Kak Author: Siapa mintak cerita lebih pasal Yoongi, Hoseok dan Namjoon , Akak dah bagi episode lepas. Kalau rasa akak ni Psycho sangat sorry sebab memang pun HAHAHAHAHHAA... gurau.
/////////////////////////////////////////////////////////
Yoongi: Kau senyap boleh?!
Semua: *terkejut*
Yoongi: * bangun pergi dekat beranda dan terjun*
Semua: Yoongi hyung / Abang Yoongi!!!
Jin: *letak tangan atas dahi*
Waktu Sunny dan Heera ambil angin tadi, sambil berjalan Sunny letak kepala atas bahu Heera. Heera hanya ketawa tengok perangai Puteri yang merajuk tapi pada masa yang sama risaukan buah hati dia.
Heera: Sedih ke geram?
Sunny: Dua-dua.
Heera: *ketawa* Heera pun sama, geram betul Hoseok tu. Dia boleh cakap luka tu 'tak ada apa-apa' Wahhh, kuat sangat ke dia tu?
Sunny: *angguk* Biar kita ignore dia, kene silent treatment sekejap.
Heera: Hoseok mesti tengah merana sebab yang lain dengan pasangan masing-masing. *ketawa* Sunny tak nak maafkan dia ke?
Sunny: Biar saya denda dia kejap. *muncung*
Heera: Tapi diri sendiri rindu di-- *terkejut* Ahhh!! *ada orang terjun dari atas*
Semua: HYUNG!! *dari atas*
Yoongi terjun dari beranda tu terus landing depan Sunny dengan Heera yang tengah berjalan dekat bawah. Heera rasa jantung dia nak gugur bila tetiba ada benda jatuh dari atas. Yang dekat atas semua tengok dari beranda pandang ke bawah.
Jin: Ya tuhan, YOONGI! Kau nak mampos ke?! *dari beranda*
Jungkook: Kita orang terjun 100 kali dah..
Jimin: Tak pernah pon mampos.
Tae: *angguk*
Tae, Jungkook dan Jimin kene pukul dengan pasangan masing-masing. Jin pula bangga sebab dia tak payah pukul, instead Y/n, Eun dengan Nini yang tolong buat.
Heera: Abang Yoongi ni dah kenapa?! Terkejut kitaorang tadi.
Sunny: *pandang Yoongi dengan muka tak ada emosi*
Yoongi: *melutut depan Sunny* U, I minta maaf. Sorry. Please talk to me.
Sunny: *silang tangan dekat dada* Bangun.
Yoongi: Huh?
Yang lain(penonton): Huh?
Sunny: *muka tak ada emosi* Bangun I cakap.
Yoongi: *berdiri*
Sunny: *berdiri depan Yoongi* *ambil surat dekat tangan Yoongi* Apa I cakap dalam surat ni? *muka tegas*
Yoongi: *senyap*
Sunny: *tenung mata Yoongi* *lempang Yoongi*
Semua: *terkejut* *mata terbeliak*
Namjoon:.... Ouch.
Yoongi tak marah sebab dia tahu dia yang salah dan dengan perlahan dia padang muka Sunny dan air mata mengalir keluar dari mata kanan Sunny. Terus Yoongi rasa lagi bersalah dekat situ.
Suri: *berbisik* Oh no, my baby is crying.
Jungkook: *berbisik* Yoongi hyung, kene... lempang.
Jin: Kau senyap sebelum kau pulak yang hyung lempang.
YOU ARE READING
♡ HIKAYAT CINTA SANG PUTERA ♡ ♕
FanfictionBukan kerajaan ni tahu kitaorang wujud pon... Satu salah paham boleh hancur semua. Saya akan pastikan itu takkan terjadi Boleh kah tujuh orang putera mempertahankan hubungan adik-beradik mereka sambil menyelesaikan misteri keluarga yang tidak dirung...