Alya sahneye çıktı. Ne olacağını tahmin ediyordu. Kuzey diz çöktü. Cebinden bir kutu çıkardı ve açarak "Bir ömür voyu benim olur musun? Benimle evlenir misin?"
COMİNG SOON...
Alya o sırada kendini nedensizce garip hissetti ve cevabını vermeden koşarak gitti. Kuzey peşinden sadece bakabildi.
...
Alya koşarak eve gitti Hayal'in odasının kapısını çaldı ve ağlayarak kucağına yattı.
"Birşey mi oldu?"
"Kuzey bana evlenme teklifi etti."
"Bu ne kadar güzel birşey ama sen neden ağlıyorsun?"
"Ben o sırada ona layık olmadığımı düşündüm cevap vermeden koşarak eve geldim."
"Ne?"
Hayal sorusunun cevabını alamadan odaya Kuzey girdi. Hayal odadan çıktı.
"Sen tabii ki de bana layıksın. Asıl benim sana layık olmam gerekiyor."
Alya ağlayarak Kuzey'in kollarına atladı. Kuzey cebinden yüzüğü çıkardı.
"Aynı soruyu sormama gerek varmı?"
Alya gülerek "Yok."
Kuzey yüzüğü kızın parmağına taktı ve onu yatırdı.
Sabah her zamankinden daha güzeldi. Hayal Alya'yı kıskanıyordu.
"Yaa yüzüğün çok güzel."
"Müstakbel kocam seçmiş."
"Kuzey'e müstakbel kelimesi hiç yakışmıyor. Bence direk kocam de."
Kuzey Hayal'e "Allah razı olsun." Der gibi bir bakış attı. Alya bunu gördü
"İş birlikçiler. Ama asla evlenmeden kocam de me ye ce ğim."
Kuzey bir kahkaha atarak sevgilisinin yanına oturdu ve kafasını göğsüne yaslayarak kızın saçlarını karıştırdı.
"Ya Kuzey. Pisss."
Herşeyden habersiz Bulut geldi. Uykulu uykulu yataktan yeni kalkmıştı. Saçı başı hep karışmıştı.
"Ne?"
"Gel buraya şapşik sevgilim benim."
Hayal onun kafasını omzuna yatırdı.
"Kuzey Alya'ya evlenme teklifi etti."
"İyi gü... Ne? Kuzeeeeeyy hayatını kararttın gerizekalı."
"Senin için evlilik hayatı mı karartır?"
"Ne yok aşkım yani şey öyle değil."
"Ben anladım anlayacağımı."
Hayal koşarak tuvalete gitti ve kapıyı kilitledi. Alya Bulut'a bakarak "cık cık cık." Dedi ve ardından kahkaha atarak "koş arkasından aynen koş. Kapıyı açmayacak. Ben hariç kimseye o kapıyı açmaz."
"Alya canım baldızım veya canım yengem ben sana öyle söylemek istemedim lütfen sevgilimi tuvaletten çıkarır mısın?"
"Heralde çıkaracağım. Ama sen istedin diye değil. Benim arkadaşım üzülüyo diye."
"Yenge affet beniii."
"İyi çekil saygılı ol büyüklerine."
Alya tuvaletin önüne gelir gelmez kapı açıldı ve Hayal onu tuvalete çekti.
"Ya inanamıyorum. Bunu nasıl söyler?"
"Ya yok be o şey anlamında dedi hani özgürlük falan."
"Kapıya gelip özür dilemeden şurdan şuraya çıkmam."
"Duydun mu yengesinin gülüü."
"Hayal çokk özür dilerim yalvarırım beni affet. Nolur beni affet. Büyük eşeklik ettim. Nolur affet beni."
Hayal kapıyı açtı ve yerde yalvaran sevgilisini ayağa kaldırdı.
"İyi."
"Yaşa bee."
Bulut ona sarıldı ve öptü. Ardından kahvaltı ederek düğünü planlamaya başladılar.
"Biz düğün istemiyoruz. Sadece after parti yapacağız."
"Aaa çok güzel fikir. Bulut biz de böyle birşey yaparız."
"Sen nasıl istersen aşkım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elma Şekerim
Roman d'amour"Ne yaptığını sanıyorsun! onu ben alacaktım." "Kusura bakma güzelim. Ben aldım." "Pislik." Bir elma şekeri kavgasıyla başlayan aşk hikayesi.