🍎🍬

96 6 10
                                    

Alya her zamanki gibi sabah uyandı, üstüne düzgün kıyafetler giydi ve sokağın başındaki markete gitti. En güzel elma şekerini gözüne kestirdi fakat en üst rafta duruyordu. Tam uzanmıştı ki bir anda elinin üzerinde bir el hissetti. Arkasına döndüğünde çok yakışıklı biri ile burun buruna geldi. Dengesini kaybetti ve tam yere düşecekken iki elin belini kavradığını hissetti. Kızı yavaşça doğrulttu ve kızı bıraktı. Ardından elma şekerini aldı.

"Ne yaptığını sanıyorsun! O benim elma şekerimdi."

"Kusura bakma güzellik. Artık benim."

"Pisss."

Kız apartmanına doğru giderken aynı kişinin peşinden geldiğini fark etti.

"Beni takip mi ediyorsun?"

"Ne münasebet. Benim evim burda."

"Yok artık. Siz şu yeni taşınan karşı komşumuz musunuz?"

"Musunuz derken. Ailenle mi yaşıyorsun?"

"Hayır."

"O zaman sevgilinle."

"Sanane!"

Alya bunları derken r anda kapı açıldı ve Hayal ona doğru seslendi.

"Hadi kanka. Bir saat oldu nerdeyse."

Kuzey evine girerken sessizce "Yessss." Dedi.

...

Hayal çalıştığı hastaneye gitmek için kapıyı açtı. O sırada karşı dairenin de kapısı açılmıştı. İçeriden çok yakışıklı birisi çıkmıştı.

"Merhaba siz yeni komşumuzsunuz galiba."

"Evet merhaba. Ben Bulut."

"Bende Hayal. Tanıştığıma memnun oldum. Siz şimdi yeni taşınıyorsunuz. Evde yemek yoktur. İsterseniz bu akşam bize misafir olun."

"Aslında kibarlık yapıp olmaz demem gerekir ama Kuzey çok kötü yemek yapıyor. Yani tamam geliriz."

...

Akşam Hayal Alya'ya gelecekleri söyledi ve hazırlanması gerektiğini söyledi. Alya ise istemiyordu. Hayal onu zorla hazırladı. Üzerine beyaz kısa fakat uzun kollu yapılan bir elbise, kulağına ve boynuna elma şekeri şeklinde takılarını takmıştı. Saçı ise muhteşem gözüküyordu. Kuzey ve Bulut gelmişlerdi. Alya onları karşılamak istememişti. Hayal onu zorla çağırdı. Alya içeri girdiğinde bir anda ortam sessizleşti. Kuzey ağzı açık bir şekilde ona bakıyordu. Akşam yemek yediler ve yemek eşliğinde de şarap içiyorlardı. Alya sarhoş olmuştu. Kuzey'i zorla dansa kaldırıp dans ettiler ve bir anda çocuğun üzerine kustu. Kuzey eve gitmek zorunda kaldı. Arkasından Bulut'ta gitmişti.

...

Gece kızların evlerinin kapısı çaldı. Gelen Bulut ve Kuzey'di. Hayal onlarla konuşuyordu.

"Bir şey mi oldu?"

"Evet, evimizde bir fare var. İlaçlama yarın gelecek. Şuanda bir otele de gidemeyiz acaba..."

Hayal onun sözünü keserek "Bizde kalın bir yatak benim odama atarız bir yatakta Alya'nın odasına." Dedi. Kuzey Alya'nın odasında yerde yatıyordu. Bulut'ta Hayal'in.

...

Gece yarısı Kuzey belinin ağrıdığını hissederek Alya'nın yanına yatağa çıktı. Yatağın üzerine çıkar çıkmaz Alya ona sarıldı ve "Kuzey, elma şekerim olur musun?" Diye sayıklamaya başladı. Kuzey şoka girdi.

...

Alya sabah uyandı ve yanında yatan Kuzey'i görerek bir anda çığlık atıyordu ki Kuzey onun ağzını kapatıp olanları anlattı. Kız onu zorla dansa kaldırdığını öğrenince utancından kıp kırmızı olmuştu. Her sabah ki rutini olan elma şekeri almak için markete gitti ve bir elma şekeri seçti. Bu sefer istediğini alabilmişti. Eve gelmişti ki Kuzey onun elinde ki elma şekerini kaparak "Sağol ya." Dedi. Kız bir anda onun üstüne atladı ve çığlık atmaya başladı.

Elma ŞekerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin