Wstęp

3.3K 194 44
                                    

     Kuroo zawsze przyglądał się z boku na jakikolwiek głupi, czy też mądry ruch Kenmy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

     Kuroo zawsze przyglądał się z boku na jakikolwiek głupi, czy też mądry ruch Kenmy. Zawsze na boisku potrafił wyrzuć ruch młodszego. Cóż może i od jego ostatniej wizyty w liceum minęło trzy lata, a kontakt z Yaku znikł niczym chęci Tetsuro do siatkówki. Kenma trzymał się zawsze na uboczu i sam w życiu by się nie przekonał do tego.

      Może i studia dwójki przyjaciół to totalnie dwa różnie zainteresowania i kierunek w stronę miasta, to nadal trzymają się pod jednym dachem, gdzie Kuroo troszczy się o niższego gracza online.

     Kenma często siedzi w swoich czterech ścianach prowadząc streamy na Twitchu, gdzie setki ludzi śledzi jego każdy krok w grach. Kozume często chwalił się starszemu, że już wkrótce dosięgnie meczy narodowych w e-sporcie. Tetsuro, który oczywiście się na tym za cholerę nie zna, cieszy się wie, że Kenma dużo nad tym pracował.

    Czy Kozume ciągnie również zarobek z tych streamów? Oczywiście. Czy Kuroo ma coś przeciwko? Zbyt często by brunet mógł to liczyć. Czy Kenma w końcu może się cieszyć jako urodzony introwertyk, że Kuroo szanuje to i jego prywatność? Bardzo. Czy Tetsuro wprasza się na jego livestreamy? Oczywiście, że tak, jest znany jako kocia matka.





Dla sprostowania;

Akcja dzieje się 3 lata, po ukończeniu liceum PRZEZ KUROO.

Kuroo studiuje humanistykę, a Kenma studiuje montaż filmowy.

Kuroo - 22 lata, Kenma - 21 lat.

Kenme ogląda na live około 500k ludzi, przy dobrych wiatrach, zazwyczaj 90-100k.

Może być mały spoiler z mangi, za co przepraszam, ale to jest ważna rzeczą w fabule.

Bokuto również uczęszcza na humanistykę jak Kuroo, ale Kotarou studiuje tą humanistykę, bo ssie z angielskiego, a trener naciska na jego angielski.

Wiele rzeczy jest wyciągnięte z mangi, więc jeśli dożyjemy tego w anime to no,,,

Chłopaki ogólnie z innych rejonów będą się rzadko pokazywać, tu pod uwagę będzie brana kochana kreweta, Bokuto i Kageyama (ten na sekundę).

To tyle, cóż na obecną sytuację mogę każdemu powiedzieć iż, siedzimy w domkach, pijemy wodę/herbatę i wyczekujemy spokoju.

Rozdział 1 pojawi się w niekrótkim czasie.

stream. - kurokenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz