🍎🍬

32 4 22
                                    

Sabah Hayal uyanmış Bulut'u izliyordu. Bulut'ta uyandı.

"Sen Napıyorsun?"

"Seni izliyorum."

Bulut "Aaa sapııııkk vaarrr." Diye bağırdı.  Bu bağırmaya uyanan Alya kendisini izleyen Kuzey'i gördü.

"Napıyorsun."

"Sevdiğim kadına bakıyorum."

Alya onu öpmeye başladı. O sıra da diğer odadan duvara vuran bir ses geldi. Beraber odaya gittiklerinde, yastıkla Bulut'a vuran Hayal'i gördüler. Alya da bir yastık aldı ve vurmaya başladı. Bulut yanlışlıkla Alya'ya vurunca Kuzey de eline bir yastık alıp Bulut'a vurmaya başlamıştı. En sonunda hepsi yatağa yığılmıştı.

"Hadi bize müsaadee."

Kuzey Alya'yı kucaklayarak götürüyordu. Alya ona bakmaya başladı. Kuzey onu yatağa attı.

"Neye bakıyorsun?"

"Sevdiğim adama."

Öpüşmeye başlamışlardı ki kapı açıldı gelen Hayal'di. Bir anda çığlık attı ve gözlerini kapayarak odadan çıktı. Kuzey ve Alya kahkaha atmaya başladılar.

"Hadi o zaman ben kahvaltı hazırlayayım."

"Tamam aşkım."

Alya kahvaltı hazırlamıştı. Bir yumurta yaptı. Hayal sakince masada oturuyordu.  Kuzey ve Bulut ise yemeye dalmışlardı kii bir anda tükürdüler.

"Aşkım bu ne?"

"Kahvaltı. Beğenmedin mi?"

Alya da bir çatal aldı tükürdü. Masa da ne varsa çöpe döktüler. Hayal kahvaltı hazırladı ve huzurlu bir şekilde onu yediler.

...

Çiftler odalarına çekildi. Kuzey kendini yatağa attı.

"Aaaa aşkım başım çok acıyor."

"Ya çok mu acıyor. Ama ben sana demiştim korku filmi açma diye."

"İyi de açma dedin, izleyince kafana vururum demedin."

"Kuzey."

"Efendim."

"Elma şekeri almadııııımmm."

Hemen elma şekeri almaya gittiler. Ne şans ki yine aynı şekeri aldılar. Alya arkasını döndü ve karşısında bu yakışıklılığı görünce dengesini kaybetti. Kuzey onu belinden yakaladı.

"Kuşey elma şikirim oluy muçun?"

"Aa ben onu rüyamda görüyorum. Sen nerden biliyosun."

"O gün sarhoştun ve bu kelimeleri sayıklamaya başladın."

"Kuzey ELMA ŞEKERİM olur musun?"

"Bu bir evlenme teklifi mi?"

"Yok deve!"

...

Hayal yıkanmak için küveti dolduruyordu. İçeri Bulut girdi kıza sarıldı ve yanlışlıkla küvetin içine düşüp ıslandılar. O sıra da kapı açıldı ve içeri Kuzey ile Alya girdi.

"OMG!!! Çisi baştıkk."

"Kuzey beni taklit etmeyi kes. OMG!!! Sizi bastıkk."

"Öncelikle basmadınız sadece buraya düştük. Hem gerizekalılar basmış olsanız niye çıkmıyosunuz?"

...

Alya ve Kuzey bu sefer romantik bir film izliyorlardı. Alya ağlamaya başladı. Ardından bir tane daha ağlama sesi geldi. Kuzey ile birbirlerine sarılıp ağladılar.

"Beraber toparlayacağız. Hüüüüüğğğ"

...

Bu gece Kuzey yine tuvalete kalkmıştı. Alya uyandı ve tuvaletten ağlama sesleri duydu. Kapıyı açınca yerde oturmuş ağlayan Kuzey'i gördü.

"Kuzey iyi misin? Neden ağlıyorsun?"

"Film çok acıklıydı. Hüüüüüüüğğğ."

"Aşkım sen hala orda mısın? Neyse gel buraya ağlama."

Kuzey kızı öpmeye başlamıştı. öpücükleri yavaş yavaş kızın boynuna kayıyordu. Kızı kucağına aldı ve yatağa yatırdı. Kapı açıldı gelen Hayal'di.

"Ya arkadaşlar sesinizden uyuyamıyorum aaaaaaa sizi bastıım."

Kızın ilk defa uykusu açılmıştı. Kuzey ona baktı ve Alya'yı öpmeye devam etti. Hayal uykusu kaçmış bir şekilde odaya döndü. Bulut şok geçirmişti.

"İnanamıyorum. İlk defa uykun açılmış."

"Benim gördüklerimi görsen senin de uykun açılırdı."

" Ne gördün ki?"

"Kuzey ve Alya'yı bastım. Ama onlar beni takmadı."

"Bunda ne var. Zaten hep onları basıyoruz."

"Ya evet doğru."

Hayal'in tekrardan uykusu gelmişti. Kafasını sevgilisinin göğsüne yasladığı gibi uyuya kalmıştı.

Alya durdu Kuzey ona ne oldu der gibi bakıyordu.

"Bence daha ileriye gitmemeliyiz."

Kuzey "Sen bilirsin." Diyerek keyfi kaçmış bir şekilde kendini yatağa attı.

" Aşkım bana kızma. Daha özel olmasını istiyorum."

"Tamam bebeğim sorun yok."

Alya dayanamayıp çocuğu öpmeye başlamıştı. O sıra da Bulut duvara vurmaya başladı.

"Arkadaşlar sizi bilemem ama ben uyumaya çalışıyorum. İyi geceleeerr."

Alya kahkaha atarak kendini yatağa attı.

Elma ŞekerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin