Bulut ve Hayal akşam mum ışığında sohbet ediyorlardı.
"Hayal, beni ne kadar seviyorsun?"
"Seviyorum işte biraz."
"Biraz mıı!?"
"Sevgimi göstermenin bir yolunu biliyorum."
Hayal Bulut'u öpmeye başladı. Çocuğun kıyafetlerini çıkarıyordu. Ardından onu yatağa attı.
...
Alya gece su içmeye kalkmıştı, mutfağa gitti ve bir bardak su aldı. Arkasını döndüğünde birisi ile burun buruna geldi. Bu kişi Kuzey değildi. Bir çığlık attı. Adamın elinde bir bıçak vardı ve onu Alya'ya sapladı. Kuzey Alya'nın çığlığını duyunca koştu. Yerde kanlar içinde yatan kızı gördü. Önce ambulansı aradı. Ardından hırsızı yakaladı ve ölesiye dövüp polislere teslim etti. Alya'yı hastaneye kaldırdılar. Ameliyat oluyordu. Kuzey de onun kapısında ağlayarak bekliyordu. Hayal ve Bulut geldi. Hayal ağlamaktan harap olmuştu. Hayal koşarak Kuzey'e saldırdı.
"Senin yüzünden oldu. Neden koşmadın hemen!"
Hayal bunları söyleyip Kuzey'e bir tokat attı. Bulut onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Kuzey ağlayarak yere oturdu. Ameliyathanenin kapısı açıldı. Gelen doktordu.
"Durumu iyi. Şimdi normal odaya geçiriyoruz."
Hayal Kuzey'in üstüne yürüyerek.
"Bak duydun. O iyi. Artık git!"
Kuzey bu olanların üzerine oradan ayrıldı.
...
Alya artık okula gidebiliyordu. Kuzey'e çok kızgındı o gün onu orda bırakıp gittiği için. Okula geldi Kuzey'in bulunacağını tahmin ettiği kantine gitti. Doğru tahmindi Kuzey ordaydı. Kafasını masaya yaslamıştı. Alya onun kafasını kaldırdı.
"Nerdeydin? Kaç gündür seni bekliyorum!"
Bunları söyledikten sonra fark etti ki Kuzey'in gözleri mahvolmuştu. O kadar çok ağlamıştı ki gözleri kıp kırmızı olmuş ve şişmişti. Alya ona sarıldı fakat Kuzey onu iterek "Bu olmamalı." Dedi ve gitti. Alya çok kötü hissediyordu. Sınıfa gitti. Arka masada oturan Kuzey'e baktı. Hâlâ ağlıyordu. Alya dayanamadı ve o da ağlamaya başladı. Kuzey onu görünce yanına geldi.
"Benim için ağlıyorsan ağlama. Ben çok kötü biriyim. O gün yetişebilirdim ama yetişemedim."
"Ben de yetişemedim. Hem bu senin suçun değil."
"Evet benim suçum. Bana bi iyilik meleğiymişim gibi davranmayı bırak!"
"Bıçaklanan benim ve trip atılan benim."
"Saçmalama!"
"Beni istemiyorsan anlarım."
"Seni istememek mi? Bu imkansız birşey."
"Öyleyse göster!!"
Kuzey herkesin içinde Alya'yı öptü. Alya onun elinden tutarak boş bir sınıfa götürdü.
...
Hayal hastanede Bulut'a trip atıyordu.
"Ben haklıyım. Orda asla yetişemezdi zaten!hem bu onun suçu değil."
"Bal gibi de onun suçu!"
Bulut daha fazla dayanamayıp kızı öptü. Hayal onu ittirerek bir tokat attı ve onu tekrar öpmeye başladı boş bir laboratuvara gittiler.
...
Bulut ve Hayal eve gelmişlerdi. Geldiklerinde Alya'nın omzunda yatan Kuzey'i gördüler. Konuştukları şeyler şunlardı:
"Aşkım sen çok mu ağladın?"
"Evet aşkım, seni beklerken hep ağladım."
"Niye gittin peki?"
"Ben dedim."
Hayal ve Bulut'ta konuşmaya dahil oldular.
"Arkadaşlar bu akşam biz de burda kalıyoruz. Sorunu olan."
"Ben. Yahu akşam sez yapıyorsunuz diyorsunuz. Sonra biz de uyumak zorunda kalıyoruz."
"Tamam Kuzey bi daha öyle demeyiz."
...
Gece Kuzey ve Alya'nın odasından çığlık sesleri geliyordu. Hayal gitti ve korku filmi izleyen Alya ve Kuzey'i gördü.
"Ya Kuzey ben senden özür dileyen edin. Özür dilerim. O gün çok üzerine geldim."
"Tamam sorun değil."
"Aaaa ben yine sizi bastım."
"Hayal!"
"Hayal!"
"Şaka şaka. Hadi uyuyun."
"Biz film izlemeyi planlıyoduk."
"Yaa öyle mi?"
Kuzey Alya'yı yorganın altına çekti. Hayal de odasına gitti. Bulut uyumuştu aslında uyuma taklidi yapıyordu. Hayal dudağına bir öpücük kondurdu Bulut onu kendine çekti ve yorganın altına girdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Şekerim
Romance"Ne yaptığını sanıyorsun! onu ben alacaktım." "Kusura bakma güzelim. Ben aldım." "Pislik." Bir elma şekeri kavgasıyla başlayan aşk hikayesi.