Nisa önümde yürüyordu ve titremeye devam ediyordu üstü çok ıslaktı onu öyle görmeye daha fazla dayanamayarak ceketimi çıkarttım ve ona doğru hızla koşarak ona yetişmeye çalıştım. Birden önünü kestim korkmuştu.
-Al şunu giyin hasta olacaksın.
-İstemiyorum.
-İnat etme giyin işte.
-Anlamıyorum ne yapmaya çalışıyorsun önce arkadaşın ıslatıp sonra sen mi beni düşünmeye başlıyorsun.
-Özür dilerim ona hesabını soracam ama şuan bunu giymelisin.Hala yolun ortasında onun önünde durmuştum. Ceketimi omuzlarına doğru götürerek izin alan gözlerle baktım oda kafasını sallayınca ceketi ona giydirdim. Daha da yaklaşıp ceketin önüne kapattığımda yakınlaşmadan dolayı kalbim hızla çarpmaya başladı. O ise sanırım nefesini tutmuştu.
Ona evinin önüne gelene kadar eşlik ettim evinin önünde durduğumuzda bana doğru döndü ve ceketi çıkartmak için fermuara doğru ellerini götürdü hızla ellerini tuttum ve konuşmaya başladım.
-Sen de kalsın sonra verirsin.
-Peki teşşekür ederim.Ellerim hala ellerini tutarken yandığımı hissediyordum gözlerini ellerimize indirdiğinde heyecanla ellerimi ellerinden ayırdım.
-İyigeceler
-İyigecelerEvinin kapısını kapatana kadar bekledim. Tamamen eve girince ordan uzaklaşarak sahile doğru gitmeye başladım daha Yağmurdan sormam gereken bir hesap vardı.
~NİSA~
Odaya geçip kendimi direk sıcak duşa attım. Duştan sonra üstümü giyinerek yatağıma uzandım. Esen'i düşünmeye başladım. Bana yaklaşınca nefesim kesilmişti ve çok heycanlanmıştım. Yatağımın üstünde duran Esen'in ceketini elime alıp sırıtmaya başladım beni düşünüyordu.(evet düşünüyor şapşal düşünmese niye arkandan gelip sana ceketini versin ki) Haklısın Fadime Ayşe Su
İçsesimle biraz sohbet edip uyumaya karar verdim ceketi asacakken gelen kokuyla burnuma götürdüm Esen kokuyordu çok hoş bir kokusu vardı onun geçtiği yerler direk fark ediliyordu gittiği yer de attığı her adımda kokusu etrafa yayılıyordu biraz daha ceketi koklayıp dolaba astım ve uyumak için yatağa geçtim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Görünümlü Tesadüf
Teen FictionGxg hikayesidir. İki kızın aşkını konu alıyor. Kötü görünümlü bir tesadüf aşklarının ve mutluluklarının başlangıcıydı. Nisa ve Esen karşılaşmalarından itibaren birbirine kapılmıştı.