Moartea Lydiei nu a fost ușor de acceptat, a fost cel mai greu moment din viața tuturor, însă, imediat după înmormântare, grupul de adolescenți și-au făcut un jurământ. Vrând ca spiritul veșnic viu al Lydiei să rămână printre ei, au decis să pună capăt suferinței, știau că Lydia nu ar fi vrut să îi vadă îndurerați. De altfel, era și o provocare dificilă, fiind greu să treci prematur peste moartea unei persoane dragi.
Însă, prin diferite mijloace promisiunea a fost dusă până la capăt. Spencer petrecând vacanța de vară în Europa, alături de mama ei, Stiles, Scott, Malia și Kira dând o mână de ajutor departamentului de poliție, mai exact tatălui lui Stiles care avea câteva cazuri cu tendințe supranaturale însă Rogue a ales să își ascundă suferința în spatele unui zid înalt, numit distrugere.
O zi însorită de toamnă avea să aducă din nou "haita" împreună, cu ocazia unui nou an școlar. Foarte încrezătoare și totuși ușor plictisită, Spencer se plimbă pe holurile liceului, căutând cu privirea chipuri familiare. Holurile fiind pline de elevi, unii mai vioi, alții mai triști, la o distanță considerabilă de Spencer, se afla Stiles și Scott ce discutau despre un nou caz, în fața dulapurilor. Privirea lui Stiles mutându-se apoi, observând-o de la depărtare pe Spencer.
Brusc, totul se schimbase. Simțind o sumedenie de sentimente complexe, uimire, dor, admirație și multe altele. Spencer a fost mereu singura fată din gașcă care îi asculta cu mare atenție toate bazaconiile care îi ieșeau pe gură. Ea fiindu-i mereu aproape când până și cel mai bun prieten îl abandonase, însă a fost mult prea orb pentru a observa asta la momentul oportun. Întâmplându-se exact acel clișeu clasic, apreciind ce a avut abia atunci când a plecat.
CITEȘTI
Lose your mind (Teen Wolf fanfic)
WerewolfAi putea să îți ții mintea limpede în fața propriei tale nebunii? Un grup de adolescenți încearcă din răsputeri să facă față pericolelor și a monștrilor din jur însă doar cei cu mintea extrem de puternică și echilibrată vor supraviețui. (Un fan ficț...