🍎🍬

14 3 0
                                    

Kuzey ve Bulut umudu kesip gittiler. Bir kaç tane içki aldılar. Arabaya geri bindiler. İçip içip gerizekalı gibi araba kullandılar. Her şey çok iyi giderken Bulut ağlamaya başladı ve gaza daha çok bastı. Araba yanda duran bariyerlere çarparak takla attı. Görenler ambulans çağırdılar. Onları hastaneye getirdiklerinde hemşire Alya ve Hayal'i aradı. Onlar çok hızlı bir şekilde hastaneye geldiler. Kuzey ve Bulut'u ameliyata almışlardı. Kızlar ağlayarak kapıda bekliyorlardı. Ameliyattan çıktılar. Onları odalara aldılar. Alya o kadar çok ağlamıştı ki bir anda bayıldı. Doktorlar hemen onu bir sedyeye yatırdılar. Alya ayılınca kanını aldılar. Orada oturması için ısrar etseler de Alya Kuzey'in yanına gitti. Sonuçlar çıkınca odaya yollayacaklardı. Alya Kuzey'in yanına gitti. Onun elini tuttu.

"Seni affediyorum ama lütfen gözlerini aç."

"Gerçekten mi?"

Kuzey kısık sesle sormuştu. Alya ağlayarak "Gerçekten." Dedi ve sevgilisinin elini öpmeye başladı.

...

Hayal Bulut'un yanına yatmıştı. Bulut uyandı ve ona sarıldı.

"Aşkım iyi misin? Canın acıyor mu?"

"Sen beni affedersen daha iyi olacağım."

"Tamam affediyorum. Ama bir daha gerizekalı gibi sarhoşken araba kullanma gerizekalı."

...

Test sonuçları çıkmıştı. Doktor sonuçları hemşireyle yollamak yerine kendi gelmişti. Kuzey ve Alya boş boş adamın suratına baktılar.

"Hanımefendi hayırlı olsun HAMİLESİNİZ."

"Neeeeeeeeee!!!"

Kuzey ve Alya çok sevinmişlerdi fakat birbirlerine sarılamıyorlardı.

...

Bir kaç gün geçmişti. Artık eve döndüler. Alya'nın çok uzun zamandır Kuzey'e anlatmadığı bir sapığı vardı. Kızı Kuzey'le görmeye dayanamıyordu. Onlar eve girerken Hayal onu görmeyip. Bebeğin adının ne olacağını sordu. Çocuk bunu duyunca sinirinden kudurdu ve gidip Alya'yı itti. Alya yere düşüp karnını kaldırım taşına vurdu. Hayal bir anda çocuğun üzerine atladı ve dövmeye başladı. Kuzey ambulans aradı ardından da polis.

"Hayal Alya'nın başında dur!!!"

Kuzey gidip çocuğu dövmeye başladı. Polis geldi ve Levent'i götürdü.

...

Alya, Kuzey, Hayal ve Bulut hastaneye geldiler. Doktor kötü haberi verdi. Bebek düşmüştü. Bebeği almak için Alya'yı ameliyata soktular.

...

Alya ameliyattan çıktığında çok kötü bir şekilde ağlıyordu Kuzey de öyle. Hayal ikisine de sarıldı.

"Aşkım bizim bebeğimiz melek oldu."

"Evet aşkım."

...

Eve gelmişlerdi Alya'nın durumu çok kötüydü. Bir kaç gün boyunca yorganın altından çıkmamıştı. Ne yemek yiyordu ne de bir şey içiyordu.

Elma ŞekerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin