5 gün.
Onu en son gördüğümden, tam bana her şeyi açıklayacakken abisinin onu engelleyip benden uzaklaştırmasının üzerinden 5 gün geçmişti.
Ancak şu an Jeongin'in hayatımdaki yerinin sandığımdan çok daha fazla olduğunu fark ediyordum.
5 gündür mesajlarıma, aramalarıma hiçbir şekilde cevap vermemişti ve ne kadar en son birlikte oturup sarıldığımız yere geri dönsem yanımda belirmiyordu.
Aklıma sürekli "Beni yine bırakma." dediği an geliyordu. Dediği ilk zaman hakkında fazlasıyla düşünsem de sonradan aklımdan çıkmıştı; fakat ondan haber alamadığım günden beri kafamda tekrar tekrar dönüyordu bu cümle.
O gün gerçekten ne demek istemişti? Yine ile neyi kastetmişti? Neden ortadan kayboldu? Neden abisi o kadar sinirli gözüküyordu? Neden tam bana her şeyi açıklayacakken ortadan kaybolmuştu?
Sorular beynimde tekrar tekrar dönüyorlardı fakat ne kadar düşünürsem düşüneyim cevaplara ulaşamıyordum, cevapları ancak Jeongin ile alabilirdim.
Onu özlemiştim. Onu gerçekten özlemiştim. Tanışalı fazla olmamıştı ve bu kadar endişelenmem normal değildi belki de ama içimde bir parça onu birkaç haftadır değil de yıllardır tanıyor gibi hissettiriyordu.
Siz: Jeongin?
(Okunmadı)Siz: Aniden gittiğiniz için biraz aklım kaldı doğruyu söylemek gerekirse...
(Okunmadı)Siz: Mesajımı görünce yanıtlarsan güzel olur
(Okunmadı)
-
Siz: Jeongin?
(Okunmadı)Siz: Endişelenmeye başlamalı mıyım?
(Okunmadı)Siz: Gördüğünde bana ulaşırsan sevinirim
(Okunmadı)
-
Siz: Jeongin bu 3. gün ve hâlâ cevap vermedin.
(Okunmadı)Siz: Seni aramalı mıyım?
(Okunmadı)Siz: Arayacağım.
(Okunmadı)Siz: Açmadın...
(Okunmadı)Siz: Jeongin, endişelenmeye başladım.
(Okunmadı)Siz: Nereye kayboldun?
(Okunmadı)
-
Siz: Sanırım seni özledim
(Okunmadı)Siz: Dalga geçme bunu görünce tamam mı
(Okunmadı)Siz: Silerim utanıp zaten
(Okunmadı)Siz: Umarım yarın mesajınla uyanırım çünkü gerçekten endişeleniyorum
(Okunmadı)-
Siz: Felix'ten Chan hyunga seni sormasını isteyeceğim
(Okunmadı)Siz: Bu neden yeni aklıma geldi ki?
(Okunmadı)Whatsapp'tan hızlıca çıkıp rehberimden Felix'in adını bulup tıkladığımda heyecanlıydım.
Bu neden şimdi aklıma geliyordu ki?
Yaklaşık 1 dakika bekledikten sonra telefonu açtığında hiç uzatmadan hemen hızlıca konuştum.
"Felix, merhaba! Acaba Chan hyunga Jeongin'i sorabilir misin? Bir süredir ondan haber alamadım ve merak ettim."
Birkaç saniye suskunluk olduktan sonra Felix'e ait olmayan fakat yabancı da olmadığım bir ses geldi.
"Hyunjin, ben Chan. Üzgünüm ama Jeongin'in nerede olduğunu ve neden senin ona ulaşamadığını söyleyemem. Birsüre görüşmemeniz gerekiyor, kurcalamasan iyi olur."
Telefon bir şey dememe ve herhangi bir tepki vermeme izin vermeden kapandığında öylece ekrana bakakalmıştım.
Durum sandığımdan daha mı ciddiydi ve Chan hyung görüşmememiz gerektiğini söylerken ne demek istiyordu?
*
az çok kitabın sonunu kafamda planladım, bir şey değişmezse zihnimde 20. bölümde final olacak gibi:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
o | hyunin
FanfictionHyunjin'in hayatı rüyasında gördüğü kişiyle tanışmasıyla değişir. • !Kısa bölümler!