Esen
Yere çöküp kediyi okşayan Nisa'ya bakarak sırıtıyordum. Kediden korkmuş ve çığlık atmıştı sonra kedi olduğunu görünce direk onu okşamaya başladı.
Kediyi bırakıp ilerlemeye devam edince arkasından onu izlemeye devam ettim eve gidene kadar onu izliycek ve takip edecektim.
Nisa
Arkamda bir gölge hissetmemle arkamı döndüm ama hiç kimse yoktu sanırım izlediğim filmden etkilenip herşeyden korkmaya başlamıştım.
Alarm sesiyle kalkmamanın mutluluğuyla uyandım. Saat hala erken olmasına rağmen alarmın uyandırmamış olması bütün gün uyumuş hissi veriyordu. Her zaman yaptığım gibi cumartesi sabahı koşusu için hazırlanmaya başladım.
Yine önceki koşuda ki gibi sahile doğru koşmaya başladım. Soluklanmam gerektiğini anlayınca Esen ile ilk karşılaştığımız banka ilerledim. Banka oturup kulaklıklarımı takıp gözlerimi kapadım ve buranın güzel havasını içime çekmeye başladım.
Esen
Her zaman ki yerime ilerlerken bankın dolu olduğunu gördüm. Sabahları buraya rahatlamak için gelirdim trafikten uzak denizin karşısında olan bu yer beni rahatlatıyordu.
Banka doğru ilerledikçe bu kişinin yüzü tanıdık gelmeye başladı ve sonunda fark ettim ki bankım da Nisa oturuyordu. Kulaklıklarını takmış gözlerini yummuştu. Üstün de spor kıyafetleri vardı. Belli ki koşuya gelip soluklanmak için oturmuştu. Ses çıkarmadan bankın en ucuna oturdum ve onu izlemeye başladım burda olduğumu fark etmemişti.
Nisa
Yumduğum gözlerimi açmamla yanımda birinin olduğunu fark ederek çığlık attım ve karşımda ki kişi yani Esen direk konuşmaya başladı.
-Ne bağırıyorsun be kulak zarımı patlattın.
-Ya insan haber verir ya, korkuttun beni.
-Neyi haber verecem yine bankım da oturmuşsun sana demedim mi oturma buraya.
-Sanane ya sana mı soracam ?Bana cevap vermeden önüne döndü ve denizi izlemeye başladı bende çıkardığım kulaklığımı geri takarak onun gibi denizi izlemeye başladım. Birden Esen'in kulaklığımın birini çıkartıp kendi kulağına takmasıyla ona doğru döndüm ona ne yaptığını sorar bakışlarla bakmaya başladım ve önüne dönerek cevap verdi.
- Ne? Kulaklığımı evde unutmuşum.
Uzun süre Esen'le müzik dinleyip denizi izlemiştik. Zaman hızlı geçmişti birden Esen'in ayağa kalkmasıyla ona döndüm.
-Müzik zevkini sevdim.
-Teşekkür ederim.
-Görüşürüz.
-Görüşürüz.Arkasını dönerek uzaklaşmaya başladı gözden kaybolana kadar arkasından onu izledim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Görünümlü Tesadüf
Fiksi RemajaGxg hikayesidir. İki kızın aşkını konu alıyor. Kötü görünümlü bir tesadüf aşklarının ve mutluluklarının başlangıcıydı. Nisa ve Esen karşılaşmalarından itibaren birbirine kapılmıştı.