🍎🍬

17 2 0
                                    

Sabah olmuştu ve herkes uyanmıştı. Kahvaltı yaptılar. Günleri gayet normal geçiyordu. Alya ve Kuzey okula gittiler. Hayal ve Bulut staja. Hastane bugün çok yoğundu. Birbirlerini göremiyorlardı.

...

Alya ve Kuzey derste beraber oturuyorlardı. Tüm okul onlara bakıyordu. Kuzey okulun en popüler çocuğuydu ve oldukça yakışıklıydı. Tüm kızlar onun peşindeydi. O sabah Kuzey tuvalete gitmek için Alya'nın yanından ayrıldı. Okulun en popüler kızı Alya'nın yanına geldi.

"Kuzey ile sevgiliymişsiniz."

"Evet."

"Tatlım onun benim olduğunu bilmiyor musun?"

"Pardon ne?"

Derken Kuzey geldi. Bir sorun olduğunu anladı. "Hayatım, aşkım, birtanem, sevgilim ben geldim." Diyerek Alya'yı öptü. Kızın ağzı açık kalmıştı ve götüm götüm ilerledi.

...

Hayal ve Bulut öğle yemeği için bir kafeye gittiler. Hayal yemeğini bitirdi. Gözünü Bulut'un yemeğine dikmişti.

"Aşkıım, bebeğiim, birtaanem sen yemeyeceksen bana verir misin?"

"Hepsini bitireceğim."

"Hıhh."

"Tamam o zaman sen bunu ye bende seni   yiyeceğim."

"Anlaştık."

...

Akşam herkes eve gelmişti. Beraber yemek yediler ve uyudular.

Yıl sonu...

Alya yıl sonu balosuna gitmek istemiyordu. Balolar ona göre çok saçmaydı.

"Gideceğiiiiiizzz!"

"Ya aşkım sana noldu anlamadım? Sen partilerden nefret nefret nefret edersin."

"Ama bu özel bir parti."

Hayal lafa karıştı.

"İtiraz yok gidiyorsun nokta. Gel seni hazırlayalım."

Hayal Alya'ya su mavisi bir elbise giydirmişti. Saçlarını da su falgadı yapmıştı. Dudağına çok güzel bir lipgloss sürdü. Kuzey'de mavi detaylı bir takım elbise giydi. Çok muhteşem gözüküyorlardı.

...

Partiye geldiler. Alya neredeyse hiç dans etmiyordu. Kuzey onu eğlendirmeye çalışıyordu. Yanlarına o popüler kız geliyordu. Alya bir anda Kuzey'in elini beline doladı ve dans etmeye başladı. Partinin ortalarına doğru müzikler yavaşladı.

"Ben tuvalete gidiyorum."

"Tamam."

Kuzey gidince Alya aynasını çıkardı ve makyajını tazelemeye başladı. Sahnede birisi şarkı söylüyordu. Ses çok tanıdık geldi. Alya sahneye baktığında şarkı söyleyen Kuzey'i gördü "Deniz ve Mehtap" şarkısını söylüyordu. Arkasında beraber fotoğrafları olan bir slayt vardı. Alya çok mutlu olmuştu.

"Bu şarkımı müstakbel eşime hediye ediyorum."

Alya gülerken bir anda duraksadı. Kuzey müstakbel eşim demişti.

"Alya sahneye gelir misin?"

"Olmaz Kuzey utanırım ben."

"Lütfen."

Alya sahneye çıktı. Ne olacağını tahmin ediyordu. Kuzey diz çöktü. Cebinden bir kutu çıkardı ve açarak "Bir ömür boyu benim olur musun? Benimle evlenir misin?"

COMİNG SOON...

Elma ŞekerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin