🍎🍬

17 2 1
                                    

Sabah Hayal uyandı ve telefonunu eline aldı.

"Kelebiğim" adlı kişiden bir yeni mesaj
Bildirimini gördü.

"Bu Bulut'un telefonu galiba"

Ama içi içini kemiriyordu. Mesajı açtı ve okumaya başladı.

"Seni çok özledim. Bi ara buluşalım."

Hayal bir anda Bulut'a tokat attı.

"Aşkım ne oldu?"

"Beni aldatıyosun demek."

Hayal koşa koşa Alya ve Kuzey'in odasına gitti.
Gördüğü Manzara: Alya'ya sıkı sıkı sarılmış Kuzey'di. Tek sıkıntı şuydu Kuzey Alya'nın ayaklarına sarılıyordu. Alya ters duruyordu. Hemen onları uyandırdı.

"Alya kalk çok kötü birşey oldu hüüüüüğğ."

"Noldu neden ağlıyorsun."

"Bulut'un telefonuna kelebeğim isimli birinden mesaj geldi. Onu çok özlediği yazıyordu."

Kuzey konuşmaya dahil oldu.

"Berna mı?"

"Al işte o da biliyor."

Hayal, Alya'nın kolundan tutup çekerek mutfağa götürdü. Arkadan kapıyı da kilitledi. Kuzey kapıyı yumruklama ya başladı.

"Yaa ben sevgilimi özledim. Kapıyı açar mısın?"

"Hiç kusura bakma açamam!"

Kuzey bu sözlerin üzerine salonun camına çıktı ve yanda duran mutfağın balkonuna atladı. Neyse ki arada çok ufak bir mesafe vardı. Alya şok olmuştu. Kuzey'i içeri aldı.

"Aşkım napıyorsun. Düşebilirdin."

"Akşama kadar sensiz kalamazdım."

"Tatlı öküzüm benim."

"A a a a ne öküzlüğümü gördün."

"Ben sana sarılınca..."

Hayal onun sözünü kesti.

"Ya yok artık. Çocuğa bak sevdiği için herşeyi yapıyor. Benim ki kapıya bile gelmedi hüüüüüğğ."

"Aşkım kaç saattir kapıdayım."

"Sussana sen dağ ayısı."

"Dinlemiyorsun ki."

"Ne dinleyeceğim ya. Beni nasıl aldattığını mı?"

"O kız benim eski sevgilim. Adını değiştirmeyi unutmuşum. Kendisi beni unutamamış galiba."

Hayal bir anda kapıyı açtı. Önce Bulut'a bir tokat attı. Ardından kucağına atladı ve öpüşmeye başladılar. Bulut onu odaya götürdü. Şimdi sıra Alya'nın Kuzey'e vereceği cezadaydı.

"Ya sen nasıl camdan buraya atlarsın? Düşebilirdin salak."

"Ben seni her gördüğümde düşüyorum zaten."

"Beni bu sözlerle kandıramazsın. Ama etkilersin."

Alya Kuzey'i duvara yasladı ve tam öpecekken kendini geri çekti. Kuzey neye uğradığını şaşırmıştı. Kendi duvardan çekilip Alya'yı yasladı. Alya'nın kulağına yaklaştı. Kız yine gıdıklanmıştı. Kuzey'i öptü. Kuzey onu kucağına aldı ve odaya götürdü. Kızı yatağa attı. Birazdan geleceğini söyledi ve gitti. Geldiğinde üzerinde peluş pijamalar, elinde iki sıcak  çikolata ve bilgisayarla geldi.

"Film partişiiii."

"Beni taklit etmeyi kes. Film partisiiii."

"Şeni taklit etmeyi çeviyoyum açkım."

"Tamam bebekim."

Elma ŞekerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin