Kuzey'i zar zor kızın elinden aldılar. Bıraksalar Alya onu mahvedecekti. Kuzey ama korkmuyordu. Sanki güvendiği birşey varmış gibi kızla alay etmeye devam ediyordu. En sonunda Alya gözyaşlarını tutamadı ve ağlayarak odasına koştu. Hayal de onun yanına gitti.
"Ağlama, seninle alay etmesi yüzünden mi ağlıyorsun?"
"Aşık olduğun kişi senin ile alay etse sende ağlarsın. O beni asla sevmeyecek."
"Ne s-sen K-kuzey'i s-seviyo musun?"
"Evet. Hüüüüüüğğğ."
Olanları kapıdan dinleyen Bulut içeri girdi.
"Kuzey'den mi hoşlanıyorsun?"
"Sen kapıyı mı dinledin?!"
"Kusura bakma Alya. Sana nolduğunu merak ettim. Gerçekten onu seviyor musun?"
"Şey yani aslında evet."
O sıra da içeri Kuzey girdi. O da neler olduğunu dinlemişti.
"Sen beni mi seviyorsun?"
Sorusunun cevabını alamadan Alya yanından geçip gitmişti. Kuzey de birkaç gün hiç etrafta görünmemişti.
...
O gün üniversitenin son yılının ilk günüydü. Bütün yaz onlar için çok yorucu geçmişti. Hayal staj yaptığı hastaneye gitmişti ve orda Bulut'u gördü. Birbirlerini görünce şok olmuşlardı. İşleri bitince beraber yemek yemeye bir yerlere gittiler. Bulut sandalyesini Hayal'in yanına çekti.
"Hayal, ben açık konuşmak istiyorum. Şu bir kaç günde senden çok hoşlandım ve..."
Hayal onun sözünü kesip Bulut'u öpmüştü.
...
Alya okula geldi ve kantindeki her zamanki masasına doğru ilerledi. Masaya oturdu ve bir kahve alıp geldi. O sırada yan masada bir kızla öpüşen Kuzey'i gördü. (Nasıl denk geldiyse bende anlamadım. Kuzey kızı öpmüyordu. Kız bir anda Kuzey'i öpmüştü.). Alya bir yandan ağlayıp bir yandan koşuyordu. Kuzey onu fark etti ve Alya'nın peşinden koşup onun kolundan tutarak onu durdurdu.
"Alya gerçekten ben birşey yapmadım. O kız bir anda..."
Alya onun sözünü keserek "Bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Sonuçta ben sadece senin komşunum hep de öyle kalacağım."
Alya bunları söyledi ve arkasını dönüp giderken yere yığıldı. Kuzey bunu gördü ve hemen onu kucağına alarak revire götürdü. Kuzey Hayal'i aramıştı. Hayal çok hızlı bir şekilde oraya geldi ve Kuzey'e bir tokat attı. Alya uyandı ayağa kalkıp giderken başı döndü ve tam yere düşecekken Kuzey onu belinden yakaladı ve kendine çekerek öptü.
"Bende seni seviyorum ELMA ŞEKERİM."
Alya bunları duyunca bayıldı. Gözlerini açtığında Kuzey'in kucağında yatıyordu. Hayal ise Kuzey'e öldürecekmiş gibi bakıyordu. Alya ayağa kalktı ve koşarak uzaklaştı. Kuzey'i öpen kızı buldu.
"Sen nasıl benim sevgilimi öpersin, BİT*h"
Kızın saçına yapıştı. Bu kavga müdürün odasında bitti. Neyse ki sadece iki gün uzaklaştırma almışlardı.
...
İlk gün Kuzey eve gitmek istemişti ama Alya onu bırakmıyordu. Açıkçası Kuzey de Hayal'e ayıp olmasın diye gitmek istiyordu yoksa onun da gideceği falan yoktu. Kuzey ile Alya beraber film izlemeye başladılar. Kuzey bir korku filmi açmıştı. Beraber bir battaniyenin altında film izliyorlardı. Alya çok korkmuştu her korkmasında Kuzey'e sarılıyordu. Kuzey de bundan çok memnundu.
"Aşkım acaba biz hep korku filmi mi izlesek? Baksana bana yaradı. Sen hep bana sarılıyosun."
"Aşkım sen iste ben hep sarılırım."
...
Hayal ve Bulut çok mutlulardı. İşleri bitmişti.
"Acaba bu akşam bizde mi kalsan?"
"Alya'ya ayıp olmasın."
"O Kuzey'i getiriyor."
"Tamam."
...
Akşam Kuzey ve Alya sarılıp uyuyorlardı. Kuzey tuvalete kalkmıştı. Alya evde ayak sesleri duyarak eline bir vazo aldı. Hâlâ korku filminin etkisindeydi. Tuvaletten çıkan Kuzey'in kafasına vazoyu indirmişti. Kuzey bir anda yere yığıldı. Sese koşan Bulut ve Hayal yerde yatan Kuzey'i görerek şoka girdiler. Alya ağlamaya başladı.
"Öldü müüü? Hüüüüüğğğ öldürdüm sevgilimi."
Kuzey uyanmıştı fakat Hayal'e öldü de mânâsında göz kırpmıştı.
"Durumu hiç iyi değil."
"ELMA ŞEKERİM lütfen ölmeeee. Seni çok seviyorum hüüüüüğğğ."
Kuzey daha fazla dayanamayıp kızı kendine çekerek öptü. Alya ona vurmaya başladı.
"Beni kandırdın, pisliikk."
"Az önce öyle demiyordun. Elma şikirim lüfen öyme çeni çeviyoyum."
Alya ağlayarak "Heralde ölme aptal. Beni çok korkuttun."
Kuzey kızın yanağındaki yaşı sildi ve onu kucağına alarak yatağa yatırdı, üstünü örttü ve oda yanına yattı.
Hayal neler olduğunu anlamamıştı. Adeta ayakta uyuyordu. Bulut onu yatağa yatırdı ve yer yatağına yatacaktı ki elinde bir el hissetti.
"Yanıma gel. Benim sevgilimsin sen."
"Ama..."
Kız onu çekerek yatağa yatırmıştı. Bu da yetmezmiş gibi ona kenetlenerek göğsüne yatmıştı. Bulut'ta sevgilisinin mis kokan saçlarını koklayarak keyifli bir uyku geçirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Şekerim
Любовные романы"Ne yaptığını sanıyorsun! onu ben alacaktım." "Kusura bakma güzelim. Ben aldım." "Pislik." Bir elma şekeri kavgasıyla başlayan aşk hikayesi.