Z pohledu Niyoung: Sice zavolala, ale znovu mi to položil aniž by počkal na moji odpověď a to mi vadí. Vzala jsem si kakao, hodila jsem telefon na sedačku a sedla si na koberec a opřela se o pohovku a zapnula jsem si televizi. Koukala jsem na nějaké pohádky ani jsem tomu moc nevěnovala pozornost, spíš jsem přemýšlela nad posledními třemi dny co bude ještě škola, než začnou zimní prázdniny. Měla bych mít něco naplánováno na prázdniny, ale pravdou bylo že plány na prázdniny nikdy nemám a nechávám je svému osudu. Ale tento rok by to možná mohlo být jiné, ale spíše ne zase se budu učit. Tahle představa mi sice hodně vadila, alespoň budu mít nějakou práci kromě toho, že mi sem bude pořád chodit Neun a bude mi říkat všechno, ale opravdu všechno co dělají se Sugou. Nad touto představou mi naskočila husí kůže a ihned bych takové myšlenky zahnala někam hodně daleko, ale Tae jsem měla všude v hlavě, takže jsem se nechala unášet mojí představivostí a ani si nevšimla, že mi někdo klepe na dveře. Vůbec jsem nevnímala dokud se klepání nezměnilo na zvonění a to už jsem šla otevřít. Otevřela jsem a tam stál Tae a byl trochu naštvaný, že jsem mu nedošla otevřít dřív, když je taková zima. Omluvně jsme se na něj usmála a rychle jsem ho zatáhla dovnitř. Zasmál se a sundal si kabát a boty.,, Co jsi dělala, že jsi mi nedošla v tom hrozným počasí otevřít dřív?" zeptal se s mírným úsměvem a políbil mě na tvář. Jemně jsem zčervenala:,, Ale budou prázdniny a tak. Přemýšlela jsem co budu dělat." Usmála jsem se. Přiblížila jsem se k Tae a políbila ho na rty a jemně ho do spodního rtíku kousla. Odtáhla jsem se s úsměvem a vykročila směrem k obýváku kde jsem se znovu sedla na zem.
Z pohledu Taehyunga: Nechala mě venku čekat, ale po jednom zazvonění mi už otevřela vešel jsem promrzlí dovnitř. Zul jsem si boty a sundal kabát: ,, Co jsi dělala, že jsi mi nedošla v tom hrozným počasí otevřít dřív?" zeptal jsem se a políbil jsem ji na tvář. Bylo vidět, že její tváře zčervenaly jako jahodová limonáda: ,, Ale budou prázdniny a tak. Přemýšlela jsem co budu dělat," zasmála se a políbila mě a při tom, když její rty opouštěli ty mé mě skousla spodní ret. Měl jsem co dělat, abych jí hned teď nepřirazil ke stěně a nevzal si ji hned teď. Šel jsem okamžitě za ní a když jsem ji uviděl jak sedí na tom koberci, byla tak roztomilá. Vypadala jako malé dítě co čeká až si s ním někdo půjde hrát a já jsem si chtěl určitě jít hrát. Nasadil jsem nevinný pohled a šel si přisednout k ní. Sedl jsem si vedle ní koukala na nějaké pohádky nebo co.,, Tak moc bych si s ní chtěl hrát,, kolovalo mi celou dobu v hlavě a když se položila hlavu na mé rameno nevydržel jsem to. Přetočil jsem se před ni a ruce jsem ji svými přiložil na sedačku. Koukala na mě překvapeně, měla pootevřená ústa jako by chtěla protestovat, ale než stihla něco říct umlčel jsem ji polibky. Oplácela mi všechny polibky se stejnou intenzitou s jako jsem jí je dával já. Chtěl jsem přejít dál, protože mé kalhoty mi byly už docela těsné, ale někdo zazvonil a Niyoung musela jít otevřít.
ČTEŠ
Dokonalá nehoda
FanfictionNiyoung je studentka střední školy stejně jako Taehyung. Jsou spolu na škole dokonce ve stejné třídě ale nikdy spolu neprohodili ani slovo. Možná jenom ,,Ahoj" a to bylo vše ale co způsobí jedna chladná zimní noc, když se Niyoung přihodí nepříjemná...