Z pohledu Taehyunga: Cestou domů jsem pořád přemýšlel o čem mluvil Jimin s Niyoung. Věděl jsem, že jí zatím nic neřekne, ale na druhou stranu to Niyoung bude z něho dolovat. Povzdechl jsem se nad představou jak je celá rudá vzteky a Jimin je z ní na prášky. Dnešní odpoledne jsem si i užil, i když mě nedovolila udělat to co jsem měl v plánu. Ona je tak tvrdohlavá. Znovu jsem si povzdechl, ale tentokrát s úsměvem na rtech, protože kdybych se nedomluvil na tom co se stalo tu noc tak bych neměl tu nejúžasnější přítelkyni na světě, i když jsem jí to ještě neřekl. Na chvíli jsem se zastavil a zakoukal se na čistě blankytně modrou oblohu s mráčky, které se těšili až ze sebe dostanou další várku sněhobílých zrnek. Celou cestu k sobě jsem uvažoval nad vším možným, takže jsem si ani neuvědomil, že jsem přešel vchod k sobě. Rozesmál jsem se, když jsem si to uvědomil a tak jsem se vrátil. Odemkl jsem měl jsem ještě dvě a půl hodiny než se půjdu s kluky trochu odvázat, ale tak abych neskončil s nějakou dívkou v posteli jako obvykle. Normálně by mi to nevadilo, ale co mám svoji keramickou panenku nechci jí ubližovat, i když se mi to moc nedaří. Během té doby co jsem byl doma tak jsem si udělal úkoly a nachystal se na zítřek. Konečně přišel čas a taky to oznamoval zvonek u dveří. Měl jsem na sobě černé rifle, šedé triko a černou koženou bundu. Obul jsem se vzal si do kapsy peněženku, klíče a telefon. Koukl jsem na telefon jestli mi už odpověděla nebo tak něco, ale nic. ,,Na co ten telefon sakra má,, má duše zuřila, jelikož ten telefon má zřejmě na prd.Jen jsem nad tím protočil oči a vyšel ven za klukama. Došli jsme do klubu kde to opravdu žilo, a tak jsme nečekali ani minutu a šli to rozjet. Měli jsme toho hodně vypito. Když jsem se koukl na J-Hopa plazila se po něm nějaká holka. Bylo mi to docela jedno, protože můj mozek pracoval momentálně trochu jinak než, když jsem střízlivý, Takže jsem si ani nevšiml, že se líbám s nějakou šlapkou, která tam byla než mě Jimin od ní odtrhl a škaredě se na mě podíval. ,, Co ,škyt, sakra ,škyt, děláš?" vyšlo ze mně a já byl rád, že jsem ze sebe vůbec něco dostal za rozumnou větu. Jen zakroutil hlavou a když se nadechoval, že něco řekne s otevřenou pusou koukal otočil jsem se tím směrem. ,,A sakra,, byla tam Niyoung, nevěřícně na mě koukala a i na ostatní. Moc jsem to neřešil a odešel za tou holkou co tam byla a nevnímal to, že Jimin za ní běží.
Venku: ,,Niyoung počkej. Nevěděl jsem, že se tak zlije a udělá to co obvykle." ,, Asi jsem ti psát neměla. Možná kdybych se o něm nechtěla dozvědět něco víc tak bych nebyla v této situaci a ani ty." Jimin viděl jak se její oči mění na skleněné červené korálky a pomalu z nich stékají slzy. Přešel k ní a chtěl jí obejmout, ale odstoupila. ,,Promiň. Půjdu domů a zkusím na to zapomenout." Niyoung se otočila a zmizela v zasněžených ulicích města. Vrátil se zpět a začal hledat Tae, aby ho už odvedl domů.
WOW přes 2700 přečtení a přes 100 votes děkuji za to, že to někdo vůbec čte a jinak myslíte, že mu to Niyoung připomene ve škole nebo si to nechá jako svoje tajemství?
ČTEŠ
Dokonalá nehoda
FanfictionNiyoung je studentka střední školy stejně jako Taehyung. Jsou spolu na škole dokonce ve stejné třídě ale nikdy spolu neprohodili ani slovo. Možná jenom ,,Ahoj" a to bylo vše ale co způsobí jedna chladná zimní noc, když se Niyoung přihodí nepříjemná...