Capitolul 13: Casa Eichen

104 12 21
                                    

       După aflarea tragicei vești, toți membrii haitei se aflau în hală

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

       După aflarea tragicei vești, toți membrii haitei se aflau în hală. Era o liniște sinistră, niciunul nu scoatea vreun cuvând fiind blocați în propriile gânduri.

        Spencer se gândea la unul dintre mesajele trimise de "A", cel în care i-a cerut lui Spencer să îl părăsească pe Stiles. Brusc, a avut o revelație. Se ridică de pe băncuța de metal, atrăgându-le tuturor atenția.

— Gașcă, știu că poate va suna ciudat, dar dacă acest "A" încerca în tot acest timp să ne ajute?

— Ucigând oameni și trimițând mesaje frustrante? se băgă Malia bosumflată.

— Priviți în ansamblu, printre cuvinte. Dacă nu era "A" nimeni nu ar fi știut că sunt o banshee. Ieri "A" ne-a spus să nu avem niciodată încredere într-o vulpe.

— A încercat să îl omoare pe Stiles! se băgă Scott.

— Nu pe Stiles, ci spiritul.

— Cred că Spencer are dreptate, într-un fel. Privind acum mesajele și cronologia întâmplărilor, "A" chiar ne-a ajutat...spune Derek serios.

— În orice caz, mama nu trebuie să afle că Stiles e posedat de acel spirit. Nu va avea deloc milă! adăuga Kira.

        Spencer se așează din nou, gândindu-se la locul în care putea fi Stiles. Încercând să-și amintească rândurile scrise din bestiar. "Oak Creek" își repetă ea în minte.

          Această locație îi era vag cunoscută, dar nu știa de unde să o ia. Vocile din capul ei râdeau zgomotos, punându-i piedică gândirii libere.

— Casa Eichen! se ridică Spencer spunând.

— La asta mă gândeam și eu, e ceva pasaj în acea casă! adăuga Malia.

— Tu de unde știi? se băgă Rogue.

— Am stat acolo după ce m-am transformat înapoi în om, am avut destul timp să cotrobăi incinta.

Casa Eichen

Intrați pe imensa poartă impunătoare a casei, Spencer, Rogue și Kira sunt primele care pășesc înăuntrul clădirii. Un hol imens ce despărțea mai multe culoare și pasaje, îmbrăcat într-o gresie albă, exact ca de stipal.

— Cadavrul aparține lui Margo! țipă o îngrijitoare în tot holul.

Imediat ce au auzit asta, trei bărbați îmbrăcați în halate albe cu sigle "H. E." coborau scările ținând strans o targă. Pe acea targă era cadavrul femeii, înfoliat într-o husă de culoare albastră.

Dintr-o altă cameră se aud niște țipete groase. Rogue îi face semn din cap lui Spencer să o urmeze. Ușa era între-deschisă, permițându-le să audă toată conversația foarte clară.

Lose your mind (Teen Wolf fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum