"Jesi li ikad išao kod psihijatra? "On me je malo zbunjeno pogledao, pa nekako nezainteresovano odgovorio.
"Jedanput, što'? "Podigao je obrve.
"Da ideš da ti vrati novac!!! Ti trebaš da ideš da se lečiš!!! Na kojim si ti drogama, čoveče?! "Gosti kafića su se već navikli da se deremo tako da nas nisu ni pogledali. "Kako se ti uopšte zoveš? "Bila sam iziritirana. Stavila sam prste na koren nosa, jer je glava počela da me boli od ovog neandertalca. Trebala sam da poslušam Nera i da ostanem kući!
"Nikolas Falik. Zovi me Nik. "
Sladunjavo mi se smeškao. Pff, kao da ću stvarno tako da ga zovem. "Dakle, Rin, imaš li predstavu šta ćeš dalje? ""Neću se više petljati sa policijom i mafijom, niti pričati sa ubicama ili potencijalnim psihopatama. "Nakrivio je malo glavu na stranu, kao da postavlja pitanje. Slatkoooo. Šta meni nije slatko!? Slatko je kad Nero to uradi, kad on to uradi to je samo jezivo.
"A šta će da bude sa tvojim bratom? Koliko znam, tek si skoro upućena u postojanje čudovišta. Šta ako ga otmu i ucenjujute da im se pridružiš? "Ala je ovaj dosadn. Izdahnula sam glasno, na ivici živaca.
"Zavisi. "Smumlala sam zabacujući glavu nazad. Nero se nije pomakao od kako smo seli, pomislila bih da drema da ga ne poznajem, ali sam znala da sve sluša. "Sve zavisi od otmičara. Ukoliko mu obljasni ceo koncept čudovista i da mu dokaze, verovatno bih ga tada, i samo tada, pustila da umre. On nema nikakve veze s' ovim svetom, nema moć da preživi u njemu, a zbog mene je u opasnosti. Bolje je da umre, nego bude svestan svega ovog. "Lupala sam. Verovatno bih probala da uradim sve moguće da ga spasim. Nisam sigurna da bih ga mogla pustiti da umre, bez obzira kolika kukavica bila.
"Zato ja imam predlog. "Podigla sam obrve vraćajući glavu u normalan položaj. Znači zato me je pozvao. Naravno, šta si ti mislila? Ni ludak te ne bi tako' štapom, a kamo li pričao s' tobom. Ni ja ne bih pričala s' tobom da nisam ti. Shvataš da vređaš sama sebe? Lažno se nakašljao videvši da mi je pažnja odlutala. "Ti si talentovana i imaš dobre moći, ali si neiskusna, a i krećeš se kao nilski konj u poljskom wc-u. "
"Hvala. "
"A i to što si imala toliko sreće da me pobediš u borbi je bio presudni faktor. "Hvalisavac. Ali mislim da vidim kuda ovo vodi. . .
"Presudni faktor, za šta? "Upitala sam već napola shvatajući na šta misli.
"Budi mi devojka. "Trepnula sam. . . Trepnula sam još jednom. Šta trepćeš to neće nista da promeni! Počela sam da se smejem kao mentalno zaostala osoba. Smejala sam se toliko da sam se uhvatila za stomak i pala zajedno sa stolicom. Gosti su opet počeli da nas gledaju, samo što su se sad nešto domunđavali što nisam čula od sopstvenog smeha. Kad sam se, jedva, smirila, uspela sam da se vratim na stolicu. Ubica, preko puta mene, se smešio. "Čini se da ti je ova moja šala bila smešnija od prethodne o roditeljima. "Nakezio mi se. Iskreno, nije me iznenadilo što se šali na ovaj način. Navikla sam se za ovih petnestak minuta, koliko pričamo. "Želim da te treniram. Kolko-tolko sam shvatio koje su ti moći, ali ih traljavo koristiš i tvoje telo ih ne trpi baš najbolje. Sve to može da se istrenira, a ja i znam kako. Ako naučiš kako da koristiš svoje moći, moćićeš da se braniš, a i svog brata. "Ovo je zapravo ono što sam očekivala.
"I šta silent killer dobija od toga što podučava malu mene? "Poznajem dovoljno dobro ljudcku psihu da znam da ovakvi predlozi ne dolaze bespalatno. A istini za volju, stvarno mi treba trener. Ne verujem da bi mi detektiv našao trenera sem ako mu se ne pridružim, a, kao što sam malo pre rekla, sa mafijom mi se ne petlja.
"Ništa puno. "Napućio je usne poput deteta namerno gledajući u drugu stranu. "Samo da nam se pridružiš. "
Detinjasto se nakezio. Pridružim? Kome? Zar nije rekao da nije ni sakim?"Zar nisi rekao da nisi ni s' policijom ni sa ovim drugima? "
"Pa i nisam. Svi oni su budale. Čak se i policija više brine za svoje murkane čudovišta nego civile. "Reč 'policija' je praktično ispljuvao. "Nemoj mi reći da si mislila da su čudovišta samo u policiji i mafiji. "
Hej, ovaj deo je malo kraći, ali u moju odbranu: užasnooo me jeeeee mrzzzzzzelo da pišem, sory 🐣🐣🐣😘
BINABASA MO ANG
Moja sveska sa čudovištima-Pauzirana
Mystery / ThrillerKako bi ste reagovali da sa šest godina vidite čudovište u ćošku vaše sobe kako stoji u mraku i gleda vas? Ketrin Oliri već deset godina živi sa tim čudovištem. Nevidljiv za sve sem nje, čak ni njen čudnovati cimer ne zna šta je on sam, ali to ga ni...