ESEN~
Evi son kez gözden geçirdim ve sanırım artık güzeldi erkenden kalkıp zamanımı evi temizlemeye ayırmıştım. Bugün ödevi yapmak için Nisa buraya gelecekti ve bende o gelecek diye çok detaylı bir temizliğe atmıştım kendimi onun gözünde güzel gözükmek istiyordum.
NİSA~
Attığı adresin önüne gelince emin olmak için birdaha baktım telefona ve evet doğruydu yavaş yavaş heyecanla oraya doğru yaklaşmaya başladım ve kapısının önüne kadar yetiştim.
Nedenini bilmeden kalbim çok hızlı atıyordu ve elim zile gitmiyordu sanırım bu heyecanımın sebebi ondan biraz korkmamdı sonuçta hiçbir iyi anımız yoktu onunla.
Zile ateşe ellemiş gibi dokunup hızla elimi çektim ve beklemeye başladım. Esen'in kapıyı açmasıyla gözlerimi yerden kaldırıp yüzüne bakmaya başladım.
-Hoşgeldin gelsene içeri
-Hoşbuldumİçeriye doğru geçtim ve onu takip etmeye başladım ev sessizdi sanırım kimse yoktu. Salon olduğunu anladığım odaya geçip oturduk.
-İstersen bişeyler içelim dinlen sonra başlayalım ya da direk odama geçip başlayadabiliriz.
Ona daha fazla yük olmadan başlamak istiyordum ve hemen cevap verdim.
-Zaman kaybetmeden başlıyalım.
-Peki.Odasına geçtiğimizde etrafı incelemeye başladım odaya girer girmez her yerin onun kokusuyla kaplı olduğunu anlamıştım her aldığım nefes onun gibi kokuyordu, odası da onun gibi asil ve sertti kapalı renkler odaya hakimdi.
-İncelemen bittiyse masaya oturup başlayalım.
Söylediği şeyle utançla masaya geçtim ve oturdum eşyalarımı çıkartıp masanın üstüne koydum o da bilgisayarını masaya koydu ve görev dağılımı yaparak araştırmaya başladık...
-Hayır bahsedilen bu değil
-Evet bu baksana kitapta öyle yazıyor.Bana doğru eğilerek gösterdiğim yere baktı nefesimi tutmuştum. Bana çok yakındı ve nefesini yanağımda hissediyordum konuşmasıyla istemsiz onun tarafına döndüm ve burun buruna geldik kalbim ağzımdan fırlamak üzereydi gözlerine baktığım da dudaklarıma baktığını anlamıştım benim de gözlerim istemsiz dudaklarına doğru kaydı ve Esen aniden ayağa kalktı ve konuşmaya başladı.
-Su alacam sen de ister misin?
kafamı olumsuz anlamda salladım ve odadan çıkışını izledim.
Zaman çok hızlı geçmişti ve yorulmuştuk ikimizde. Aslında çok eğlenceliydi, onunla beraber ödev yapmak zevkliydi. Konuyu tartışırken çok eğleniyordum ve gülüyordum.
-Bence artık dinlenmeliyiz hatta bugünlük bu kadar yeterli daha sonra devam edebiliriz.
Dediği şeyi onaylayarak kafamı salladım. Konuşmaya devam etti.
- İstersen bilgisayardan film izleyebiliriz. Tabi eve gitmen gerekmiyorsa.
Annem bugün eve gelmiycekti ve benim sanırım eve geç gitmem bir sorun yaratmazdı. Arkadaşımla ödev yaptığımdan haberi vardı zaten.
-Olur izleyelim.
-Tamam sen film seç ben de mısır patlatıyım.Odadan çıkmasıyla bir film seçtim ve onu beklemeye başladım.
Elinde ki kase ve içecekleri düşürmemek için çaba sarf ediyordu ayağa kalkarak direk elinden içecekleri aldım ve masaya koydum.
Bu hareketime gülümseyerek tepki verdi ve gülümseyişi o kadar güzeldi ki istemsiz sırıtırken buldum kendimi. Yatağına uzanarak bilgisayarı aramıza aldık ve filmi izlemeye başladık.
ESEN~
Film çok güzeldi Nisa'nın film seçimi gerçekten harikaymış. Filmin ilerleyen dakikalarında birden omzumda ağırlık hissetmemle irkildim.
Nisa kafasını omzuma koymuştu ve nefes alışverişini hissedebiliyordum kalbim birden dışarı çıkmak istercesine atmaya başlarken aynı anda da tüm vücuduma sıcaklık basmıştı. Sanırım uykuya dalmıştı.
Onu uyandırmamak için hareketlerimi yavaş ve sessiz yapmaya özen göstererek bilgisayarı kapattım ve kaseyle beraber yere koydum.
Nisa'nın omzumda ki kafasını ellerimle alarak yastığa bıraktım ve rahat yatabileceği şekilde onu uzandırdım.
Üstünü örterek onu izlemeye başladım. Hayatım da gördüğüm en güzel şey olabilirdi uyurken çok minnoş ve tatlıydı uyanıkken ki inatçılığı veya sinir bozucu göz devirmesi yoktu çok masum ve minik tavşan gibi uyuyordu insanın onu böyle görünce gidip yanaklarını sıkası geliyordu.
Masada çalan telefon sesiyle gözlerimi uyuyan minik tavşandan çekerek ayaklandım uyanmaması için hızla telefonu elime alarak açtım. Annesi arıyordu.
Annesine durumu açıkladıktan sonra telefonu kapatarak masaya geri koydum sanırım bugün onu sabaha kadar izleme fırsatım vardı ve ben bunu sonuna kadar kullanacaktım...
UZUN BİR BÖLÜM OLDU...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Görünümlü Tesadüf
Ficção AdolescenteGxg hikayesidir. İki kızın aşkını konu alıyor. Kötü görünümlü bir tesadüf aşklarının ve mutluluklarının başlangıcıydı. Nisa ve Esen karşılaşmalarından itibaren birbirine kapılmıştı.