31

13.2K 287 7
                                    

"Zen! Kau cari lokasi Farleysha sekarang juga. Aku nak secepat yang mungkin" Xavier melangkah ke arah bilik bawah tanah itu.

"woa woa woa bro. Apa yang jadi ni?" Zen agak tersentak mendengar sergahan daripada Xavier yang masuk ke dalam bilik itu.

"Sha kena culik"

"what? How?"

"that bastad drug both of us. Licik"

Zen terlopong.

"aku nak kau dapatkan maklumat tentang si bangsat tu secepat mungkin. Kita kena selamatkan Sha secepat mungkin"

"ok ok"

Zen terus melangkah ke arah komputernya. Komputernya dihidupkan. Mulalah sesi menggodam dilakukan.

Xavier bersandar pada sofa. Tubuhnya disandarkan. Matanya dipejamkan.

'where are you Farleysha?' gumamnya perlahan.

Tiba tiba telefon miliknya berdenting menandakan ada pesanan msuk.

Xavier segera membuka telefonnya melalui finger print.

Ada pesanan di emailnya.

Tangannya lantas membuka email tersebut. Takut ada pesanan penting daripada client.

Sebaik saja isi email tersebut terpapar, matanya membuntang.

"fuckkkk!" carutnya lantang.

Zen yang sedang menghadap komputer itu tersentak bukan kepalang mendengar carutan Xavier.

"what's wrong bro?" tanya nya berhati hati. Bimbang terkena makian daripada Xavier.

"look at this" Xavier berjalan menuju ke arah tempat duduk Zen.

Telefonnya disuakan ke arah Zen. Mata Zen pula terbuntang melihat email tersebut.

"what the fuck" Hanya itu yang terkeluar dari mulut Zen.

"godam pengirim emel ni. ASAP"
































"Sayang?" Gabriel memeluk punggung Farleysha dari belakang.

Farleysha yang sedang memegang beranda koridor itu memalingkan wajahnya ke arah wajah Gabriel. Senyuman tipis di lemparkan ke arah Gabriel.

"i love your scent" Gabriel mencium leher wanita itu dari belakang .

Farleysha memejamkan matanya.

"i love your hair" Gabriel mengelus rambut Farleysha.

"i love everything about you" Gabriel memalingkan tubuh Farleysha untuk menghadapnya.

" i love you so much. You get it?" Gabriel meletakkan dahi nya ke atas dahi Farleysha. Hidung mereka bersentuhan. Kedua dua pipi Farleysha dielusnya lembut.

"dont you dare to leave me again baby" Gabriel memagut lembut bibir Farleysha.

Farleysha tidak membalas. Perasaannya kekok.

Gabriel tidak berpuas hati dengan respond Farleysha. Tangannya segera mendarat di buah dada Farleysha.

Mulut Farleysha sedikit terbuka akibat sentuhan intim Gabriel membuatkan lidah milik Gabriel segera meneroka ke dalam mulut Farleysha. 

Lama kelamaan Farleysha membalas ciuman itu. 'Perang lidah' antara mereka semakin panas. Farleysha meramas tangan Gabriel yang masih berada di buah dadanya.

Ciuman semakin rakus. Dua dua hanyut dalam gelora nafsu.














Jeng! Jeng! Jeng! Apa yang jadi antara Farleysha dan Gabriel lepas ni? Hehe. Bagaimana pula dengan Xavier? Nantikan update seterusnya.

Sorry sebab lambat update huhu. Masalah line and masalah otak kering huhu.

Vote, comment and share! Byebye. Happy reading! ❤

Ex-Wife Revenge [completed]Where stories live. Discover now