Sabah Alya uyandı ve hemen tuvalete koştu. Duşa girdi, kapının açıldığını duydu.
"Hayal, yine mi? Duştayken konuşmayı sevmiyorum."
"O zaman bizde başka şeyler yaparız."
Bu ses Hayal'in değildi. Kuzey gelmişti. Alya ne yapacağını bilemedi ve bir anda suyu kapatıp kapının yanında duran bornozu aldı ve üzerine giydi. Tam banyodan çıkacakken Kuzey onu sıkıştırdı ve ona yaklaştı.
"Benden mi kaçıyorsun?"
"H-hayır. N-ne alakası v-var?"
"Neden heyecanlandın?"
Kuzey kızın kulağının dibinde konuşuyordu. Alya gıdıklandı ve bir anda hapşurdu.
"Yüzümüde yıkadığıma göre gidebilirim."
Kuzey kızın tükürükleriyle yıkanmıştı. Banyodan çıktı ve üzerine düzgün bir şeyler giyindi. Alya koşarak odaya geldi.
"Aaa yine uzaklaştırma alacağız. Geç kaldık. Sadece iki gündü cezamız."
"Tatlım evet iki gündü ama Perşembe ve cuma günleriydi. Yani hafta sonuda bizim."
"Hmm bu iyi haber. Ne yapsak acaba..."
Derken Kuzey kızı yatağa doğru ittirdi. Tam öpüyordu ki kapı açıldı. Gelen Hayal'di.
"Aaaaa sizi bastıııımm."
"Hayal bunu sürekli yapıyorsun. Şaşırma artık."
"Evet doğru. Alya benimle gel."
Kızı bornozlu bir şekilde çekiştirerek salona götürdü.
"Bugün Kuzey'in doğum günüymüş. Biz Bulut'la onların evinde kalacağız. Sende bir sürpriz yapacaksın değil mi?"
Alya cevabını veremeden Bulut Hayal'i çekerek odaya götürdü. Kızı duvara yasladı.
"Bu akşam bize mi gidiyoruz?"
"Evet."
Kapı açıldı ve Alya içeri girdi.
"Alya ben sizi bastığımda koşarak çıkıyorum. Sen neden çıkmıyorsun?!"
"Hayal, çünkü sen bizi bastığında biz gerçekten birşeyler yapıyor oluyoruz. Siz çok masumsunuz. Hiçbir şey yapmıyorsunuz."
Alya odadan birkaç parça kıyafet alarak çıktı. Üzerini giyindi. Dışarı bir kaç süs eşyası almak için çıktı. Geri geldiğinde yatakta kan gördü ve Kuzey'e bir tokat attı.
"Beni mi aldattın!!?"
"Hayatım dün akşam ne olduğunu unuttun mu? Ben unutulmaz olur sanmıştım."
"Aa doğru çok özür dilerim babacık."
"Ne?"
"Sen bana sahip olmadın mı?"
"Ben en başından beri sana sahiptim. Sen benimsin. Hepte öyle olacaksın."
Kuzey kızı öpmeye başladı. Alya kendini çekti.
"Senin sevgilin yok muydu? Onu mu aldatacaksın?"
"Boşver onu ben seni istiyorum."
"Kuzey sen beni bi kızla mı aldatacaksın?!"
"Bi kızla değil. Seninle."
"Ben seninle konuşmuyorum."
"Beni kendinden kıskandığına inanamıyorum."
Alya gitmişti. Salonu süslüyordu. Bulut Kuzey'i oyalamaya çalışıyordu.
...
Akşam Hayal ve Bulut gitti. Alya hazırlandı ve Kuzey'i salona çağırdı.
"Aşkım bi gelebilir misin?"
"Geldiim. Sen beni affe..."
Kuzey etrafı görünce şoka girmişti. Alya pastayı getirdi. Pastanın üzerinde "İYİ Kİ DOYŞDUN KUŞEY" yazıyordu. Kuzey bu yazıyı görünce bir kahkaha attı. Alya bir anda Kuzey'in kafasını pastaya soktu.
"Ayy tadı nasılmış?"
"Sen naptın? He bu arada tadına sen bak."
Kuzey Alya'yı kendine çekerek öptü.
"Aa gece daha yeni başlıyor. Şimdi sen git yüzünü yıka sonra ayıcıklı pijamalarımızı giyip sabaha kadar..."
Kuzey kızın sözünü kesti.
"Sabaha kadar kısmı doğru ama ne yapacağımızı ben seçeceğim."
Kuzey Alya'yı öpmeye başladı. Alya kendini geri çekti.
"Görürüz."
Kuzey'i odaya giyinmeye yolladı.
...
Hayal ve Bulut dizi izliyordu. Bir anda elektrikler gitti ve Hayal bir çığlık attı.
"Aaaaaa aşkım nerdesin?"
"Yanında oturuyorum."
"Ohh buldum seni."
"Hiç kaybetmedin ki zaten. Kolum omzundaydı."
"Yia açkım koyktum."
"Ayy benim sevgilim koykaymıymıç."
"Tabi koykay."
Mumları yaktılar ve konuşarak cips yiyip kola içtiler.
...
Kuzey odadan gelmişti. Üzerinde unicornlu bir gece tulumu vardı. Alya da ise bir ayılı gece tulumu vardı. Beraber film izlemeye başladılar. Kuzey bu durumdan pek memnun değildi. Başka bir şey bekliyordu. Zaten sürpriz sadece bu değildi.
"Peki hiç benim tulumumun içine ne giydiğini merak etmedin mi?"
"Ayıcıklı pijamanı."
"Bence bi bak."
Kuzey kızın tulumunu açtığında sadece iç çamaşırı giydiğini gördü. Kızı öpmeye başladı ve yatağa attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Şekerim
Romance"Ne yaptığını sanıyorsun! onu ben alacaktım." "Kusura bakma güzelim. Ben aldım." "Pislik." Bir elma şekeri kavgasıyla başlayan aşk hikayesi.