Part 8

1.7K 106 8
                                    

Z pohledu Niyoung: Po náročné noci jsem se probudila jen díky tomu, že jsem zapomněla zatáhnout závěsy a svit zimního slunce nebyl zrovna nikterak příjemný. Pomale jsem začala otevírat oči a snažila se nahmatat Taehyunga, ale mé ruce ho nenašli. Rychle jsem si klekla a hledala jeho oblečení, které tu také nebylo.,,Ten syčák zmizel,, zanadávala jsem nahlas. Pomali jsem vylezla z postele a málem jsme se ani nepostavila, jak mě bolelo celé tělo. Byla jsem na Taehyunga naštvaná, že tu nezůstal, nebo mě alespoň mohl vzbudit a říct, že odchází. Ještě, že byl víkend nemusela jsem brzy vstávat, a tak všechno. Zašla jsem do koupelny jenom v bílé košili, kterou jsem našla jako první kousek oblečení. Sundala jsem si ji a vstoupila jsem do sprchy. Ani jsem nechtěla myslet na Taehyunga, ale jaksi jsem na něho nedokázala přestat myslet. Asi po deseti minutách strávených v rozpálené sprše jsem vylezla. Znovu jsem si oblékla košili a spodní prádlo a zašla ke skříni. Otevřela jsem ji a vytáhla z ní červeno-bílý svetr a k němu jsme si vytáhla ještě černé legíny. Zašla jsem do obýváku kde jsem si hned vzala mobil. Vstávala jsem o něco později než obvykle takže jsem měla na mobilu pár zmeškaných hovorů a nezobrazených sms. Odemkla jsem telefon a hned první  tři sms a dva zmeškané hovory od Taehyunga. Ani jsem se neobtěžovala to zobrazit nebo mu zavolat na zpět. Podívala jsem se kdo mi volal a poslal další sms, byly od Neun. ,,A sakra," vykřikla jsem nervozně, když mi napsala, že ke mě přijde v deset hodin. Koukla jsem se na hodiny a bylo za deset minut deset. Vyběhla jsme do koupelny pro gumičku do vlasů a udělala si drdol. Vyšla jsem z koupelny a chtěla jít do pokoje ustlat postel, ale ozval se zvonek. Utíkala jsme ke dveřím a otevřela je, stála tam Neun s rozzářeným úsměvem. Vrhla se mi kolem krku:,,Ahoj jsem tak šťastná." Skoro mi to zakřičela do ucha. ,,Proč pak?" zeptala jsem ze bez zájmu a pustila ji dovnitř, abych mohla zavřít dveře. ,,Suga se mě zeptal jestli s ním nechci chodit a já mu řekla ano." Bylo překrásné vidět ji šťastnou a já jsem byla ráda s ní, ale zároveň jsem byla smutná z toho co mi udělal Taehyung. Všimla si, že něco není v pořádku:,, Copak, stalo se snad něco?" Zeptala se starostí v hlase. ,,Ne všechno je v pořádku," usmála jsem se na ni a přešla k ní.,, Tak a teď mi pověz jak se to všechno stalo," začala jsem vyzvídat a Neun se rozpovídal, tak že skončila asi po dvou hodinách. ,,Wow, tak to bylo dokonalý." Odpověděla jsem s údivem v očích a v hlase. Usmála se a trochu ji naskočily roměnce. Začal mi zvonit telefon s úsměvem jsem se zvedla a přešla k telefonu. Taehyung objevilo se na telefonu, chtěla jsme to tipnout, ale radši jsem mu to už vzala. ,,Ahoj Taehyungu co potřebuješ?" zeptala jsem se naštvaně a Neun jen udiveně nadzvedla obočí.,, Chci si s tebou promluvit o včerejší noci."Zarazila jsme se: ,,Ale já s tebou nechci mluvit," řekla jsem do telefonu až moc klidným hlasem. ,,Prosím dneska večer v parku kolem půl sedmé." řekl a položil to, byla jsem překvapená, ale nic jsme na to radši neříkala a otočila se na Neun, která mě sledovala až s moc velkým zájmem.  

Dokonalá nehodaKde žijí příběhy. Začni objevovat