Z pohledu Niyoung: Lechtala jsem Neun, za chvíli jsem ale přestala jelikož mě všechno bolelo od smíchu. ,,Tak co? Půjdeme něco dělat?" zeptala jsem se se slzami v očích od smíchu. ,,Co takhle nakupovat?" vyslechla Neun a při tom ještě ležela. ,,To zní dobře a co budeme nakupovat?" ,,Je plesová sezóna, takže určitě něco na ples a nesmíme zapomenout na masky, když budou maškarní. " řekla Neun a okamžitě se začala chystat. ,,Hele kam tak pospícháš ráda bych se oblékla nějak slušně." usmála jsem se na ní a šla se rychle převléct. Oblékla jsem si černé rifle modro-bili svetr a šla jsem za ní. Už byla oblékla venku bylo ještě trochu sněhu a pořad ještě dost velká zima. Obula jsem si šněrovací kozačky a černou bundu s kožíškovým lemem. ,,Sekne ti to Niyoung. " prohodila a mrkla na mě. ,,Hele ani ty nejsi k zahození." odpověděla jsem ji, i když se neptala a já se k tomu ještě usmála. Vyšli jsme z mého domu a já zamkla. ,,Takže máme celý den na nákupy. " Prohodila jsem abych věděla co chce nejdřív. ,,No nejprve půjdeme koupit šaty, teda i když masky a doplňky jsou blíž. Ale zase boty jsou taky důležité. " Mluvila a mluvila. ,,Tak a dost." řekla jsem už unavená jejími výmysly. ,,Co je?" ,,No mas takový nápady až člověku přechází zrak. A to bych měla být už zvyklá ale prostě na tebe si člověk nezvykle nikdy." usměji se a položíme ji ruku přes ramena. ,,Fajn, fajn tak prvá šaty a posléze zbytek. Bereš?" Přikývla jsem a šli jsme pro šaty.
Došli jsme k prvnímu obchodu a nemohli jsme věřit svým očím. Tolik šatu až přecházel zrak. Modré, šedé, červené no prostě snad všechny odstíny barev, které snad existovali. Šli jsme do prvního patra, kde byly plesové šaty. ,,Sleduje je to na dvě patra rozděleny. " vyhrkla překvapeně Neun. Byla jsem taky udivena z toho, že to ke na dvě patra. ,,Co takhle se rozdělit a najít super kousky." Jen přikývla a rovnou šla. Vůbec jsem ji to nezazlívala a šla jsem hledat taky. Bylo to tu jako v Alence z říše divů. Tolik nádherných šatů. Šla jsem se podívat spíše na krémové a pastelové šaty. Ani jsem nemusela dlouho hledat našla jsem ty nejdokonalejší šaty. Byly zvláštní jejich odstín byl krémově bílí a od pasu, prezentaci prsa až mírně pod krk byly ozdobeny kamínky, které se ve světlech žárovek toho obchodu. Byla jsem z celá rozhodnuta si je vzít. Zašla jsem k pokladně aby mi je odložili a šla jsem hledat Neun. Byla až někde v druhém patře a taky mi trvalo než jsem ji našla u kabinek. ,,Tak co už mas vybráno? " opřela jsem se stranu kabinky. ,,Jo teď je mám na sobě, " odpověděla a vyšla. Zůstala jsem zvířat byla v nich nádherná. Byly ve stylu odstínů červené, takže vršek byl bílí a pokračovalo to odstíny červené až snad po ten nejtmavší odstín. A navíc ještě k tomu byly celé vyšívané kamínky, které byly sladěné podle odstínů šatů. Detail jim dělal úzký červený pásek, který podtrhl její ladnost. ,,Tak máme první, teď je čas na další plesu je momentálně hodně a nechci se ukázat na víc plesech jenom v jedněch šatech. " Zmínila z kabinky, když se svlékla že šatů. Jen jsem si povzdechla a doufala, že to neslyšela. Když byla hotová vyšla z kabinky a šla si šaty také odložit. Šla jsem s ní:,,Takže pak je téma jaro a květy, takže potřebujeme šaty v tomto stylu." řekla když ji odkládali šaty.
Ahoj další díl chci se zeptat chcete v další kapitole všechny šaty, které si vybrali? A ještě jaké téma má mít další ples?
ČTEŠ
Dokonalá nehoda
FanficNiyoung je studentka střední školy stejně jako Taehyung. Jsou spolu na škole dokonce ve stejné třídě ale nikdy spolu neprohodili ani slovo. Možná jenom ,,Ahoj" a to bylo vše ale co způsobí jedna chladná zimní noc, když se Niyoung přihodí nepříjemná...