Hermiona, kterou probudilo denní světlo, se posadila na postel. Její první pohled směřoval k vedlejší posteli, která patřila Ginny. Ta ovšem již nespala, což bylo k Hermionině překvapení opravdu nečekané.
„Jakto, že tě dnes nemusím budit sprchou ledové vody?" zeptá se s rozespalým hlasem Hermiona.
„Nemohla jsem dospat," odpoví prostě Ginny.
„Co je dnes jako první hodina?" ptá se hned Hermiona.
„Ty se mě ptáš?" rozesměje se zrzka, „to ty jsi v rozvrhu vždycky orientovaná."
„Jsem se na něj, ještě nestihla podívat, včera jsem si vybalila a hned jsem usnula. Mimochodem je fakt super, že jsme ve stejném ročníku," připomene ještě Hermiona.
„Jo máš pravdu, ty sis loni dala studijní volno a já tě mezitím dohnala," rýpne si Ginny do Hermiony. Hermiona se však nezasměje.
„Jo promiň, trapný vtip," zvládá Ginny situaci.
Hermiona se na ni ušklíbne na znamení, že je všechno OK a překulí se na druhou stranu postele k nočnímu stolku, kde si včera položila rozvrh spolu s knihami z knihovny.
„Obrana proti černé magii," přečte z rozvrhu.
„Tak to jsem zvědavá," řekne Ginny s opravdovým zájmem.
„A kdo nás má?"
„To tady není napsané," snaží se najít jméno profesora.
„Takže překvápko," vyskočí Ginny z postele s přehnaným nadšením.
„Ty už jsi i oblečená?" Diví se teď v ještě větším šoku Hermiona.
„Jasně, že jsem. A ty bys mimochodem taky měla," řekne a ukáže na její pyžamo s Ijáčkem.
„Máš snad nějaký problém?" směje se Hermiona a dívá se na své pyžamo.
„Ne, jen nechápu co vidí mudlové na oslovi, který má ocásek přibitý hřebíkem," nechápe Ginny.
„Tak teď jsi urazila milióny, možná i miliardy mudlů," hraje uraženou. Hermiona se mezitím zbavila Ijáčka a nyní bojovala s knoflíky u košile.
Na snídani dorazily opravdu častně. Ovšem nebyly jediné. V síni již byl velký ruch. Studenti seděli u svých stolů. K Hermioně a Ginny si přišla přisednout Lenka, která většinu času trávila u Nebelvírského stolu. Kluci přišli mezi posledními.
„Těšíte se na obranu proti černé magii?" pokračovala Ginny ve svém ranním nadšení.
„Tešil bych se, kdyby nás učil třeba Lupin, nebo pro mě za mě klidně i Snape, ale bůhví kdo to dostane na starosti letos. Kdybych byl blázen, klidně bych si tipnul samotného pána zla," dá se do smíchu Ron. Když mu dojde, že se k němu nikdo nepřidal, tak mu úsměv z tváře zmizí.
Všichni v klidu dojedli své porce, které si nabrali na talíř. Ron samozřejmě zase přeháněl a tak na něj museli všichni čekat, než do sebe nacpal poslední sousto.
Do učebny vešli společně a sedli si do pravé řady k oknům. Hermiona s Ginny a Ron s Nevillem, Lenka s nimi hodinu neměla, protože obranu proti černé magii měl Nebelvír překvapivě se Zmijozelem.
Když nastal čas, do třídy vkročil jejich nový učitel. Nebo tedy abych byla přesnější, tak učitelka. A nemohla to být jiná žena, než samotná Bellatrix Lestrangeová.
Když došla až ke katedře a otočila se, její výraz v obličeji naznačoval, že má sto chutí je všechny zabít. Všichni, kteří se ráno smáli nebo těšili, teď s vážným výrazem hleděli před sebe. Jedině Ron měl tu odvahu potichu špitnout, že ráno se svou domněnkou nebyl daleko.
„Vítejte!" řekla svým vysokým hlasem Bellatrix.
Potřásla při tom hlavou, takže její dlouhé kudrnaté černé vlasy se přehodily přes rameno na záda a odkryly tak její klíční kosti.
„Vítejte!" pronesla ještě jednou, jako by ji předtím nikdo neslyšel.
„Jsem potěšena, že právě mně byla svěřena tato funkce. Věřím, že se ode mě máte co učit a že budete odcházet jako naprosto brilantní čarodějky a kouzelníci. Dnes bych ráda viděla co všechno umíte," sdělí všem své plány.
„Nějaký dobrovolník?" přejde rovnou k věci.
Nikdo se pochopitelně nehlásí. Bellatrix prochází mezi lavicemi a rozhlíží se po třídě a hledá svou první oběť.
„Weasleyová!" rozhodne nakonec.
Když Ginny uslyší své jméno, srdce ji klesne až ke kotníkům. Bellatrix ji propaluje pohledem a bradou ji pokyne, aby se zvedla. Ginny se pomalu postaví a snaží se nedat najevo svůj strach. Tak nějak tušila, že si vybere zrovna ji. Měla na ni štěstí již několikrát a očividně se rozhodla nedát jí pokoj.
„Impedimanta*¹" nečeká na nic Bellatrix.
Ginny, která podobný podraz čekala, rychle vykřikla: „Protego*²"
Bellatrix vyslala hned další kouzlo a pak další a další. Ginny jen sotva stíhala všechna kouzla odrážet. Všichni ve třídě se odklidili do bezpečné vzdálenosti a obdivovali Ginny, že Bellatrix stačí.
Jak se, ale začalo projevovat, Bellatrix nebyla jen dobrou čarodějkou, ale taky vytrvalou, metala po Ginny jedno kouzlo za druhým až Ginny uvnitř svého nitra, začala pociťovat strach z toho, že další kletbu už nezvládne. Začínala vyčerpáním panikařit.
Na poslední chvíli ji napadl plán, který byl nejspíš jediným řešením.
„Petrifikus totalus*³!" vykřikne Ginny a skokem se schová za lavici, protože díky tomuto kouzlu už nestihne vyslat štítové zaklínadlo.
Jenže její plán nevyšel, Bellatrix, která sice byla zaskočena její kletbou, ale stihla zareagovat dost rychle na to, aby stihla toto kouzlo odrazit.
„Pokud se nepletu, tento předmět má v samotném názvu slovo OBRANA," zaječí Bellatrix. Všem přihlížejícím jejím křikem tuhne krev v žilách.
„Jak se tedy opovažuješ!" prskne Bellatrix Ginny, těsně před obličejem.
Hůlkou ji přejíždí po čelisti přes bradu k levému uchu. Ginny přeběhne mráz po zádech z její těsné blízkosti. Pak se Bellatrix otočí a ladnou chůzí se přesune dopředu zpět ke katedře. Když se otočí zpátky na své studenty, v oku ji poskočí jiskřička a vyšle novou kletbu.
„Crucio!*⁴"
Když Ginny uslyšela, co Bellatrix řekla, nestačila ani pomyslet na bolest. Ta ji totiž zasáhla tak rychle, že nikdo v místnosti nestihl ani mrknout. Ginny ucítila bodavou bolest snad ve všech nervech těla. Mozek jako by dostal dávku elektrického šoku. Najednou neslyšela nic kolem sebe, všechno se ztišilo, jako by někdo otočil kolečkem u zvuku z rádia.
Ginny se z úst neslo pronikavé zaječení, které by svoji silou pomalu dokázalo rozbíjet sklo. Pak najednou bolest pominula a Ginny se vyčerpáním sesunula na zem.
*¹ impedimenta- z latiny, od slova překážky
*² protego- z latiny, chráním
*³ petrificus totalus - Petra=skála, totalis= úplný
*⁴ crucio- mučím
ČTEŠ
Za hranicí plánu «Dramione»
FanfictionPřed pár lety byla vyslovena jedna věštba, která měla zničit jednu z nejčistších rodin v kouzelnickém světě. V době moci a vlády samotného pána zla, však vypadá, že k jejímu naplnění dojít nemůže. Avšak s příchodem nové vyhlášky, které není autorkou...