37.BÖLÜM

4.3K 227 41
                                    

Buse

Zeyneple filmden çıkmış ve ona aşık olduğumu itiraf ettiğim yerde oturuyorduk. Bugün bir farklılık vardı onda samimi davranıyordu. Sohbet etmeye çalışıyor saçma bir konu da olsa katılıp bişeyler söylemeye çabalıyordu. Eskiden sadece dikkatini ve ilgisini çeken konularda kısa kısa laf çarparken şuan konuştuğum şey saçma bir konu olsada bana katıldığını söyleyip duruyordu.

Normalde konuşmayı kesmeden önce bile böyle değildi hep kavga eder öküzlük yapardı şimdi ise öküzcük gitmiş yerine kuzucuk gelmişti bu hali yanaklarını sıkma isteğimi getirse de bunu yapamazdım.

Öncelikle bunu yaparsam beni uçurumdan aşağıya atardı çünkü havalı kızımız yanaklarının okşanmasından sıkılmasından hoşlanmıyor ve ayrıca en son ki tepkisinden sonra kolum bile ona temas etse uzaklaşıyordum. İğrenç bir insanmışım gibi hissettirmişti.

Hala aynı yerdeydik heyecanlı gibiydi yüzü. Konuşacak gibi oluyor sonra vazgeçiyordu. En sonunda bana tam dönerek gözlerime baktı.

-Geçen ki tepkim yüzünden özür dilerim kabacaydı farkındayım.

-Sorun yok sana kırgın kalamıyorum.

Bu sözüm onu gülümsetmişti. Özür dilemesine rağmen hala söylemek istediği bişey var gibi duruyordu tırnaklarıyla oynuyor yada ayaklarını sallayıp duruyordu.

Ayaklarına tekme atma isteğimi bastırmaya çalışıyordum bir yandan çünkü bu başlarsa en son olduğu gibi saatlerce sürecekti ve birbirimizin ayaklarını sabaha kadar tekmeleyip durabilirdik.

Zeynep

Ya şimdi ya hiç. Hem zaten Esen'le Nisa'da halledildi yani galiba, sonuçta beraber çıktılar buradan umarım Esen onu çekip bir yerlere götürüp itiraf etmiş ve sonunda içinde tutmaktan kurtulmuştur.

Esen'e güvenerek artık bizim de olma zamanımızın geldiğini düşündüm ve derin nefes alarak gözlerine sabitlediğim gözlerimle konuşmaya başladım.

-Bak keçicim ben öyle süslü cümleler kuramam yada romantik olamam bunu en iyi sen bilirsin nazik biri falan da değilim kabalıkta üstüme yoktur ki şuana kadar kalbini çok kırdım farkındayım onları unut özellikle en son ki olanları sadece şaşırmıştım ve öyle bir tepki verdim. Neyse şimdi sadede gelelim tut şu elimi bırakmayalım artık birbirimizi, keçi ve öküz gerçek olsun biz olalım mutlu olalım sana da uyar mı?

Tutması için uzattığım elimi geri iterek konuşmaya başladı

-Gerizekalısın ya o kadar güzel gidip sana da uyar mıyla kapatmak nedir ya pislik

Ah bir an reddetti sandım ölecektim sadece sinirlenmiş benim tatlı keçim.

-Sen tutmasan da ben senin elini tutacam ve bir daha bırakmıycam.

Bu sözlerimin ardından gülümsedi bu tepkisiyle ona sımsıkı sarıldım ve kokusunu içime çektim sabaha kadar bu şekilde durabilirim çok rahattı onun kollarının arasında olmak, ayrıca utanmam normal mi ayy neyse..

NİSA

Odun aptal mal salak gerizekalı düşüncesiz kalpsiz insansız angut dallama hödük. Bende heyecanla diyeceği şeyi duymak için bekliyordum. Sinirden olmuşmuş başlarım onun sinirine. Pislik yaa.

'Bence bilerek böyle söyledi hareketlerini görüyorsun bak sana diyim bu kız seni seviyor'

Sevse de bu söyledikleri çok kırıcıydı Fadime Ayşe Su.

'Haklısın Nisa ama heyecandan ne dediğini bilmiyordur belkide'

Ne olursa olsun bu şekilde söylememeliydi bilmemezlikten gelse daha az kırıcı olurdu.

Telefonumun çalma sesiyle çantamdan çıkarttım ve arayana baktım Buse'ydi kulağıma götürmemle duyduğum çığlık sesiyle telefonu kendimden uzaklaştırdım bu kızda ki güçlü ses kimse de yoktur eminim, telefonun sesizliğiyle tekrardan kulağıma götürerek konuşmaya başladım.

-Ne oldu deli neden bağırıyorsun
-Buluşalımmmm hemennnn anlatacammm
-Tamam tamam bana gel hadi bende eve geçiyorum.

Sesinden mutlu ve heyecanlı olduğu belliydi eve geçerek merakla Buse'yi beklemeye başladım..

Bölüm kısa oldu ve geç geldi farkındayım ve üzgünüm. Boş bir anım olur olmaz yazmaya çalışıyorum ama şu aralar her şey üst üste geliyor o yüzden bölümler geç geliyor beni anlasanız ve bana kızmazsanız mutlu olurum.


Kötü Görünümlü Tesadüf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin