Hoca gıcık kıza dönerek
- İlk günden geç kalma bari Esen
Demek gıcık kızın ismi Esendi. Gıcık kız hocayı takmadan yürümeye başladı. En arkaya sıramın önüne geldiğin de bana doğru baktı. Lanet olsun sanırım onun sırasın da oturmuştum. Gözlerimi yavaşça gözlerine doğru çıkardığım da bana baktı. Yavaşça yanıma oturdu ardından hemen konuşmaya başladı.
-Sanırım her seferin de yerimde oturmak hoşuna gidiyor dua et hoca burda yoksa seni burdan nasıl kaldıracağım aklına bile gelmezdi.
-İlk olarak burası senin değil ayrıyetten istiyerek olmuyor bu durum en az senin ki kadar sinirlerimi bozuyor.Bana göz devirerek bakmasının ardından hocaya doğru döndüm beni fark eden hoca konuşmaya başladı.
- Sen yenisin sanırım değil mi?
Hocanın konuşması ardından ayağa kalkarak cevap verdim.
- Evet hocam yeni geldim.
Yanımda beni taklit ederek fısıldar şekilde homurdanan gıcık kızı takmayarak hocaya bakmaya devam ettim.
-Kendini tanıt.
-Ben Nisa Bora annemin tayini nedeniyle buraya geldik.
-Hoşgeldin Nisa oturabilirsin.Yerime geri oturarak kitabımı açtım ve derse odaklanmaya başladım. Gıcık kız yani Esen kafasını sıraya gömmüş uyumaya çalışıyordu.
Esenin ela gözlerini yummasının ardından kafamı ona dönerek incelemeye başladım onu eminim okulda ki bir sürü kişi ona hayran ve aşıktır.
Çok güzel bir fiziği uzun boyu ela gözleri dolgun dudaklarıyla insanları kendisine çekebilecek bir potansiyeli vardı. O cidden gıcık olmasına rağmen çok güzeldi. Onu incelemeye devam ederken birden gözlerini açtı ve konuşmaya başladı.-Ne o çok mu hoşuna gittim uzun süredir gözlerini benden alamıyorsun
Böyle tepki beklemediğim için kekeleyerek konuşmaya başladım.
-B ben nne alakası varr dalmışım sana bakmıyorum.
-Hıhı tabi canımGöz devirerek konuşmaya devam ettim
-Gıcıksın
Alaycı sırıtışıyla de-
vam etti
-İnatçısınÖnüme dönerek derse odaklandım. O da sıraya kafasını gömerek uykusuna devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Görünümlü Tesadüf
Teen FictionGxg hikayesidir. İki kızın aşkını konu alıyor. Kötü görünümlü bir tesadüf aşklarının ve mutluluklarının başlangıcıydı. Nisa ve Esen karşılaşmalarından itibaren birbirine kapılmıştı.