Capitolul 23: Balul. Partea a II-a

49 5 2
                                    

     Ritmul muzicii se auzea înfundat în vestiare, permițându-i lui Derek să își facă smiorcăielile mai auditive

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ritmul muzicii se auzea înfundat în vestiare, permițându-i lui Derek să își facă smiorcăielile mai auditive. Scurse o bucată de material pe care o găsise prin încăpare, apoi curăță în genunchi urmele de sânge de pe podea și pereți.

— Ai ratat o pată, spuse Rogue amuzată, privindu-l de pe o banchetă.

Derek mârâi și șterse pata de care blonda se amuzase. Fata stătea cu o sticlă de bourbon în mână, sorbind ocazional din ea. Tăria alcoolului o mai dezmorțise puțin, își relaxă fiecare mușchi din corp și lăsă capul pe spate. Își amintise imediat că ea și Derek nu se distraseră niciodată în adevăratul sens al cuvântului, într-un mediu normal, ca oricare cuplu.

— Ai terminat? întrebă ea ca arsă.

— Aproape, mă întreb unde a plecat nenorocitul ăla de Sean, rosti Derek mânios.

— E cu Spencer, s-a cam îmbătat și a dus-o acasă, îl informă fata nonșalantă.

— Nu-mi place deloc de tipul ăla, ar trebui să avem mare grijă cu el!

— Da-Da, știu, nici mie nu îmi place deloc, acum putem să nu mai vorbim despre Sean și să mergem pe ringul de dans?

Capul aplecat a lui Derek se ridică instant la auzil acelei întrebări. Nu își putea ascunde uimirea de pe chip. Rogue nu mai spusese niciodată o asemenea frază.

— Nu mai belii ochii ăia așa la mine, ai auzit bine. Haide până nu mă răzgândesc! spuse blonda alertă, ridicându-se de pe banchetă și pornind țanțoș spre cealaltă încăpere.

(Vă recomand să ascultați această melodie.)

Derek rămăsese puțin pe loc, privind-o cum pleacă cu pași apăsați și imediat după ce fata părăsi încăperea se ridicase și el
urmând-o. Muzica house se auzea excelent, calitatea sunetului era mult mai bună ca în ultimii ani. Luminile stroboscopice de diferite culori picau pe corpul lui Rogue care dansa pe ritmul melodiei în timp ce iubitul ei o admira de la distanță. Simți o bucurie în suflet când o privea, în sfârșit făcea un lucru normal ca orice altă adolescentă.

Fata îl trăsese de mână spre ea, începând să danseze împreună. Amândoi dansau într-un ritm alert, sincronizându-se perfect cu mișcările unul altuia. Derek o prinsese de mână, ridicând-o în aer pentru a o ajuta să facă o piruietă. Părul ei blond zburda după fiecare mișcare, iar sticla din mâna ei se termină din ce în ce mai repede, amândoi sorbind din ea.

Lose your mind (Teen Wolf fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum