15.BÖLÜM

5.9K 254 12
                                    

Pazar gününe telefonumun arama sesiyle uyandım arayanın İlayda olduğunu görünce direk kulağıma götürüp konuşmaya başladım

-Efendim İlayda
-Günaydın Nisa bugün bizimkilerle plan yaptıkta buluşacaz sen de bize katılmak ister misin eğer herhangi bir planın yoksa
- Olur bir planım yok  sen bana buluşma yerini ve saati mesaj atarsın gelirim
-Tamam o zaman görüşürüz
-Görüşürüz

Telefonu kapatmamla kafamı yastığa geri gömdüm ve tekrar uykuya dalacakken bu sefer de  gelen mesaj sesiyle kalktım ve telefonu elime aldım. İlayda yeri ve saati mesaj atmıştı. Uyumak için zamanım olmadığını anladığım da ayağa kalkıp banyoya doğru yol aldım.

İlayda'nın dediği yere geldiğim de etrafı incelemeye başladım havalı bir mekana benziyordu. İçerisi genç gruplarla doluydu. İlaydaların oturduğu masayı bulmak için etrafta göz gezdirdim. Karşıdan bana el sallamalarıyla onları fark ettim ve oraya doğru yürümeye başladım.

Herkesle tek tek selamlaştıktan sonra boş sandalyeye oturdum. Sanem bana dönerek konuşmaya başladı.

-Biraz burda takılıp hava kararınca sahile ineriz ateş gitar falan eğlenceli oluyor.
-Bana uyar eğlenceli olacağını düşünüyorum.

Hava kararana kadar oturmuş sohbet etmiştik. Zaman hızlı geçmişti sohbetleri eğlenceli ve komikti. Sahile doğru gittiğimiz de bir yer bulup çember oluşturuyor gibi oturmuştuk. Ortada da ateş yanıyordu.  Hava serindi. Yıldızlar çok güzel parlıyor ve dalgaların sesi çok huzurlu geliyordu.

Gözlerim ve düşüncelerimle uzaklara dalmışken  Esen'in gülümsüyerek bize doğru geldiğini gördüm ayy sanırım hayal görüyordum. Sırıtarak izlemeye devam ederken gitgide yaklaşıyordu. Yanın da arkadaş grubunu görmemle bunun hayal olmadığını anladım. Bize doğru geliyorlardı. Yanımıza yaklaşıp konuşmaya başladı.

-Naaber eziklerr ~YAĞMUR
-Bak oturuyoruz rahatız hiç bulaşma bize kendinizi hastanelik etmiş olursunuz. ~BERK
-Aaa öyle mi gösterelim mi kim kimi hastanelik edermiş ~YAĞMUR

Esen bana doğru attığı bakışları çekerek onlara döndü ve konuşmaya başladı.

- Sorun çıkartmaya gelmedik. Sahilde oturacaz sadece .
-İyi yok olun o zaman. ~İLAYDA

Esen yumruklarını sıkarak ilayda'ya bakıyordu. Sonra bana baktı ve yumruklarını gevşeterek yanımızdan uzaklaştı. Aslında pekte uzaklaştı diyemeyiz. Bizim biraz ilerimiz de oturdu ve arkadaşları da ona ayak uydurarak peşinden gittiler..

Kötü Görünümlü Tesadüf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin