🍎🍬

26 3 13
                                    

Alya uyandı ve Kuzey'in dudağına bir öpücük kondurdu. Kuzey çoktaaan uyanmıştı bile. Kızı kendine çekti.

"Dün yapamadığımız şeyi bugün mü yapsak?;)"

"A a a a ne kadar ayıp Kuzey."

"E e e e ni kaday ayıp kuşey."

"Ya Kuzeeey."

Bir anda yan odadan çığlıklar duydular. İkisi de birbirine bakıp "Bizden önce nasıl yaparlar?!" Dediler ve yan odaya koştular. Gördükleri manzara ise sadece Hayal'i gıdıklayan Bulut'tu. Kuzey Alya'ya baktı, Alya Kuzey'e.

"Ya bunlar ne kadar masum."

"Dimi yia. Yicem şimdi."

"Sen bir arka odaya gel nasıl yenirmiş gösteriyim."

Kuzey kızı kucaklayarak odaya götürdü. Alya kaçarak banyoya girdi.

...

Hayal neredeyse gülmekten çatlayacaktı. Bulut onu öptü. Hayal onu iterek banyoya koştu ve Alya yıkanırken o da klozetin kapağını kapatıp konuşmaya başladılar.

...

İkiside tuvaletten çıkmışlardı. Kapıda duran Kuzey ve Bulut onlara şok olmuş bir şekilde baktılar.

"Siz yoksa içerde nee düşünmek bile istemiyorum."

"Ay yok artık siz iyi misiniz?"

"Kuzey, bir odaya gelsene sana birşey göstereceğim."

Alya Kuzey'i çekerek odaya götürdü. Kuzey ne göstereceğini anlamıştı ve çok heyecanlı bir şekilde bekliyordu. Bir anda Alya içeri ayılı pandufları ve peluş pijaması ile girince şok oldu.

"Nasıl olmuuş?"

"Güzel de sen bunu mu gösterecektin? Ben sandım ki..."

"Ne sandın?"

"Boşver. Ee bana yok mu bunlardan?"

" Tabii ki var. İçerde seni bekliyor."

...

Hayal Bulut'u yatağa devirip kendide yatağa atladı. Bulut çok başka şeyler anlamıştı ki bir anda horlama sesi duydu.

"Ya aşkım yine mi uyudunn???"

Bu sorusu cevapsız kalmıştı ki cevabını horlama sesi vermişti.

...

Kuzey içerden çıktı. Çok tatlı gözüküyordu. Akşam özel bir yemek yemeye karar verdiler. Kızlar hazırlanmaya başladı. Erkekler de.

...

Akşam ilk olarak Hayal ve Bulut geldi. İkiside çok güzel olmuşlardı. Sonra Kuzey ve Alya gelmişti onlar ise yakıyorlardı. Hep beraber yemek yediler. Ama bu sefer Alya sarhoş olmadan Kuzey'i dansa kaldırmıştı. Beraber dans ettiler. Kız biraz çakır keyif gibiydi. Başı dönmüş ve dengesini kaybetmişti. Kuzey bu sefer onu belinden tutmak yerine büyük bir atiklikle kucağına almıştı ve odaya götürüp yatağa bırakmıştı.

...

Hayal Bulut'u öpmeye başladı. Ardından Bulut onu kucakladı ve yatağa götürdü. Kız onun gömleğini çıkarıyordu. Ama bir yandan da onu tırmalıyordu.

...

Kuzey ve Alya yatakta oturmuş konuşurken bir anda yan odadan çığlıklar gelmeye başladı. Sorun şu ki gelen çığlıklar Hayal'in değil Bulut'undu. Kız öyle bir tırmıklamıştı ki çocuk çığlık atıyordu. Beraber kahkaha attılar. Daha sonra Alya Kuzey'e yaklaştı, yaklaştı, yaklaştı ve en sonunda onu öptü. Öpüşmeye başladılar. Kuzey'in öpücükleri kızın boynuna iniyordu daha sonra da omzuna. Kızı soymaya başladı fakat yan odadan bir ses geldi. Odaya koştuklarında yorgana sarılmış bir şekilde yataktan düşmüş Hayal ve Bulut'u gördüler. Onları kaldırdılar.

"Şaka mı bu? Bulut gerçekten bu kadar beceriksiz olduğunu bilmiyordum."

Bir kahkaha atarak odalarına gittiler.

"Nerde kalmıştık? He doğru senin elbiseni yırtıyordum."

Kuzey kızın elbisesini yırtarak çıkardı. Kızın boynunu öpmeye devam etti...

Elma ŞekerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin