Sabah kızlar uyandı ve odalarında dans etmeye başladılar. Erkekler ayı gibi uyuyordu. Alya erkeklerin odasının kapısını açtı içerde Kuzey'i göremedi. Tam kapıyı kapıyordu ki içersinin leş gibi koktuğunu fark etti. Odayı kokutmuşlardı. Kapıyı kapadı ve kokudan uykusu açılmış bir şekilde salona gitti. Koltukta uyuyan Kuzey'i gördü ve dudağına bir öpücük kondurdu. Kuzey uyandı.
"Günaydın."
"Günümü aydırdığınız için teşekkürler küçük hanım."
"Ne demek. Neden burada uyuyorsun?"
"Sence öğğk."
"Haklısın. Yarın gece kızlar fark etmeden bende salona geleceğim."
Alya mutfağa gitti ve kahvaltı hazırlayacakti ki Hayal geldi ve onu Kuzey'in yanına yolladı. Alya gitti ve Eren ile konuşan sevgilisinin yanına oturdu, kolunu omzuna aldı ve göğsüne sokuldu. Kuzey ona sarıldı.
"Bir şey mi oldu?"
"Sevgilime sarılmam için birşey mi olması gerek?"
"Öyle bir sarıldın ki ağlayacaksın sandım."
Alya Kuzey'e daha çok sarıldı. Öpecekti ki Eren biz de buradayız anlamında boğazını temizledi.
"Aman be!"
"Kusura bakma enişte ama gözümün önünde kankamla sevişemezsin."
"Sadece öpecekti."
"Bana yiyormuş seni gibi geliyor."
"Sanane ulan."
"Tamam kanka sakin ol a a a a."
...
Hayal mutfakta yumurta pişirirken Bulut geldi ve onu kendisine döndürüp öpmeye başladı. Fırından yanık kokusu geliyordu ama onlar dalmışlardı. Salondakiler ne koktuğunu anlamak için mutfağa gittiler.
"Ohoo şunlara bak bunlar da burda yiyişiyor."
"HOP SMAİL EKMEKLER YANIYO."
Hayal fırına baktı bir çığlık atıp Bulut'a tokat attı.
"Ahh bana niye vuruyorsun ya."
"Senin yüzünden yandı."
"Ben sadece seni öptüm."
Bulut ve Hayal haricindeki herkes bir kahkaha attı ve kahvaltı yaptılar.
...
Hayal saçlarını düzleştiriyordu. Bulut onun yanına geldi.
"Saçların zaten çok güzel."
"Ben böyle daha çok beğeniyorum."
"Sen bili... Aaaaaahhh."
Bulut yanlışlıkla elini Hayal'in masaya bıraktığı sıcak düzleştiriciye koydu. Eli yanmıştı. Hayal hemen elini soğuk suya soktu.
"Beni alırken böyle demiyordunuz Hayal hanım."
"Ne?"
"Oğlunuzun elini soğuk sudan sıcak suya sokturmayacağım diyordun."
Hayal bir kahkaha attı. Hayal onun eliyle uğraşırken Bulut onu izliyordu. Adeta büyülenmişti. Dayanamayıp kızı öptü ve kucağına alarak yatağa yatırdı. Kıyafetlerini çıkarmaya başladı.
...
Alya odasında yemek tarifi izliyordu. Kuzey içeri girdi.
"Lütfen bunlara Hayal'e yaptırmak için baktığını söyle."
"Ya Kuzey."
"Neyse neyse akşama hazır ol."
"Ne ne akşamı?"
Alya sorusunun cevabını alamadan Kuzey gitti.
...
Akşam Alya büyüleyici olmuştu. Kuzey'in ona evlenme teklifi edeceğini düşünmüştü. Kuzey onu lüks bir araba ile aldırdı ve mekana getirtti. Çok romantik bir ortam hazırlamıştı. Yemek geldi ve Alya elleriyle yemeği karıştırmaya başladı.
"Aşkım ne yapıyorsun?"
"Ee şey ben daha önce duymuştum ki bu restoranda saç oluyormuş yemeklerde."
"Hmm tamam."
Tatlı geldiğinde Alya yine karıştırdı ve bu sefer içerisinde bir yüzük buldu.
"EVET EVET EVET."
Kuzey'in birşey açıklamak ister gibi bir hali vardı. Garson geldi.
"Çok afedersiniz hanımefendi. Tatlı yan masaya. Yanlış gelmiş."
Alya rezil olmuştu. Kuzey gülüyordu. Eve döndüler adımlarını atar atmaz Kuzey bir kahkaha bastı.
"Şerefsiz pislik. Birde gülüyor pişmiş kelle gibi."
"İVİT İVİT İVİT."
Alya ona bir yumruğu indirdi ve odasına gitti. Hayal Bulut'un odasındayadı, Eren ve Zeynep salondaydı. Alya da odaya gitti ve yatağa yatıp uyudu. Kuzey de onun boğulmasına sebep olacak kadar sıkı sarılıp uyudu.
...
Hayal Bulut'a yaklaştı ve öpecekmiş gibi yapıp yastığa başını koydu. Bulut şok geçirmişti.
"Vay uyanık gel buraya."
Bulut onu kendine çekti ve öptü. Ardından yorganın altına çekti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Şekerim
Romance"Ne yaptığını sanıyorsun! onu ben alacaktım." "Kusura bakma güzelim. Ben aldım." "Pislik." Bir elma şekeri kavgasıyla başlayan aşk hikayesi.