Ubica

22 3 7
                                    

Posmatram ulicu koja se kupa u plamenovima. Ali su mi ti plamenovi izgledali čudno, kao iluzija. Odavde sam osećala toplotu, spaljotine su se gomilale, ali mi je izgledalo kao da ne mogu da se opečem na taj plamen. U odnosu na vatrenu buktinju, koju sam videla tokom pokušaja bega, ova je izgledala jadno. Gledala sam je nekako razočarano, pa mi je došlo iz dupeta u glavu da prokleta ulica gori i pozvala vatrogasce. Taman sam htela da uletim u kafić i proderem se da kontejner pored gori, ali nije bilo potrebe pošto su svi izleteli. Izgleda da je plamen stigao i do kafića.

Mahnula sam Beli, koja je izgledala kao da će da počne da plače. Uspaničeno je potrčala ka meni i zagrlila me. Nero je isčezao nekud, zbog čega sam bila malo zabrinuta, ali njega nisam mogla da zamislim povređenog te sam se usretsredila na preplašenu Belu. Okolina je mirisala na spaljeno đubre i još nešto što nisam znala šta je. Miris je bio odvratan. Kao spaljena kravlja govna.

Uskoro su stigli vatrogasci, tešila sam Belu koja je plakala na sav glas, dok su gasili vatru. Koliko je suza isplakala mogla je samo da ugasi vatru. Vukla sam je kući, jer više nisam mogla da je tešim na sred ulice. A i sigurno se neće smiriti pored spaljotina kafića.

Dovukla sam je do našeg stana, prvi put moleči boga da Tomy nije kući. Bez puno razmišljanja sam otvorila vrata. Vrata nisu bila zaključana, gde je budala baš danas izabrala da budu 'Porodične aktivnosti'? Mozak automacki počne da mi smišlja izgovore. Čula sam, glasno pojačan, televizor na kom je spikerka govorila o upravo nastalom požaru.

"Tomy! "Proderem mu se. "Drugarica mi je došla, spremi nam kafu! "Ne čekajući odgovor tiše kažem Beli. "U dnevnoj je moj brat. "Pokažem joj na vrata pored. "Brzo dolazom samo da se presvučem. "Rekla sam i brzo odjurila u sobu.

Otvorila sam prozor, da Nero uđe kad se vrati. Sad sam počela da se brinem. Uopšte se nismo odvajali u zadnje vreme tako da mi je, na neki način, bilo neprijatno što nije tu. Kako je detektiv rekao, mi imamo moć da izvučemo čudovišta iz nas, ali zar to ne znači da su ona nekad bila deo nas? Možda je Nero idalje deo mene, možda se zato toliko i brinem. Razmrsila sam svoju kratku, crnu kosu kako bih prestala da razmišljam o takvim stvarima. Nero će biti dobro. Brini se za sebe i Belu! Podsetim se. On ima moći koje deli samnom. Iako ja još ne znam da ih koristim, on moze kako poželi. Biće dobro.

Presvukla sam se u crne helanke i svoj omiljeni crveni džemper sa kaktusom. Dok sam išla ka dnevnoj sobi čula sam Belin zvonki smeh. Dobro je. Idijot je nije još više deprimirao. Ušla sam u dnevnu sobu i videla plavušu koja sedi i pije kafu sa crnokosim momkom. Zgrčila sam se uz okvir vrata gledajući ih u neverici. Bela me primeti te mi se obrati.

"Rin, tvoj brat je jako zabavan! "Rekla je sa širokim osmehom. Pokazala je mesto pred nje. "Sedi, napravio je dovoljno kafe. "Lagano sam joj odmahivala glavom spremajući se da počnem da hodam unazad. "Rin? "
Zabrinuto je pitala.

"To nije moj brat. "Prošaptam taman dovoljno da me čuje. Njoj se istog trenutka strava oslika na licu, a lik koji je sedeo preko puta je ustao dok je lagano škripao stolicom po podu. Došlo mi je da počnem da vrištim i dozivam Nera, ali nisam. Bolje rečeno, nisam mogla. Osetila sam neki kamen u grlu. Otvarala sam usta, ali nikakav zvuk nije izlazio iz njih. Pre nego što sam uspela da potrčim u hodnik i pobegnem lik je izvadio pištolj i uperio ga u mene. Na licu mu se istog trenutka oslikao arogantni kez, a ja sam progutala knedlu. Meni se još veća strava ulila u kosti kad se iza mojih leđa pojavio čovek. Nije ništa reka, nije me ni dodirnuo, jer nije smeo. Bilo je, blago rečeno, očigledno da je čudovište. Imao je žgoljavu, ljudsku figuru, kreč belu kožu, crne oči i dugu, crvenu kosu koja mu je padala do poda. Ali je nosio sasvim normalnu odeću: crne farmerke, bela košulja i jedan starinjski šešitić. Bela samo što nije počela da plače, a ja u sebi da dozivam Nera, nadajući se da imam neku moć poput telepatije.

"Obe ga vidite, ha? "To je bilo više zaključak nego pitanje. Lik je nekako izgleda smoreno, kratka crna kosa, smeđe oči, malo bledunjav u iznošenim crnim farmerkama i bluzi koja je izgledala manje-više novo. Samo sam ćutala jer sam idalje osećala onaj kamen u grlu, dok je Bela pokušavala nešto da kaže beznadežno pomerajući usne.

Najednom, svuda oko Bele je počeo da se formira, gusti, rozikasti dim. Proširio se u prostoriji u roku od par sekundi. Lik je izgledao kao pauziran snimak, nije ni treptao. Bela je potrčala ka meni, koja više nisam mogla ni usta da pomeram, ustvari, nisam mogla da se pomaknem. Bela je morala praktično da me izvuče iz stana, dok sam ja išla kao hendikepirana. Bela me ja samo vukla po ulici, sad već naglas plačući. Pobegle smo u prvu uličicu, a meni je telo i dalje bilo potpuno ukočeno, ali sam mogla bar da pričam. U tom trenutku se niz zgradu, poput pauka, spustila čudovišna cveća.

"Šta se dešava sa Rin?! "Uplašneo je povikala Bel na cvećku. Nije ta cvećka mogla bilo šta da mi uradi. Čudovišta ne smeju da napadaju druge ljude koji imaju čudovišta, neše?

"Ti upravo koristiš svoju prvu moć: parališući polen. "Obljasnila je cvećka, koja je zapravo imala jako prijatan i mio glas.

"Pa, kako da prestane?! "Pitala je kao da ne dolazi od nje. Kao da je neka zaraza koja će početi i nju da hvata.

"Verovatno neće uskoro. "Rekla je izuzetno mirno. "Moć ti se aktivirala da bi te zaštitila. Tvoje telo trenutno svakog prepoznaje kao neptijatelja. Verovatno neće prestati dok se ne osetiš sigurno. "

"KAKO KOG ĐAVOLA DA SE OSETIM SIGURNO KAD SAM BILA ZAMALO UBIJENA!!!? "Belin strah je već prerastao u histeriju te sam se ja uplela.

"Treba da se razdvojimo. Ti si bezbedna dok ti je moć aktivirana. "

"A ti? "

"Ako budemo zajedno tvoj polen će mi više smetati nego ubici. Ipak on ima pištolj. Ako ne mogu da se krećem, gotova sam. "Bela je htela da kaže još nešto, ali sam je presekla pogledom. Oči su joj suzile, ali je klimnula glavom.

"Čuvaj se. "

"Takođe! Idi odmah u policiju i traži detektiva Kaligana!"Rekla sam joj i razdvojile smo se.

Hej, izvinjavam se što je ovo poglavlje malo aljkavo sa opisima. U ovom poglavlju sam se fokusirala isključivo na likove i radnju.  Sledeće poglavlje će biti bolje i zanimljivije.
Hvala što čitate. 😘

Moja sveska sa čudovištima-PauziranaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang