50[Finale]

22K 351 61
                                    

"suprise suprise" Colline mengajuk kata kata Gabriel sebentar tadi.

Gabriel merenung tajam ke arah Colline dan Farleysha yang sudah pun berada di hadapan nya.

Gabriel segera berdiri.

"Colline, bawa Xavier pergi dari sini. I will deal with this bastard" ujar Farleysha.

"kau, kau tak apa ke nanti?" Colline bersuara dalam nada risau. Masakan dia mahu meninggalkan Farleysha sendiri berlawan dengan Gabriel.

"bring him outside. Tunggu aku dekat luar. This bastard is easy enough to deal with" Farleysha bersuara tanpa memandang Colline. Dia terus menerus memandang tajam ke arah Gabriel yang hanya berpeluk tubuh memandang mereka berdua.

Colline tiada pilihan. Dia terpaksa mengikut kata kata Farleysha.

Keluhan pendek dilepaskan. Colline terus memapah Xavier untuk berdiri. Colline menarik tangan Xavier di atas bahunya. Untuk memudahkanya memapah Xavier keluar.

Sebelum melangkah keluar, Colline dan Xavier berhenti seketika memandang Farleysha.

"jangan mati. Fight him. Balun dia elok elok. You know what to do. Okay, young girl? Your family is waiting for you" ujar Colline menepuk nepuk bahu Farleysha.

Xavier tidak bersuara. Hanya memandang sayu ke arah Farleysha. Sayu kerana tidak mampu untuk menolong Farleysha berlawan dengan Gabriel.

Sebaik saja kelibat Xavier dan Colline menghilang, Farleysha berjalan menuju ke arah Gabriel.

"well, sweetheart. Nice to meet you again. How are you?" Farleysha tersenyum.

"baby, baby buat apa kat sini? Kan elok kalau I tamatkan Xavier tadi? Lunyai dia elok elok" Gabriel memeluk pinggang Farleysha. Rambut gadis itu diselitkan di tepi telinga.

Farleysha hanya melemparkan senyuman manis nya terhadap Gabriel. Farleysha mendekatkan lagi tubuhnya kepada Gabriel. Farleysha membelai belai dada bidang Gabriel. Gabriek terbuai melihat tindakan Farleysha itu.

Tiba tiba, memukul anu si Gabriel menggunakan lututnya. Gabriel terus tertunduk menahan kesakitan di anu nya sambil tangannya menekup bahagian itu. Farleysha mengambil peluang itu menyepak muka Gabriel. Gabriel terbaring. Dia hampir pitam. Sepakan dari kaki Farleysha yang hinggap di mukanya itu memang padu. Farleysha mrlangkah ke arah Gabriel yang masih menahan kesakitan.

Perut Gabriel di pijak nya kuat. Tubuh Gabriel sedikit terhenjut.

"sakit?" tanya Farleysha. Farleysha mencangkung di tepi Gabriel. Wajah Gabriel dibelainya lembut.

"tapi belum sesakit kau cuba lunyai Xavier" Farleysha mencekik leher Gabriel. Sekuat yang mungkin. Gabriel cuba meleraikan tangan Farleysha dari lehernya, tapi aneh, sedikit pun tangan Farleysha tidak bergerak untuk melepaskannya.

"le...lep..lepaskan" mata Gabriel terpejam. Wajahnya kemerah merahan menahan diri yang hampir tidak bernafas.

Farleysha seakan hilang kawalan. Tiada tanda tanda dia mahu menarik tangannya itu. Tiba tiba, kepala Farleysha berasa sakit. Pandangannya menjadi kabur. Genggaman tangannya menjadi lemah. Gabriel yang perasan akan hal itu terus menepis tangan Farleysha dari lehernya.

Farleysha terduduk. Kedua dua tangannya memegang kepalanya yang berdenyut denyut.

"Farleysha?" Gabriel memegang bahu gdis itu.

Suara Gabriel berdesir desir di telinga Farleysha. Dia menutup telinganya. Farleysha cuba bangun. Gabriel hanya memerhatikan perlakuan Farleysha.

'apahal perempuan ni?' detik hati Gabriel.

Ex-Wife Revenge [completed]Where stories live. Discover now