Sabah herkes uyanmıştı içeriden biri ile konuşan Eren'in sesi geliyordu. Alya gidip baktığında bir kız gördü.
"Eren bu kız kim?"
"Bu benim sevgilim Zeynep tanışın."
"Merhaba kusura bakmayın emrivaki yaptım ama kendisi hiçbir şey söylemeden geldi."
"Sorun yok."
Kuzey lafa karıştı.
"Tabi sorun yok. Evimiz mülteci kampına döndü resmen."
"Bu da benim şakacı sevgilim Kuzey. Çok komik bir şaka yaptı yine ha ha ha:/"
"Ha ha ha çok komik dimi Alya. E yani sevgilim. O benim sevgilim."
"Tamam enişte sakin ol."
Eren Kuzey'e enişte demişti. Bu yüzden Kuzey bir tehlike olmadığını anladı ve ona biraz ısındı.
"Ee bacımsu hadi kahvaltı."
Şimdi de Alya'ya bacımsu demişti. Kuzey onu baya sevdi.
"Ya ben bu Eren'i çok sevdim. Akşam gezelim biz."
"Olur enişte."
Hayal ve Bulut'ta geldi ve beraber kahvaltı yaptılar.
...
Eren ve Zeynep dışarı çıktılar. Bizimkilerde salonda oturmuş hep beraber Sihirli Annem izliyorlardı.
"Ya öfff tüm gün bunu mu izleyeceğiz birşeyler yapalım."
"Aynen Kuzey ya."
"Hayal bak bu Dudu Peri hep kızlarını kocalarından ayırmaya çalışıyor."
"Ohoo biz kime konuşuyorsak. Şunlara bak dalmışlar televizyona."
"Ayy benim canım balık çekti. Bu akşam balık mı yapsak? Kuzey gidip balıkçıdan balık alsana."
"Benim daha iyi bir fikrim var. Gidip balık tutalım."
Kızları sürükleyerek balık tutmaya götürdüler.
...
Bulut oltayı Hayal'e verdi. Ne yapması gerektiğini söyledi. Balık çekince Hayal dengesini kaybetti ve ucunda durduğu kayadan denize düştü. Alya bir kahkaha attı ve denize atladı.
"Anca beraber kanca beraber."
Alya atlarken bunları söyledi. Erkekler kayanın başında durmuş gülüyorlardı ki kızlar onları da çekti. Bunlar olmadan önce Eren ve Zeynep'e lokasyonu atmışlardı. Onlarda geldi ve onları suda görünce onlar da atladı. Hep beraber eğlendiler ve evlerine gittiler.
...
Herkes eve gelmişti. Bir anda evde Bulut ve Kuzey arasında duş kavgası çıktı. O sıra da Hayal ve Alya içeri girip kapıyı kilitlediler. Sırayla yıkandılar ve duştan çıktılar.
"Vay uyanıklar sizi."
"Napabiliriz fırsattan istifade girdik."
Erkeklerde sırayla duşa girdiler. Akşam için hazırlandılar ve hep beraber çıktılar.
...
Gece çok eğlendiler. Kimse sarhoş olmamıştı. Erkekler kızları eve bırakıp geceye devam ettiler. Kızlar hep beraber evde eski Eurovisionları izlyorlardı. Alya her zamanki gibi Alexander Rybak'e aşık oldu.
...
Kuzey, Bulut ve Eren gece barda eğleniyorlardı. Neden çıktığını anlamadıkları bir şekilde bardaki birkaç kişiyle kavga ettiler ve karakola gittiler. Kızların telefonları tek tek arandı.
"Kuzey mi? Ah benim camış sevgilim yine kavga etmiş. Tanımamazlıktan da gelemem şuan. Sevgilim olduğunu söyledim."
"Bulut mu? Benim öküzüm kavga etmiş geliyorum."
"Eren mi? Bıktım bundan ya sürekli kavga ediyor."
Kızlar karakola gittiler ve sevgililerini çıkarttılar. Ardından eve geldiler. Hepsi erkekleri azarlayıp gece onlara trip atarak kızlar beraber uyudu, erkekler beraber.
ZEYNEP
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Şekerim
Romance"Ne yaptığını sanıyorsun! onu ben alacaktım." "Kusura bakma güzelim. Ben aldım." "Pislik." Bir elma şekeri kavgasıyla başlayan aşk hikayesi.