Capitolul 12: Posedatul.

105 12 4
                                    


        Era o dimineață palidă, ploioasă, înorată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


  Era o dimineață palidă, ploioasă, înorată. Era deja noiembrie, iar toată natura se ofilea, murind în fața frigului de afară. Cu o durere îngrijotoare de cap, Spencer se ridică în coate încercând să își dea seama unde se află.

— Stiles? întreabă ea crezând că e prin apropiere.

   Camera era goală, telefonul lui îi era pe noptieră. Spencer se ridică, călcând pe podeaua rece a camerei, trostind la fiecare pas făcut de ea. Privind pe geam, observă că jeep-ul este în fața casei. Era confuză, înainte să îi părăsească camera mesageria telefonului sună.

   Aceași stare de greață se instalase în corpul ei. Trage aer în piept, apoi își verifică telefonul.

"Ai pierdut ceva?  -A"

— Futu-i...scuipă Spencer printre dinți.

  Spencer se încălță rapid, apoi iese în fugă din casa iubitului ei. Fugind tot drumul până la hală, gecuța ei de piele nefiind foarte potrivită pentru această vreme păcătoasă. Ajunsă în dreptul unui intersecții, norii începând să se rupă las picături reci să cadă din ei.

    Din acea burnițeală enervantă, ploaia se transformă într-una torențială, udând-o pe Spencer până la piele.

    Deschide cele două uși imense de metal ale hălii, intrând cu inima până în gât. Înauntru fiind Rogue, Derek, Kira și Alecc.

— Spence, ce s-a întâmplat? întreabă Rogue venind spre ea.

— Cred că " A " l-a răpit pe Stiles...telefonul îi e acasă, jeep-ul la fel..

— Stai liniștită, e cu tatăl său...au plecat de urgență la stația de epurare! anunță Alec

   Auzind asta, Spencer răsuflă ușurată. Inima își luase cursul normal de pompare, iar tramuratul dispăruse treptat.

     Ceilalți aveau beatiarul în față, răsfond paginile mucegăite și vechi ale cărții. Din nefericire informațiile erau vagi despre acest spirit malefic, dar și despre banshee. Se spune că niciodată nu s-a înțeles această creatură în întregime. Erau aceleași informații pe care le știau și ei deja.

      Spencer se apropie de ceilalți, dând-o puțin laoparte pe Rogue pentru a vedea mai bine. Spencer avea un dar, putea înțelege sensurile printre cuvinte, prin felul de scriere și exprimare.

"Acest spirit s-a născut printr-un strigăt disperat al unei femei kitsune ce a pierdut totul. Femeia suspina și plângea la cerul întunecat, încărcat de curent elecrit, striga după haos, distrugere și tragedie. Dorința de a-i face pe cei care i-au luat totul să sufere a fost mare, puternică, iar din acel strigăt, acest spirit s-a născut.  -1943, Oak Creek"

Lose your mind (Teen Wolf fanfic)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum