Alya ve Kuzey üstlerini giyindiler. Tam o sırada kapı çaldı. Dışarda bebeğinin altını almak için bekleyen bir kadın vardı. İçeriden Kuzey ve Alya çıkınca onlara şaşkın şaşkın baktı.
...
Gece evlerine dönmüşlerdi. Herkes odasına gitti. Hayal duşa girdi bir anda kapının açıldığını duydu. Bulut içeri girmişti. O da kızın yanına duşa girdi. Biraz yaramazlık yaptılar ve duştan çıktılar. Üstlerini giyinip uyudular.
...
Alya üzerini değiştirdi, makyajını çıkardı, her zamanki dağınık topuzunu yaptı ve kendini yatağa attı. Kısakollu giymişti. Kuzey üzerine bir sweatshirt giydi ve yatağa yattı.
"Sen öyle üşümeyecek misin?"
"Ben sana güvenerek giydim. Sen beni üşütmezsin."
"Gel buraya."
Kuzey kızı göğsüne yatırdı ve başını okşamaya başladı. Alya onun güzel kokusuyla, Kuzey ise kızın saçlarının güzel kokusuyla uyudu.
...
Sabah Kuzey ve Alya okula gittiler. Hayal ve Bulut'un stajı bugün ara vermişti. Hayal camları siliyordu. Arkasından Bulut geldi. Kızın belini kavrayarak onu mermerden indirdi ve kendine çekti.
"Yoruldun sanki sen."
"Ay evet sevgilim."
"Ben sana yardım edeyim yorgunluğunu atarsın."
Bulut'un burda yorgunluk atmaktan kastı başka bir şeydi.
"Evet sevgilim ya çok iyi olur. Sen şu bezi al geri kalan yerleri sil bende kendime bir kahve yapayım."
Bulut büyük bir HAYAL kırıklığı yaşadı. Hayal içeri gitti ve birkaç dakika sonra geldiğinde üzerinde gecelik vardı.
"Ne dediğini anlamadım mı sandın?"
"Gel buraya."
Bulut onu tuttu ve yatağa attı.
...
Alya ve Kuzey teneffüste kantine gittiler. Birer tane kahve alıp masaya oturdular.
"Aşkım burda olan şeyi hatırlıyor musun?"
"Nasıl unuturum. Burda kucağıma bayılmıştın."
"Ama çok korkmuştum o kız sevgilin diye."
"Ben sadece seni seviyorum. Sadece seni."
Kuzey Alya'yı öpmeye başladı. Zil çaldı ve sınıfa gittiler ki akıllarına başka ders olmadığı geldi. Bir kafeye gittiler. Biraz oturdular. Kuzey Alya'ya yaklaşmıştı ki Alya omuzunda bir el hissetti. Kafasını döndürdüğünde en yakın erkek arkadaşı Eren'i gördü. Çocuğun üstüne atladı ve sarılmaya başladılar. Kuzey aşırı kıskanmıştı. Ama kabalık etmiyordu. Alya onu eve davet etti ve hep beraber eve gittiler.
...
Hayal Eren'i görünce çok sevinmişti. Sarıldılar. Akşam yemekte Alya, Eren ve Kuzey'in ortasında oturuyordu. Kuzey kıskançlıktan çıldırıyordu. Yemeklerini yediler ve tatlı için salona geçtiler. Alya inadına yapar gibi Eren'in dibine gidiyordu. Aslında sadece onu çok sevdiğindendi.
...
Gece Kuzey yatağa girdi ve Alya'ya sarılmadı. Alya onun trip attığını anlayarak boynunu öpmeye başladı. Daha ileriye gitmişlerdi neyse ki Eren salonda yatıyordu.
...
Bulut ve Hayal birbirlerine sarıldılar.
"Seni seviyorum."
"Seni seviyorum."
Hayal Bulut'un dudağına bir öpücük kondurdu fakat Bulut onu kendine çekti ve kıyafetlerini çıkarmaya başladı.
...
Bu kadar yakışıklı olmak suç diye biliyorum ama
EREN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Şekerim
Romance"Ne yaptığını sanıyorsun! onu ben alacaktım." "Kusura bakma güzelim. Ben aldım." "Pislik." Bir elma şekeri kavgasıyla başlayan aşk hikayesi.