Annemin arkamdan bağırışlarına cevap vermeden hızlı adamlarla bana gönderilen konuma doğru ilerlerken, doğru görüp anladığıma emin olmak için telefonuma bakıp bakıp duruyordum.
8 günün sonunda, Jeongin mesajlarıma dönmüştü.
Pek dönmek sayılmazdı aslında sadece saat verip bu saatte burada ol deyip bir konum atmıştı fakat bu bile benim için yeterliydi.
İçimde bir tedirginlik yok değildi. Hâlâ abisinin o gün telefonda dediklerini hatırlıyordum.
Fakat bunu, gerginliğimi, umursamadım. Jeongin'in bunca zamandır nerede olduğunu, neden birden ortadan kaybolduğunu, neden abisinin bana öyle dediğini ve o gün yarım kalan cümlesinde ne diyeceğini bilmeye ihtiyacım vardı.
Banklardan birinde oturan, boyu çok kısa fakat uzun da olmayan bir kırmızı kafa görüş alanıma girdiğinde zaten hızlı olan adımlarımı daha da hızlandırıp yanına ulaştım.
"Jeongin?"
Sesimle kafasını kaldırıp bana bakan kişi Jeongin değildi.
Chan hyungtu.
"Chan hyung? Burada ne yapıyorsun? Jeongin nerede?"
Bileğimden tutup beni banka oturttuğunda tekrar gerilmeye başlamıştım. "Ne yapıyorsun?"
"Sana sadece tek bir soru soracağım. Bana kesin bir cevap vermeni istiyorum: Evet ya da hayır, tamam mı?"
Yavaşça onayladığımı belirtircesine kafa salladığımda, bana soracak sorusunun ne olabileceği hakkında tahminler yürütmeye başlamıştım bile.
"Jeongin'i seviyor musun?"
"Ne?" Doğruyu söylemek gerekirse bu bana sormasını beklediğim bir soru değildi ve en büyük sorun şuydu: Ben de cevabı bildiğimden emin değildim.
"Beni duydun. Jeongin'i sevip sevmediğini sordum ve bahsettiğim sevgi arkadaşlık sevgisi değil. Kolay bir soru, sadece evet ya da hayır diyeceksin."
"Ben...Bilmiyorum ki!"
"Biliyorsun sadece kabullenmekte korkuyorsun. Bilmiyorum seçenekler dahilinde değil. Evet ya da hayır."
"Ben..." gözlerimi ondan kaçırıp bakışlarımı önümüzdeki yalnızca 2 çocuğun olduğu, eski olduğundan çok tercih edilmeyen oyun parkına çevirdim. Bir süre sessiz kalarak sırayla birbirlerini sallayan çocukları izledim.
Cevabı biliyordum.
•
Iy çok kötü bi bölüm oldu
Diğer bölümü uzun yapmayı becerebilirim umarım
Görüşürzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
o | hyunin
FanfictionHyunjin'in hayatı rüyasında gördüğü kişiyle tanışmasıyla değişir. • !Kısa bölümler!