24. A big dangerous suprise.

340 17 15
                                    

I'm scared
I've never fallen from quite this high
Falling into your ocean eyes
- Ocean eyes - Billie Eilish -

POV June White.

1 jaar later.

Het is een jaar later en Remus en ik hebben een ander huis gekocht. Dit keer niet op het platteland maar in Godric's Hollow. Een paar straten van Lily en James vandaan. Remus stelde het voor en ik vond het wel prima.
Ik en Dromeda zijn nog steeds erg close ook al kunnen we elkaar niet zo vaak zien.
Ik en Lily hebben de laatste maanden ook veel tijd samen doorgebracht, James daarentegen vertrouwt me nog steeds niet 100%.
Ons nieuwe huis is niet al te groot maar lekker knus.
Vanochtend werd ik misselijk wakker, ik slaakte een kreun en toen ik opstond rende ik gelijk naar de badkamer om daar vervolgens in de wc over te geven.
Het hele weekend ben ik als misselijk maar vandaag is het maandag dus ik moet naar werk.
Ik loop gapend de keuken binnen, Remus staat al glimlachend te wachten. Ik ga met een zucht aan het kookeiland zitten en Remus kijkt me fronsend aan.
'Gaat het wel? Je bent helemaal bleek' zegt Remus bezorgt.
Ik schud mijn hoofd, 'ik ben misselijk'.
Remus knikt, 'bel je werk en zeg dat je niet gaat' zegt Remus streng.
Ik open mijn mond om nog wat te zeggen maar bedenk me toch en knik.
'Ik moet nog wat dingen voor de orde doen' zegt Remus terwijl hij een kus op mijn hoofd plaatst.
Hij wilt net de deur uitlopen maar blijft nog even voor de deur staan, 'beterschap' zegt hij met een glimlach en hij loopt de deur uit.
Ik loop naar de kooi van April en ik haal haar er voorzichtig uit.

Beste Dromeda.
Zou je hier naar toe kunnen komen?
Het is belangrijk.

June.

April vliegt weg met het stukje perkament en ik plof neer op de bank.

Na een tijdje word ik wakker geschud door Dromeda. Ik was dus blijkbaar in slaap gevallen op de bank...
'Wakker worden!' Zegt ze grinnikend.
'Heyy je bent er!' Zeg ik enthousiast.
Ze knikt, 'ik ben gelijk hier naar toe verschijnselt toen ik je brief kreeg.
Ik geef haar een knuffel en ze knuffelt me enthousiast terug.
'Wat was er zo belangrijk?' Vraagt ze.
Ik kijk twijfelend naar mijn schoenen.
'Uh nou ik denk dat....'
'Je denkt wat?' Vraagt ze nieuwsgierig.
'Ik denk dat ik heel misschien.....zwanger ben' zeg ik zachtjes.
Dromeda's ogen worden groot en er verschijnt een glimlach op haar gezicht.
'WAT GOED NIEUWS!' Schreeuwt ze enthousiast. Ze begint enthousiast op en neer te springen en ik kan een kleine glimlach niet onderdrukken.
'Maar ik weet het niet zeker!' Zeg ik terug.
'Heb je nog geen test gedaan??' Vraagt ze.
Ik schud mijn hoofd, 'dan gaan we er eentje halen!' Vervolgt ze. Ik frons en Dromeda pakt me bij mijn had vast en we verschijnselen naar London.

'Waar in hemelsnaam koop je een test' zeg ik terwijl Dromeda me meesleept door de straten heen.
'Je ziet het zo wel' en ze sleept me in een of andere winkel.
'Waarom zijn we in een winkel voor muggles?' Vraag ik fluisterend.
'Goedkoper' zegt ze kort. Ik frons, 'hoe weet jij dat?' Vraag ik.
'Ted' antwoord ze alweer kort.
Dromeda haalt een doosje uit de schappen en loopt naar de balie.
'$ 14,99 alsjeblieft' zegt de man.
Dromeda pakt een briefje en geeft het aan de man. Ik frons, 'houd het wisselgeld maar' zegt Dromeda tegen de man en ze sleurt me mee naar buiten.
'Betalen muggles met papier?!' Vraag ik vol ongeloof. Dromeda grinnikt, 'ja eigenlijk wel' antwoord ze.
'Wow' mompel ik zachtjes.
Buiten kijkt Dromeda de straat door om te kijken of er geen muggles in de buurt zijn.
Ze pakt mijn hand vast en we verschijnselen terug naar Godic's Hollow.
Dromeda drukt de test in mijn hand en kijkt me verwachtingsvol aan.
'En nu?' Vraag ik twijfelend.
'Naar de badkamer slimme' zegt ze grinnikend.
Ik maak een 'oh' met mijn mond en loop de badkamer in.

The hated slytherin ((Dutch))✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu