■Bölüm Bir

27.6K 588 48
                                    

•𝓑𝓲𝓻𝓵𝓲𝓴𝓽𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓼𝓮𝔂𝓲 𝔂𝓮𝓷𝓮𝓫𝓲𝓵𝓮𝓿𝓮𝓴𝓴𝓮𝓷,𝓫𝓲𝓻𝓫𝓲𝓻𝓲𝓶𝓲𝔃𝓲 𝔂𝓮𝓷𝓭𝓲𝓴.

Kalpsiz milyarderin yanında yatıyordu. Biliyordu ki aşkı asla karşılıksız olmadı ancak kalbinde her zaman başka bir kadın vardı. Onunla evlenebilmek için kenara bırakmıştı. Ta ki düğün gecesi o kadının adını söyleyene dek..
Ne kadar hoşgörülü ve sabırlı olsa da sevdiği erkeğin verdiği bu acı son damla olmuştu.
Hayatının tam anlamıyla tepetaklak olduğu durumdaydı. Bu kadar basit bir hayat nasıl bu hale geldi bilmiyordu.
Yataktan ayaklarını sarkıttı bu geceyi çok farklı hayal etmişti. Oysa kendi döşemişti bu odayı,bu evi..Üzerine sabahlığını giyerek banyoya geçti. Sıcak suyu açtı.. Sıcak su vücudundan inerken birazdan vereceği savaşı düşünüyordu.
Hemen kıyafet odasına geçti kendisine küçük bir bavul hazırladı. Üzerine rahat olabilecek kıyafetler giydi. Saçını topladı.. Kurulamaya gerek duymadı. Kafasını çevirdiğinde kocasının kasası gözüne çarptı. Sifrenin o kadının adı olması onu şaşırtmamıştı. Yine de kalbinde derin bir sızıya daha yol açtı.
Içinde silah vardı.. Eline aldı,silahtan korkmuyordu. O öğretmişti.. Gerçi bildiği her şeyi o öğretmişti. Fazla düşünmek istemiyordu.
Odaya geri döndü,elindeki silahı kocasının başına dayadı.
Soğuk metal ile irkilmiş hemen gözlerini açmıştı adam. Karşısında ojeli elleriyle kafasına silah dayamış kadını görmeyi beklemiyordu. Korkuyordu.. Aslında onu korkutan kafasındaki silahtan cok kadının gözlerindeki yokluktu. Tam olarak ne ara bu hale geldiklerini kestiremiyordu. Kendisine aşık kadını bu hale nasıl getirmişti. Gerçi ölmekte olduğu için konunun bu kadar önemli olduğunu düşünmedi.

"Her şeyi bilerek benimle birlikte oldun. "

Diyerek damarına bastı. Kadını çok iyi tanıyordu. Tiz bir kahkaha attı kadın. Başka zaman olsa bu kahkaha adamın hoşuna giderdi. Şimdi ise sadece bakmakla yetindi. Sinirlendiğinde her zaman yaptığı gibi tırnaklarıyla oynuyordu.

" Ne demek istiyorsun?" dedi. Silaha bir damla su düştü.

Bu sefer kahkaha atan adamdı.

"İkimizde gerçeğin ne olduğunu biliyoruz Mes. " dedi.

Daha fazla dayanamadı kadın havaya üç el sıktı, adam gözünü dahi kırpmadı. Zaten adamı öldürmek istemiyordu ya da korkutmak..
Silahı yere fırlattı, odadan çıktı. Bir iki dakika sonra oda korumalarla dolmuştu.

Adam her zaman yakınında olanın ateşle yanacağı bir dünya göstermişti kadına.. Kadın buna rağmen ona sevmenin sorun olmadığı bir dünya göstermişti. Ama olmadı.
Sevdiği erkeğin verdiği bu kadar acıya dayanamadı.

Doğmamış çocuğuyla birlikte gitti.

Milyârderin VekiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin