Z pohledu Niyoung: Stáli jsme u dveří mého domu a koukali na sebe. On na mě koukal jak na svatý obrázek a můj pohled na něj nebyl zas tak moc odlišný. Zvedla jsem ruku a položila mu ji na vlasy, které jsem pak rozcuchala. Zasmála jsme se: ,,Promiň, ale měl jsi tam dost sněhových vloček,“ řekla jsem a chtěla oddělat svoji ruku, ale on mi na ni položil tu svoji. Stáhl si ji k sobě a položil na místo, kde měl srdce, divila jsem se, že mu bije jak šílené, ale měla jsem pocit, že je to z toho co se před chvílí stalo. Druhou ruku co jsem měla volnou, jsem mu položila na tvář a palcem jsme mu objela kontury spodního rtu. Byly dokonalé jako nadýchaný mrak při západu slunce.
Z pohledu Taehyunga: Její ruka byla teplá a nechtěl jsem, aby ji pouštěla z mé tváře. Přitáhl jsem si ji k sobě co nejvíc a objal jsem ji. Položila si hlavu na mé rameno a svými ústy se přisála na můj krk, kde mi udělala menší flíček. Odtáhla se a usmála:,, Tak a teď jsi jenom můj.“ Usmál jsem se a pustil její ruku. ,,Tak já jsem jenom tvůj jo,“ šibalsky jsem se na ni usmál a přitlačil ji ke dveřím. ,,Jo vážně,“ oplatila mi pohled úplně tím stejným a přitáhla si můj obličej k tomu svému. Znovu jsem ji byl tak blízko, že jsem znovu neodolal, ale tentokrát jsem ji políbil s větší intenzitou a vášní než před tím. Líbali jsme se tam asi tak deset minut, dokud nezačalo hustěji sněžit. ,,Asi bychom se měli schovat ke mně.“ Otočila se a odemkla dveře. Když už byly otevřené, zatáhla mě za ruku dovnitř a přitlačila mě na ně. Usmála se a natiskla se na mě. I přes bundu a její kabát jsem cítil, jak z ní sálá teplo. Políbila mě a hned se odtáhla a šla si sundat kabát. Udělal jsem to samé s bundou a přišel jsem k ní ze zadu objal jsem ji a políbil ji na krk, kde jsem ji vytvořil podobnou značku jako ona mě. Slyšel jsem její smích a do další ho polibku jsem se usmál a jemně ji skousl ušní lalůček. Zakňučela, znovu jsem se neudržel a zasmál se. ,,Tady se to někomu líbí,“ zašeptal jsem ji do ucha. ,,No jsem lechtivá na krku, takže to máš trochu těžké posoudit.“ Otočila se mi v náruči, tak aby mi mohla vidět do obličeje. ,,Ale pokud by si to chtěl zjistit, bránit ti v tom nebudu.“ Zasmála se mi do ucha, které následně jemně skousla.
ČTEŠ
Dokonalá nehoda
FanfictionNiyoung je studentka střední školy stejně jako Taehyung. Jsou spolu na škole dokonce ve stejné třídě ale nikdy spolu neprohodili ani slovo. Možná jenom ,,Ahoj" a to bylo vše ale co způsobí jedna chladná zimní noc, když se Niyoung přihodí nepříjemná...