46.BÖLÜM

3.8K 162 131
                                    

ESEN ~

Nisa'nın evine gitmesiyle hemen elime telefonu alıp Zeynep'i aradım.

-Efendim
-Nerdesin
-Buse'yi evine bıraktım eve doğru gidiyorum
-Yanıma gel
-Neden bişey mi oldu
-Ya uzatma da gel işte konuşacaz.

Aradan beş on dakika geçtikten sonra Zeynep gelmişti. Onu direk içeri alarak konuya girdim.

-Öncelikle iki olay var. Birincisi her ne kadar Nisa'nın yanında tamam desem de İlayda'yı dövmeden rahatlamayacam haberin olsun.

-Aynen ya bende o an asla yapmam falan dedim ama biliyorsun beni kardeşime yanlış yapanı uçururum.

-Hıhı biliyorum seni, dövmek falan çok saçma diyen Hanım.

-Onu korktuğumdan falan değil şeyden söyledim şeyden ııı hıhh buldum yanımda sevgilim vardı kızım ondan öyle söyledim. Neyse İlayda'yı dövmek kolay iş diğerine geçelim diğeri ne?

-Bir hafta sonra Nisa'nın doğum günü ona harika bir sürpriz hazırlamam lazım.
-Cidden mii haberim yoktu lan evet kesinlikle harika şeyler yapman gerekiyor.
-Yardımın lazım
-Ben bu işlerden anlamam ki
-O zaman süper bende anlamıyorum işte beraber öğreniriz.
-Korkutucu ama aynı zamanda eğlenceli varım lan
-Gereksizsin sinir bozucusun falan ama işe yarıyorsun arada.

Zeynep'i evine yollamayı başardıktan sonra kendimi yorgun bir şekilde yatağa attım uzun bir gün olmuştu. Doğum günü için ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok ayrıca en kısa zamanda da İlayda'yı dövüp rahatlamam lazımdı. Sanırım İlayda'yı dövdükten sonra o rahatlıkla düşünme gücüm açılır ve harika bir sürpriz hazırlayabilirim evet evet kesinlikle öyle o yüzden çabucak yapacaktım bunu.

.....

Okula doğru ilerlediğim de ilerde bir kavga olduğunu gördüm. Daha da yaklaşmamla birinin İlayda'yla atıştığını anladım, karşıdaki kız sarı saçlarıyla bir civcive benziyordu uzun boyu ve gözlükleriyle çok havalı duruyordu.

İlayda'nın onun karşısında korkudan titrediğini görebiliyordum. Kız hızlıca İlayda'nın elinden tuttu ve ileride duran arabasına bindirdi onu,bende ne olduğunu anlamadan hızlıca peşlerinden gittim ve arabaya bindim. Civciv kız o kadar sinirliydiki beni görmüyordu bile. Tek odaklandığı İlayda'ydı.

Araba durunca etrafıma baktığımda ıssız bir yere geldiğimizi anlamam uzun sürmedi. Civciv kız arabadan indi ve arka kapıyı açarak İlayda'nın elinden tuttu ve onu ilerde duran depoya sürüklemeye başladı. Beni hala fark etmemiş olması ilginçti bende hızlıca arabadan indim ve onları takip etmeye başladım depoya girdiğimizde şokla etrafıma bakıyordum.

Deponun içinde her türlü silah, keskin alet, testere, balta, topuklu ayakkabı, kürek, ayna ve daha sayamadığım bir sürü şey vardı. Her yer siyahla kaplıydı içeride hiç pembe olmaması o an ilginç gelmişti. Sanırım kız pembeyi sevmiyordu.

İlayda'nın kolundan tutarak onu deponun ortasına çekiştirmeye başladı. Hareketlerini tek tek izliyor ve ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. İlayda'yı sandalyeye oturtup ellerini arkada bağladı öncelikle. Sonra deponun içinde bir yere doğru yürümeye başladı merakla ne yapacağını bekliyordum. İlerde duran boy aynısını taşıyarak İlayda'nın önüne getirdi ve İlayda'nın kendini tamamen görebileceği bir yere sabitledi.

Aynayı yerleştirdikten sonra öldürücü aletleri tek tek getirerek İlayda'nın önüne dizdi. Hepsiyle işkence edip aynı zamanda İlayda'nın o an kendini izlemesini istiyor gibi bir hali vardı.

İlayda kıza ne yapmıştı da bu kadar sinirlendirmişti merak ediyordum ayrıca kızdan tırsamaya başlamama rağmen beni görmemesi içimi rahatlatıyordu. Sanırım görünmez oldum buna daha sonra sevinmeyi aklıma kazıyarak civciv kızın İlayda'yla harika anlarını izlemeye başladım...

....

Gözlerimi açmamla bir kaç saniye kendime gelemedim neydi o gördüğüm rüya kesinlikle beynim İlayda'yı öldürmeye çok fazla odaklanmıştı. Saçma sapan şeyler görmeye başladım iyice kafayı yiyorum sanırım. O sarışın civciv kız da nereden çıkmıştı birden yorumlardan falan uçmuş olabilir miydi acaba?

Gördüğüm rüyayı unutmaya çalışarak uyuduğum yerden yavaşça kalktım.

Okulun kapısında sevgilimi bekliyordum. En son dün görüşmüştük yine de çok uzun süredir konuşmuyor gibi özlemiştim onu. Karşıdan gelmeye başlamasıyla incelemeye başladım onu, her zaman ki gibi çok güzeldi her seferinde heycanlanmamı sağlıyordu gözleri, gülümseyerek onu izlemeye başladım o da aynı şekilde yüzünde kocaman gülümsemesiyle yanıma geliyordu.

Yanıma gelince direk sımsıkı sarıldım ona, bu hareketime gülmeye başlamıştı.

-Günaydın sevgilim
-Günaydınnnnn
-Birileri çok özlemiş.
-Evett sen de özlemedin mi
-Bende özledimm

Biz öyle sarılmaya devam ederken yanımızdan gelen bir öksürme sesiyle ayrılmıştık. Salak Zeynep su içerken boğulmuştu.

Ona ölseydin bari bakışı atıp Nisa'nın elinden tutarak içeriye girmeye başladım.

Ders zilinin çalmasıyla sıralarımıza oturduk Nisa'ya gördüğüm rüyayı anlatınca gülme krizine girmiş manyakmışım gibi davranmaya başlamıştı ne olmuş civcive benzeyen bir kızın İlayda'yı öldürdüğünü gördüysem gayet normal bir rüyaydı bence.

Telefonumu elime alarak Zeynep'e mesaj atmaya başladım.

-Çıkıştı benimlesin İlayda işini halledecez.

Rüyamda gördüğüm civciv kız kadar olmasa da harika şeyler yapacağıma eminim. İlayda'yla işim bittikten sonra da Nisa'ya hediye bakmaya gidecektim ne alacağıma dair hiçbir fikrim yoktu çok güzel olmalıydı alacağım şeye karar vermek için derin derin düşüncelere daldım....

🐥zMortem 💕

Kötü Görünümlü Tesadüf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin