Capitolul 1

3.9K 51 0
                                    

Context: când va vedeți prima dată


1. Kim Namjoon.
"Întâlnirea" voastră a fost destul de ciudățică.

Te plimbai liniștită în parcul de lângă casa ta, cu căștile în urechi ascultând trupa ta preferata de k-pop, și anume BTS. Mergeai încet, fără sa te grăbești, uneori închizându-ți ochii și fredonând versurile melodiilor ce derulau în căștile tale.

Mergând cu ochii închiși, te-ai împiedicat de propriile picioare, urmând ca tu sa faci contact cu pavelele din parc, însă nu s-a întâmplat chiar așa.. Ai simțit doua brațe puternice ce te prind și te ajuta sa te stabilizezi. Îți lași privirea în pământ.

N/T: Scuze ca a trebuit sa ma vezi asa.

Spui tu, dând sa pleci.

Namjoon: Stai liniștită, se mai întâmplă să te împiedici de.. Stai, de ce te-ai împiedicat?

Te blochezi, auzindu-i vocea. L-ai recunoscut instant, tu făcând ochii cât cepele, nemaiputând sa spui nimic.

Namjoon: Scuze ca te întrerup din gândurile tale, dar te-am întrebat ceva. -spune acesta chicotind.

N/T: Uh. Ăm.. M-am împiedicat de propriile picioare. Mulțumesc ca ai fost aici sa ma prinzi "God of destruction" -spui tu mimând ghilimelele din degete.

Acesta rămâne puțin blocat la afirmația ta.

Namjoon: Tu ma cunoști?

N/T: Dap, army din 2014... Iar acum voi pleca. Ma bucur totuși ca te-am cunoscut.

Namjoon: Stai! Îmi poți spune numele tău, te rog?

N/T: Ma numesc N/T.

Namjoon: Imi pare cunoscut numele asta. STAI! -spune acesta, tu tresarind- Ai fost cumva la fan meeting-ul de acum 3 săptămâni?

N/T: Dap. Nu-mi spune ca îți aduci aminte.

Namjoon: Ba da, îmi aduc aminte. Chiar îmi ești simpatica!

Tu doar rostești, iar acesta te ia în brațe

2. Kim Seokjin.

Abia primisei postul de secretară la compania domnului Kim Seokjin. Nu știai cum arată, însă după cum ți-au spus colegele tale de munca, este un tip destul de frumos, cu un chip ca de înger, bine făcut, chiar mai înalt decât tine - tu fiind cea mai mica din acea companie.

Astăzi este prima ta zi la lucru. Te aranjezi puțin mai mult decât ești tu obișnuită, chiar vrei sa faci o impresie bună în fața șefului tau. Ajunsă acolo, te întâmpină prietena ta de acolo, Maya. Pe Maya o știi de mai mult timp, chiar ea te-a ajutat sa ajungi sa ii fi secretara domnului Kim.

N/T: Hey, Maya. Îmi poți spune, te rog, unde este biroul șefului?

Maya: La capătul culoarului faci dreapta, vei vedea o usa mare de lemn masiv, negru pe care scrie "Biroul lui Kim".

N/T: Mersi, Maya!

Cu cât mai mult te apropiai de usa lui, cu atât mai mult parca voiai sa te întorci și sa pleci. Ai auzit de la alte foste secretare ca dacă ii ieși din cuvânt, face destul de urât.

Ieși din tranșă și bați la usa sfioasa. Auzi un "intră!" spus răspicat. Tresari puțin, dar deschizi ușa încet. Când intri, la început nu vezi pe nimeni, deoarece el era pe scaunul de birou, cu fata spre geam. Însă, atunci când ți-a auzit pașii în biroul lui, s-a întors instant.

One-shot with Bangtan [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum