part 24

853 55 0
                                    

Z pohledu Niyoung: Byla jsem už unavená, když jsme s Neun nesli všechny ty tašky a krabice, ve kterých se nacházelo všechno možné od bot, šperků a šatů až po snímky a plesové masky. ,,Snad už máme všechno jsem unavená. " Začala jsem skuhrat na Neun. ,,Jo máme, stejně by mě už nikdo nikam dnes nedostal." Odpověděla unaveně a šli jsme ke mě domů. ,,Nebude vadit, když u tebe dnes přespím?" Zakňourala, když jsem odemykala. Jen jsem unaveně zívla a ona to brala jako svolení. ,,Dobře. Pyžama víš kde mám tak si jedno vezmi a bez spát. " řekla jsem ji když jsem se svalila na postel a zavřela oči. Asi něco zabrblala ale já ji už nevnímala, jelikož jsem byla už někde hodně daleko v snové říši.

Z pohledu Taehyunga: Vzal jsem si telefon a začal jsem volat. Nejdřív jsem volal matce, která mi to jako obvykle nebrala. A tak jsem byl nucen volat otci. ,,Ahoj Tae. " Ozvalo se z druhé strany. ,,Ahoj tati měl bych na tebe prosbu. " ,,Jakou synku mám hodně práce, tak si prosím pospěš." řekl jako obvykle, takže jsem musel co nejdřív říct co potřebuji. ,,Kde o to tati, té potřebuji lístky na další plesy co budou. Šlo by to zařídit a pokaždé aby byly dva." Řekl jsem v rychlosti. Na druhé straně se ozvalo jen zamručení, které otec prováděl vždy, když přemýšlel. ,,Fajn ujednáno zítra ti zašlu veškeré pozvánky na plesy, které se mají uskutečnit. " Oddechl jsem si, poděkoval jsem a zavěsil. ,,Dobře, tak toto je zařízené už jen stačí přesvědčit Niyoung aby šla se mnou, alespoň na jeden z nich." Řekl jsem si pro sebe. Byl jsem odhodlán ji tam dostat za každou cenu. Zítra se jde do školy tak jsem si šel na chystat věci, abych se tím nemusel už zabývat večer. ,,Zdar Tae," ozvalo se, když jsem vylezl z pokoje. ,,Čau kluci," usmál jsem se na ně a šel jsem pro kabelu do školy. ,,Hele dnes nějak brzo na chystání u tebe." Poznamenal Jimin, když viděl kam směřuji. ,,Jo no není na škodu to mít připravený. " A šel jsem už i s kabelou zpět do svého pokoje. Celé odpoledne jsem pak už nic nedělal, kromě trávení času s klukama a pak nějakého toho učení. Byl už večer, takže jsem se šel umýt a spát. Nechtělo se mi už nad ničím přemýšlet. Tak jsem prostě vlezl do postele a šel spát.

Z pohledu Niyoung: ,,Crrrr," zvonil můj budík a moje reakce na něj byla, že jsem ho hodila proti zdi. ,,Nenávidí vstávání do školy." zabručela jsem do polštáře a skopla Neun z mě postele. ,,Co je," vyskočila ze země. ,,Za prvé nespí mi v posteli a za druhé kde se do školy." vylezla jsem z postele a zamířila rovnou do koupelny. ,,Fajn dobře jdu udělat snídani." Něco neurčitého ho jsem zabručela s kartáčkem na zuby. Osprchovala jsem se oblékla jsem si punčochy a šaty a šla na snídani za Neun. ,,Co tu voní? "Zeptala jsem, když už na chodbě bylo cítit úžasná vůně lívanců. ,,Vem si co chceš a já jdu do koupelny." ,,Děkuji, že mi dovolíš si vzít jakékoliv moje jídlo," a s pobaveným výrazem jsem se pustila do jídla. Když jsem dojídala poslední sousto, tak tam došla Neun v mém oblečení. ,,Snad ti to vyhovuje. Na tvůj vkus to není ale jde vidět, že si s tím něco vymyslela." Koukla jsem na ní trochu naštvaně ale ona se jenom usmála a šla si nalit čaje. ,,Hele a kde mas věci do školy?" optala jsem se ji, když usrkávala čaje. ,,Ve škole když další den nic nepíšeme nechává to tam celé. " odpověděla a dopila svůj čaj. Zvedla jsem se a šla umýt nádobí. Když bylo umytí šli jsme se obout a obléct. Vyšli jsme ze dveří a já zamkla. ,,Ve středu je další ples půjdeš tam?" zeptala se Neun v půli cesty. ,,Nevím mám vše potřebné ale netuším moc se mi nechce." odpověděla jsem zadumaně. Zbytek cesty jsme šli potichu dokud jsme nedorazili do školy. Došli jsme ke skříňkám a přežili jsme se. ,,Hele tam je Taehyung," ukázala na konec chodby. Jen jsem přikývla zavřela skříňku a snažila se mu vyhnout. ,,Niyoung počkej, chci s tebou mluvit." Slyšela jsem jak se jeho kroky přibližují a já chtěla zrychlit ale nijak zvlášť se mi to nedařilo. ,,Počkej Niyoung. Prosím, " zastavila jsem a otočila se k němu. ,,Co chceš? " zeptala jsem se naštvaně, když mě donutil zastavit. ,, Mám lístky na pár plesu a říkal jsem si jestli by jsi nechtěla jít se mnou." Zeptal se s naději v hlase. ,,Proč nepozveš někoho jiného bez tak ta holka by šla s tebou. Nebo i nějaká jiná holka odsud." řekla jsem pořad s nazvaným výrazem v obličeji. ,,No tak Niyoung alespoň na jeden by jsi mohla jít." Snažil se být nad věci ale jeho naděje se ztrácela. ,,Nevím proč bych měla, za to co jsi udělal bych neměla s tebou ani promluvit." Řekla jsem naštvaně. ,,Prosím, " řekl prosebné a já si povzdechla. ,,Děj mi čas do odpoledne, " řekla jsem a odešla do třídy.

Dokonalá nehodaKde žijí příběhy. Začni objevovat