Esen~
Aradan yarım saat geçmesine rağmen Nisa hala okuldan çıkmamıştı. Evine kadar takip edip eve vardığından emin olmak için bekliyordum onu.
İlayda benim arkamdan sinirle ve öfkeyle çıkıp gitmesine rağmen '' oh kudursun bunun için yaptım zaten'' Nisa hala içerdeydi.
Sonunda saklandığım yerden çıkıp merakla Nisa'nın ne yaptığına bakmak için okulun kapısından içeriye göz attım. Hala aynı yerdeydi sanırım kal geldi kıza hareket bile etmiyordu. Bu durum gülmeme sebep oldu o kadar mı etkilendi ya. Biraz daha beklemeye karar verdim ve eve gitmesini beklemeye başladım.
Biraz bekledikten sonra hala aynı yerde olduğunu görünce artık ona el atmam gerektiğini anladım ve okulun içerisine doğru girerek onun olduğu yere yöneldim. Önüne geçerek onu kapı tarafına çevirdim ve ellerimi omzuna koyup onu ittirerek okuldan çıkardım.
Nisa'yı evine kadar o şekilde bırakmıştım tek kelime bile konuşmadık. Sadece bir ara otobüste elini dudağına kaldırıp koymuştu ve o an biraz bakıştıktan sonra tekrardan yine hareketsiz haline dönmüştü.
Zeynep 'i merakta bıraktığım için onun evine doğru yürümeye başladım. Ona her şeyi anlatmalıydım yoksa içimde kalırsa patlıycaktım birinin kafasını şişirmeye ihtiyacım vardı.
Zeynep ~
Kapıyı açmama karşımda şarkı söyleyen ve sırıtıp duran bir Esen gördüm. Bu kadar mutluysa birini dövmüş olmalıydı.
-İyi misin ne bu halin kimi dövdün
-Ne dövmesi ya sadece Nisa'yı öptüm birde ona sevgilim dedim.
-Hemen içeriye gel ve doğru düzgün anlat şunu.İçeriye geçince koltuğa oturdum Esen ise ayakta durmuş arada dans edip zıplıyordu o kadar mutluydu ki oturamıyordu bile. Kapıda ki konuşmamıza devam ederek konuşmaya başladım.
-Sen manyak mısın kızım birde sadece diyorsun bunun sadecesi mi var anlatsana ne oldu da kıza açılmadan öpüp sevgilim dedin
-İlayda sinirimi bozdu bende Nisa'dan uzak dursun diye onlar konuşurken yanlarına gidip Nisa'yı öpüp görüşürüz sevgilim dedim.
Bunu duymamla direk oturduğum yerden kalkarak ayakta ki zıplayan Esen'in yanına ilerledim ve ellerimle yüzünü tutarak iki yana çevirerek kontrol ettim.
-İz yok demek ki sert atmamış
-Ne diyorsun neyi atmamış
-Yüzünde iz yok diyorum demek ki Nisa sert bir tokat atmamış
-Ne tokadı ya kıza kal geldi eve bile ben götürdüm şoka girmiş hareket bile etmiyordu
-Ohaa yani bu etkilendi anlamına geliyor değil mi
- Evet galiba o yüzden şarkı söylüyor ve zıplıyorum yaOna baktığımda gerçekten hala zıplayıp dans ettiğini gördüm birazdan yorulur otururdu sabaha kadar zıplıycak değil ya.
Buse ~
Nisa'nın acil bize gel diye attığı mesajla evlerine gitmiştim. Şuan odasında oturuyorduk ama Nisa konuşmuyor sadece yüzünde acayip bir ifadeyle ellerini dudaklarına koymuş duvarı izliyordu. Artık anlatmasını istediğim için suskunluğa son verip konuşmaya başladım.
-Nisa konuşmayı düşünüyor musun?
Ona baktığımda elini dudağından gözlerini de duvardan çekmiş bana bakıyordu.
-Hadi ama anlat
-EsenDevam etmesini bekliyordum ama etmiyordu yine kalmıştı
-Evet Esen ne
-Beni
- Evet Esen seni
- Öptü
-Evet Esen seni öptüSesli söylediğim cümlenin farkına sonradan vararak çığlık atıp bağırdım
-Esen seni mi öptü!!
Cevap olarak kafasını sallamıştı
-Nerden öptü
Bu sorumla utanmış yanakları kızarmıştı. Ellerini kaldırarak tekrardan az önce çektiği yere koymuştu dudaklarına. Bir çığlık daha yükseltmiştim. O yüzden geldiğimden beri elini dudağına koymuş konuşmuyordu .
Attığım ikinci çığlıkla kendine gelmişti sanırım. Evet biliyorum çığlıklarım çok etkileyici. Ayağa kalmış odada dolaşmaya başlıyor ve kendi kendine konuşuyordu.
-Esen beni öptü Esen beni öptü bana sevgilim dedi öptü beni
-Sevgilim mi dedi ya baştan sona her şeyi anlatsanaGidip yüzünü soğuk suyla yıkayıp hava alıp gelmesiyle oturdu ve bana baştan sona her şeyi anlattı.
Uzun cümleler kurduğunu görünce bir oh çektim sonunda kendine geldi demek ki. Benim müthiş çığlığım sayesinde tabiki.
-Yani seni İlayda'dan kıskandı ve o yüzden öyle yaptı.
-Sanırım öyle çünkü beni başka sınıfa çektiğinde verdiği tepkiyle kıskandığını anlamıştım.
-Ne hissettin peki
-Heyecandan ölüyordum çok farklı bir histi dudaklarım hala yanıyor ben şimdi nasıl yüzüne bakacam utançtan ölüyorum-Asıl o senin yüzüne bakamıycak her şeyi o yaptı. Hem şuan sevgilisiniz utanmayın
Son cümlemi gülerek söylemiştim.
-Ne sevgilisi be onu İlayda'yı kıskandırmak için söyledi. Hem bana sordu mu onu seviyor muyum diye hayır sormadı.
-Seviyor musun
-Evet
-E o zaman ne bu tripler sormasına gerek yok bugüne bugün sevgilisinizHepsini alayla ve gülerek söylüyordum sevgilisiniz diyince utanıyor bambaşka renkler oluşuyordu yanaklarında kızarmış yüzüyle bana doğru döndü ve omzuma yumruk atarak konuştu.
-Ya öyle demesene
Ona bakarak bağıra bağıra sevgilisiniz diye söylenmeye başladım. Bana yaklaşınca odadan çıkmış evde koşuşturmaya başladım ve aynı anda da bağırmaya devam ediyordum.
- SEVGİLİSİNİZ SEVGİLİSİNİZ!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Görünümlü Tesadüf
Novela JuvenilGxg hikayesidir. İki kızın aşkını konu alıyor. Kötü görünümlü bir tesadüf aşklarının ve mutluluklarının başlangıcıydı. Nisa ve Esen karşılaşmalarından itibaren birbirine kapılmıştı.