Alarmın lanet sesiyle yine bir güne uyandım. Hazırlandıktan sonra evden çıktım ve okula gitmek için otobüs durağına doğru yürüdüm.
Okula yetiştiğimde de okulun bir tarafında büyük bir kalabalığın olduğunu fark ettim oraya doğru merakla yaklaşmaya başladım. Kalabalığın içinden geçerken birilerinin kavga ettiğini
anladım. 7 8 kişi kavga ediyordu.Kavga edenlere dikkatlice baktığım da bunların Esen ve İlayda'nın grupları olduğunu anladım. Ne kadar bir etkim olmasa da onları ayırmaya çalıştım lakin hiçbiri hareket dahi etmedi.
Müdürün ve öğretmenlerin gelmesi sonucunda biten kavganın sorumluları müdürün odasına yollandı tabi Esen ve İlayda hariç çünkü ikisi de çok kötü kavga etmişti. İlayda'nın kaşı Esen'in ise dudağı patlamış kanıyordu.
Esen ve ilayda revire doğru giderlerken birdaha kavga etmesinler diye bende aralarında yürüyerek onlarla revire gitmeye karar verdim.
Hemşire Esen'in yarasına bakarken ben de İlayda' nınkine bakıyordum. Sonra dayanamayıp konuşmaya başladım.
-Sana birşey yapma demedim mi? İlayda
-Dedin ben de yapacam dedim.
-Bunu yapman birşey değiştirmedi bak siz de zarar gördünüz ve olay müdüre gitti uzaklaştırma mı almak istiyorsun?
-Müdür birşey yapamaz sen takma.Gözlerimi korkarak Esene doğru çevirdiğimde bana baktığını anladım ben korkak ifadeyle hemen yüzümü çevirdim ondan korkuyordum. Bana zarar verebilir. Esen'in yüzünden anlıyamadığım bir ifade geçti ama bu ifade çok kısa sürdü sonra gözlerini benden ayırdı.
Tüm dersler boyunca korkak ve tedirgin bir şekilde Esen'in yanında oturdum. Arada bana baktığını hissedebiliyordum bazen acaba yaptıklarından pişman mı oldu diye düşünmüyor değilim çünkü çok az da olsa iki üç kere ifadesiz bakışlarının arasında üzgün bir bakış gördüm ama bu bakışı silmesi 2 saniyesini alıyordu.
Tüm günüm böyle geçmeye devam ederken son teneffüs lavaboya giderek bitmesini bekledim.
Geçtiğim lavabo da birden kabinlerden birinin açılma sesiyle oraya döndüm karşımda birden Esen'in gurubundan biri çıktı isminin Yağmur olduğunu hatırladığım kız da sabah ki kavgadan dolayı yara almıştı ama çok ciddi yaralar değildi.
Bana doğru yaklaşmaya başladı o geldikçe ben geriye doğru gidiyordum çok sinirli bir şekilde bakıp yumruklarını sıkıyordu sırtımın duvara çarpmasıyla durdum ve o yakınıma gelerek öfkeli bir şekilde konuşmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Görünümlü Tesadüf
Novela JuvenilGxg hikayesidir. İki kızın aşkını konu alıyor. Kötü görünümlü bir tesadüf aşklarının ve mutluluklarının başlangıcıydı. Nisa ve Esen karşılaşmalarından itibaren birbirine kapılmıştı.