mu horori mnogo strašni tako da bi radije gledao komediju ili naučnu fantastiku. Ironije li, plaši se filma, a on izgleda kao da je izašao iz jednog. Mislila sam da će mi se život promeniti iz korena kad saznam šta je Nero, ali skoro da se ništa nije promenilo. Ovo utiče na mene isključivo onako kako ja gledam na to.
Ovo može da bude katastrofa, a može da bude i prilika za koju sa mislila da ne postoji. Trenutno je naj veći problem to što Nero ne zna da odabere kvalitetan film.Svađali smo se do ponoći tako da sam zaboravila da pozovem detektiva sa retardiranim prezimenom, jer sam jako sam odgovorna, pa je on pozvao mene.
"Dobro veče Ketrin. Nadam se da si napravila pravi izbor. "Ne izgovorene reči su praktičnonlebdele u vazduhu iznad slušalice: 'I izabrala da se pridružiš policiji. '. Prilično sam sigurna da lik nije oženjen. Nema žene koja bi mogla da ga istrpi.
"Da jesam. "Rekla sam samouverenije nego što sam zapravo bila. Ova ideja je više zbog inata nego zbog praktičnosti, ali ne planiram da ostatak života provedem boreći se u epskoj borbi dobra i zla. Mislim, gledaju li oni filmove? Ovakvih stvari se treba držati podalje. Ja sam sasvim zadovoljna svojim trenutnim životom. "Odlučila sam da ću samo biti posmatrač, ne pridružujem se ni jednoj strani. "Zagrcnuo se preko slušalice jer sam ga baš uhvatila u trenutku kad je hteo nešto da kaže. Skoro sam poželela da odem u stanicu samo da mu vidim facu. Pitam sam se koliko li njih izabere da se pridruži policiji? Koliko li njih odabere da samo posmatra sa strane i nada se da će ih gangsteri zaobići? Samo bi se budala tome nadala, ali ne mogu ni ja za sebe da kažem da sam genije. Nero je rekao da će mi pomoći da usavršim korišćenje moći, a onda promenio temu na film. Pre nego što je detektiv prekinuo sam, čisto da bih ga još malo iznervirala, pitala. "Znate li možda neki dobar sajt za filmove sa prevodom? "Suzdržala sam se d ane opsujem kad dok sam pretraživala za film, oko kog smo jedva uspeli da se složimo.
Iskreno sam se iznenadila kad mi je predložio sasvim praktičan sajt preko kog mogu besplatno da gledam filmove i serije. U sebi sam se pomolila za njegov brak i pustila film.
Jutro mi je bilo sasvim lepo bez obzira na Nera koji me je probudio. A onda sam shvatila da kasnim u školu pola sata. Već sam kasnila pa nije bilo vajde da se žurim. Mogu usput i pecivo da kupim. Pogledala sam svoju kožnu jaknu, sa pocepanim laktom, koju sam imala naviku da nosim u školu. Protrljala sam lice rukama i obulla se na vrat na nos. Crne čizme, izbledele farmerice, crvena dukserica i crnu bomberku, koju mi je brat kupio nakon dobrih nedelju dana moljenja.
Išla sam u školu laganim, ali dugim koracima. Već sam kasnila, a prvi odmor je uzina pa nisam imala razloga da se žurim. A sad, posle onog sto se izdešavalo preključe imam i dobar razlog za kašnjenje: 'Izvinite nastavnice, znate bila sam talac u pljačci banke pa sam se uspavala. '.
Zasmejala sam se na sopstvene misli dok sam prolazila pored pekare. Vazduh oko nje je mirisao na sveže pecivo, pržene jabuke, slatke štrudle, nisam volela burek, ali mirisalo je i na njega. Na kraju sam kupila viršlu u pecivu. Nero se vukao zamnom izigravajući zombija. Nisam znala ko se gore oseća, ali bilo je očigledno ko gore izgleda. Mada njega nije ni bilo briga kad ga niko ni nevidi.
Neko se naglo zakucao u mene pa mi je ispalo pecivo, a Nero se sav nakostrešio odmah se razbidivši. To nije bio ni projektil, ni bomba, ni čudovište, ni karakondžula već samo sitna plavuša, po visini samo odredila da je iz prve godine. Progutala je knedlu sklanjajući se od mene. Skoro mi je izgledala prestravljeno, što je i imalo smisla s'obzirom da nisam shvatila da je streljam pogledom.
"Izvini. "Promrmljala je u bradu tako da je jedva čujem, ali sam je čula. Odmahnula sam glavom i krenula da je zaobiđem, ali me je njen glas zaustavio. Ne glas, već reči, jer očigledno nije imala petlje da me fizički zaustavi. "Već neko vreme se pitam, ali. . . šta je to čudo? "Izgledala je kao da će da zaplače dok je pogledom ravno ciljala Nera. Nije htela da mi se približi, ali je sve jedno to uradila jer joj je očito bilo draže da bude pored mene nego Nera. "Zadnjih par dana ga viđam kako te prati, a i mene je počela da prati spodoba. "
Rekla je uznemireno okrećući se kao da će da ubica iskoči iz sledećeg ćoška, senke. A potom je glasnije, vidno uplašeno, sodala. "Ako zanš šta su molim te reci mi! "Došlo mi je da se zasmejem. Ja do pre dan nisam znala šta je Nero, a već nekom drugom obljašnjavam.Razumela sam njen strah. Još sam se sećala svoje reakcije kad sam prvi put videla Nera. Vrištala sam toliko da mi se deda okrenuo u grobu. U odnosu na mene reakcija ove devojke je bila skoro smešna. Ali sam joj se u neku rulu i divila. Podnela je sve to mnogo bolje od mene i skupila hrabrost da me pita nakon što je pažljivo odmerila situaciju. Potapšal sam je po ramenu i odvela u prvi kafić koji sam našla.
ESTÁS LEYENDO
Moja sveska sa čudovištima-Pauzirana
Misterio / SuspensoKako bi ste reagovali da sa šest godina vidite čudovište u ćošku vaše sobe kako stoji u mraku i gleda vas? Ketrin Oliri već deset godina živi sa tim čudovištem. Nevidljiv za sve sem nje, čak ni njen čudnovati cimer ne zna šta je on sam, ali to ga ni...