Part 7

1.9K 113 11
                                    

Z pohledu Taehyunga: Odtáhla se ode mě a opustila moji náruč a šla do kuchyně. Okamžitě jsme ji následoval všiml jsem si, že její pokoj je hned naproti obýváku vedle kuchyně. Posadila se na kuchyňskou linku a pozorovala můj výraz ve tváři. Zkoumala celý můj obličej a i zbytek těla, přičemž si skousla spodní ret. Usmál jsem se na ni a rychlím krokem přešel k ní. ,,Nekousej si ten ret," řekl jsem a vmísil jsem se ji mezi nohy, abych k ní byl co nejblíž. ,,Proč pak?" zeptala se a naschvál si do něj znovu kousla. To už jsem nevydržel a vášnivě ji políbil. Prsty mi zajela do vlasů, aby si mě přivlastnila ještě víc. Usmál jsem se do polibku a zajel ji rukama zezadu pod triko. Potichu zavzdychala a nechala mě ať si můj jazyk hraje s tím jejím. Byla to válka, kterou ani jeden z nás neměl možnost vyhrát. Strhl jsem ji vršek uniformy a při tom jo zasípaval vášnivými a dravími polibky. Ani ona se nezdráhala a sundala ze mě vršek uniformi. Odtáhl jsem se od jejich dokonalých rtů a zašeptal: ,,Ptám se jen jednou chceš to?" zašeptal jsem ji a skousl její ouško. Příkývla a já se jenom usmál, přitáhl jsem si ji do náruče a zamířil k ní do pokoje. Prošli jsme dveřmi a já hned zamířil k posteli kde jsem ji položil a přetočil se na ni. Znovu jsem ji začal líbat a tentokrát už jsem nezůstal jenom u rtů a krku, ale šel jsem níž. Sundal jsem ji podprsenku a začal si hrát s jejími prsy a posléze i jejími bradavkami, slastí zasténala a zatahala mě za vlasy. Když už jsem měl dost jejich dokonalých ňader vytvářel jsem mokrou cestičku jazykem až k jejímu podbřišku a zastavil se u lemu její školní sukně. ,,Toto mi bude překážet," uchechtl jsem se a sundal jak její sukni a kalhotky a tak i svůj zbytek oblečení. Prsty jsem objel její vstup a ona jenom hlasitě zasténala vzrušením a já do ní zasunul nejprve jeden prst, pak druhý a nakonec třetí. Vzdychala rozkoší, kterou jsem ji způsoboval. Po chvíli jsem prsty vytáhl, vrátil jsem se k jejím rtům a dlouze ji políbil potom jsem se odtáhl a zasunul do ní svoji chloubu až po kořen. Hlasitě vydechla moje jméno, propletl jsem si s ní prsty a začal přirážet. Nejprve jsem přirážel pomale, ale postupně jsem zrychlil, až na svoje maximum. Moje ústa plenily ty její a tím jsme trochu mírnily naše vzdychy. ,, Už to dlouho nevydržím," zavzdychala do mých rtů a já věděl že mi to taky nebude dlouho trvat. A po chvíli se to stalo oba jsme vykřikli v radostné slasti. Vyšel jsme z ní, oddychovala ztěžka stejně jako já. Lehl jsem si vedle ní a přehodil přes nás deku. Přitáhl jsem si ji zády k sobě:,, Dobře se vyspi a krásné sny." Pošeptal jsme ji do uší. Ani né po deseti minutách bylo slyšet jenom pomalé oddychování a já usoudil, že už spí. Vstal jsme z postele a šel se obléct. Než jsme odešel ještě jsem ji políbil do vlasů, možná mě za to co jsem udělal bude nenávidět, ale já ji budu milovat i tak. A tak jsem odešel aniž bych ji budil. 

Tak jak se vám tento díl líbil? A co myslítě co na to řekne Niyoung? 

Dokonalá nehodaKde žijí příběhy. Začni objevovat